Gå til innhold

BV?

Gjest Gjest_Frustrert_*

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_Frustrert_*
Skrevet

Hei!

Jeg har nettopp hatt mensen. Jeg har for første gang brukt tampong gjennom hele mensenperioden (bortsett fra om natten).

Idag tok jeg den første pillen på et nytt p-pillebrett.

Problemet mitt er at nå lukter utfloden min spesielt. Den kan minne om fisk, men veldig svakt. Jeg har kjøpt Vivag på apoteket, og skal prøve det i 6 dager nå.

Mitt spørsmål er: Kan det være at det bare er skjeden som er litt i ubalanse etter tampongbruken? Vil da eventuelt Vivag hjelpe, slik at jeg slipper å styre med lege?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo føye til at jeg sist hoppet over mensen, og endte opp med å ha mellomblødninger i en måned. Kanskje spiller dette også inn?

Jeg svir også litt, og kjennes litt tørr ut.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hei!

Jeg har nettopp hatt mensen. Jeg har for første gang brukt tampong gjennom hele mensenperioden (bortsett fra om natten).

Idag tok jeg den første pillen på et nytt p-pillebrett.

Problemet mitt er at nå lukter utfloden min spesielt. Den kan minne om fisk, men veldig svakt. Jeg har kjøpt Vivag på apoteket, og skal prøve det i 6 dager nå.

Mitt spørsmål er: Kan det være at det bare er skjeden som er litt i ubalanse etter tampongbruken? Vil da eventuelt Vivag hjelpe, slik at jeg slipper å styre med lege?

Kan jo føye til at jeg sist hoppet over mensen, og endte opp med å ha mellomblødninger i en måned. Kanskje spiller dette også inn?

Jeg svir også litt, og kjennes litt tørr ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...