Gå til innhold

Trygt til Egypt nå?


Gjest Gjest_Maja_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Maja_*

Hei.

Jeg og en venninne planlegger tur til Hurghada i uke 10, men pga urolighetene på Gaza er vi blitt litt skeptiske. Er det trygt å dra dit nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Cleopatra_*
Hei.

Jeg og en venninne planlegger tur til Hurghada i uke 10, men pga urolighetene på Gaza er vi blitt litt skeptiske. Er det trygt å dra dit nå?

Hurghada er et stykke fra Gaza.

Jeg ville reist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom nettopp derfra, og hadde ingen problemer. dessuten er det sikkerhetsfolk overalt, og de stopper ofte biler for å sikre seg at det ikke er mennesker der som de ikke vil ha.

Og jeg skal tilbake dit om 1 uke igjen:) Så følte meg trygg der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg og en venninne planlegger tur til Hurghada i uke 10, men pga urolighetene på Gaza er vi blitt litt skeptiske. Er det trygt å dra dit nå?

Gaza er da langt fra Hurghada.

Jeg traff en egyptisk beduin for noen uker siden som bodde 15 km fra grensen til Gaza. Dette var mens bombingen pågikk. Jeg spurte om han var redd. Han så uforstående på meg og fortalte at han selvfølgelig følte seg helt trygg - han bodde jo i Egypt. Han forstod rett og slett ikke problemet, og problemet var nok kun konstruert av meg.

Det er ikke trygt på Gaza eller i de israelske områdene som ligger så nærme Gaza at Hamas når de med rakettene sine - alle andre steder er det helt trygt med tanke på urolighetene i Gaza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...