Fun Light Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hørte en gang i tiden at vi aldri er så nærme å dø som når vi nyser.. Nå er jeg forkjølet og kan ikke annet enn å undre meg over hva som egentlig skjer, hvorfor nyser vi?
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Jeg hørte en gang i tiden at vi aldri er så nærme å dø som når vi nyser.. Nå er jeg forkjølet og kan ikke annet enn å undre meg over hva som egentlig skjer, hvorfor nyser vi? Jeg vet ikke, men har hørt det samme som deg. Selv synes jeg det er kjempe digg å nyse!! hehe!
Avalon Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Du nyser fordi det er noe som irriterer slimhinnene i nesen, f.eks støv osv. Nyser for å kvitte deg med det.
Gjest Numi Skrevet 28. januar 2009 #4 Skrevet 28. januar 2009 Jeg mener det er fordi man har trodd at hjertet stopper i brøkdelen av et sekund akkurat når man nyser, at det er derfor det sies at man er så nær døden når man nyser. Men i følge Wikipedia er det visst en myte at hjertet stopper, så det er visst ingen nær døden opplevelse allikevel
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå