Gå til innhold

Sotete vindu

Gjest sotulf

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud om en kjekk og god familiebil til litt under 200 000,- (2004 modell). Eier sa at bilen har sotete vindu. Vil man irritere seg over at man ikke får se skikkelig ut eller er sotete vindu et pluss? Praktisk eller harry?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sotete vinduer er vel evt bare på bakvinduer så foran vil de nok ikke forstyrre. Det er veldig greit om man har barn e.l. ettersom de da skygger for solen. Spørs også hvor sota de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være litt mer utfordrende å rygge inn trange steder midt på natta, men ikke veldig. Sotede vinduer kan se fint ut, jeg tenker ikke harry hvis det er gjort på riktig bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har sotede ruter på begge bilene våre. Veldig praktisk, det blir ikke så varmt i baksetet og folk kan ikke se inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørte en Berlingo med sota ruter, og når bilen fra før av er høy og vanskelig å se ut bak, skal jeg love deg at det ikke blir enklere med sota ruter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bileier
Kjørte en Berlingo med sota ruter, og når bilen fra før av er høy og vanskelig å se ut bak, skal jeg love deg at det ikke blir enklere med sota ruter...

Du kan vel rygge etter speila? Jeg har kjørt Nissan Xtrail, Land ROver Disco og LandCruiser med sota ruter, og aldri hatt problemer med å ikke se bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan vel rygge etter speila? Jeg har kjørt Nissan Xtrail, Land ROver Disco og LandCruiser med sota ruter, og aldri hatt problemer med å ikke se bakover.

Jada, men det hender det står unger bak bilen, og da anbefales det å følge litt med andre steder enn bare i speila ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest samme gjest som over
Jada, men det hender det står unger bak bilen, og da anbefales det å følge litt med andre steder enn bare i speila ;)

Jeg har aldri kjørt på hverken unger eller noe annet jeg, men. Syns ikke det har vært noe problem i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ungene så små at de ikke flytter seg, så hadde jeg ikke rygget i det hele tatt.

Når jeg setter meg i bilen ser jeg alltid etter om det er barn i umiddelbar nærhet, fordi jeg vet hvor lite de passer på selv.

Og en berlingo er ikke høy, derrimot har den store speil, så det burde gå an åbruke dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sota ruter er veldig årleit. i forhold til sola, og at folk ikke kan gå og glane inn. og for dem som har unger er d også en kjekk ting.

mange biler blir også mye finere med sota ruter..

kjæresten min driver og legger solfilm, altid bra resultat=) man ser ikke om d er film som er lagt eller om bilen er kommet med sota ruter. og er rimelig i pris.. han er godt opplært av solfilm gutta i sarp, dem har eget firma der hvor dem driver på fulltid. så flinke er dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...