Gjest Lupi Skrevet 28. januar 2009 #1 Skrevet 28. januar 2009 Hvorfor blir jeg så utrolig kvalm og dårlig av kebab? Greit at det er søplemat, men de andre jeg spiser med blir ikke sånn, og jeg tåler jo annen junk. Sjelden jeg blir direkte spyferdig av mat, men akkurat kebab blir jeg skikkelig dårlig av. Why?
Gjest Gjest_søta_* Skrevet 28. januar 2009 #2 Skrevet 28. januar 2009 Aner ikke hvorfor, men du er ikke alene om det. Får skikkelig ekkel følelse i magen etter en kebab.
Brunhilde Skrevet 28. januar 2009 #3 Skrevet 28. januar 2009 Det er kanskje et eller annet krydder du reagerer på? Eller spiser du kebab på vei hjem fra byen, sånn at det er en blanding av fyll og mat? Mange kan bli kvalme av det. Det burde uansett ikke være et stort problem, du kan jo bare la være å spise kebab når du vet du blir dårlig av det.
Gjest Deception Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Det er jo skikkelig ekkelt, så jeg skjønner godt at du blir kvalm, jeg. Dessuten smaker det uansett bare ihjelstekt "kjøtt" med altfor mye grillkrydder, maiskorn og Thousand Island.
Hinata Skrevet 28. januar 2009 #5 Skrevet 28. januar 2009 Kjenner den samme tendensen dersom jeg spiser pølser.. Men er vel like greit
trultetrulte Skrevet 29. januar 2009 #6 Skrevet 29. januar 2009 Samme her. Regner med det er fordi man inntar store mengder usunt fett på kort tid.
Gjest Marlo Skrevet 29. januar 2009 #7 Skrevet 29. januar 2009 Det er jo skikkelig ekkelt, så jeg skjønner godt at du blir kvalm, jeg. Dessuten smaker det uansett bare ihjelstekt "kjøtt" med altfor mye grillkrydder, maiskorn og Thousand Island. Da har du ikke spist ekte kebab om det smaker slikt. Pröv å spise det ett annet sted du hvor de lager kebab på skikkelig måte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå