Gå til innhold

herregud..

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig, det er helt forkastelig. Og ikke overraskende er det amerikanske "omsorgspersoner" som har helskrudde oppfatninger om barneoppdragelse.

Gjest Moonshadow
Skrevet

At noen kan få seg til å gjøre noe sånt mot ett lite barn, er for meg helt uforståelig. Får så vondt av å lese sånt. Samme med det som skjedde med Baby P, om noen har hørt om den saken, det er så grusomt :tristbla:

Skrevet
Helt enig, det er helt forkastelig. Og ikke overraskende er det amerikanske "omsorgspersoner" som har helskrudde oppfatninger om barneoppdragelse.

Leste det også. Forsto ikke helt kommentaren til deg over?

Jeg tenker at både mor og stefar i dette tilfellet må være tilbakestående eller psykopater? De krangler vel åpenbart om hvem som har mest skyld, men iom at begge har vært tilstede, synes jeg begge bør få dødsstraff/lovens lengste straff.

Jeg håper bare at det gikk fort, at hun ble bevisstløs, og ikke har lidd så mye som man fikk inntrykk av i avisen. Rart at voksne mennesker kan leve videre etter å ha gjort noe slikt mot et barn, at de ikke har tatt livet sitt. De kan umulig være mennesker i den forstand at de er utstyrt med hjerte eller sjel eller hva man velger å kalle det. Synes det er helt ubegripelig, blir bare trist av å tenke på det.

Gjest skoeska
Skrevet

Hvordan er det mulig å gjøre noe slikt mot et barn, og enda verre; mot sitt eget barn? Fatter ikke det er mulig. Blir så trist av å lese slike ting, og tenke på den stakkars uskyldige jenta. Tenk hvor redd hun må ha vært, og tenk smertene hun må ha hatt. Nei vet du hva, jeg er imot dødsstraff, men disse to menneskene som har gjort noe slikt fortjener ikke å leve! .

Fatter ikke at det er mulig å være så syke i hodet.

*RIP Baby Grace*

:(

Gjest Gjest-Mia*
Skrevet

Fikk skikkelig vondt inni meg da jeg leste dette.. stakkars jente, det som stakk mest var at hun sa " jeg elske deg " før moren drepte henne..

Jeg er egentlig ikke for dødsstraff, men disse to her, bør få det!!!

R.I.P Baby Grace..

Skrevet (endret)

Da kan jeg fortelle at deler av dette har også skjedd med norske barn.

Endret av jolie
Skrevet

Utrolig tragisk... Blir så trist av sånt.. :(

Skrevet

Noe så grusomt! For noen ONDE mennesker!! :kjempesinna:

Stakk meg langt i hjerte, da jeg leste at hun sa "jeg elsker deg" før hun døde. Det er så grusomt! Tårene triller her! :(:(:(

Skrevet (endret)

Jeg klarte ikke å lese artikkelen ferdig - satt på jobb og leste, og tårene sto i øynene på meg. Grusomt!!

Endret av jolie
Skrevet (endret)

Jeg orker ikke lese slike artikler.

Endret av jolie
Skrevet (endret)

Mitt innlegg var bare et innlegg som tilsier at det foregår GROVE overgrep her i Norge også. I en annen tråd som pågår paralellt fremgår det at noen har følt seg tvunget til å kutte all kontakt med foreldrene når de har nådd voksen alder. Overgrep skjer altså ikke bare i Amerika eller sørover i Europa, men også her i Norge hvor det gjøres forferdelig skade på barn både psykisk og fysisk.

Det som er like tragisk er at det er mange av oss som sitter med hendene i fanget og ser på hva som skjer. Mange tør f.eks ikke kontakte barnevernet fordi barnevernet har bygd seg opp et rykte som gjør at de har mistet tilliten hos mange mennesker. Men ettersom vi pr.idag ikke har noe bedre alternativ må vi benytte det vi har og heller håpe på at det blir endringer etterhvert hos denne etaten.

Enten vi er helt utenforstående, nabo eller kansje til og med venn med de berørte, må vi som voksne si ifra om vi har muligheten. Mange prioriterer vennskap høyere enn mishandling av barn. Selv om jeg forstår at dette kan føre en inn i en vanskelig situasjon ovenfor venner og bekjente, MÅ vi bare velge barna som førsteprioritet.

Endret av jolie
Skrevet

Helt grusomt. Kan virkelig ikke fatte att sånnt går. Burde ikke lese sånn en gang, det går så inn på meg.

Skrevet

Vi vet jo egentlig hvor grusomme mennesker kan være, men jeg blir like sjokkert og lei meg hver gang jeg hører om en sånn sak. Tanken på at det er mange andre barn i verden som akkurat nå blir pint og plaget på samme måte uten at det er noe jeg kan gjøre med det er enda verre :tristbla:

Skrevet (endret)

Dette er utrolig trist - ord blir fattige. Jeg skjønner ikke hva som kan få noen til å mishandle og drepe et forsvarsløst barn, sitt eget barn. Begynner å gråte når jeg tenker på hvordan hun må ha opplevd sin siste stund i sitt altfor korte liv.

Hvil i fred.

Endret av Ella*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...