Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Er det noen som kan gi oss noen gode tips om oppbevaring på bod. Vi har to boder på 5 m2 og på 5,4. Den på 5,4 er kombinert vaskerom. Hvordan får vi utnytta plassen best mulig??

På forhånd takk.

Endret av annema
Videoannonse
Annonse
Gjest gjest igjen
Skrevet
Er det noen som kan gi oss noen gode tips om oppbevaring på bod. Vi har to boder på 5 m2 og på 5,4. Den på 5,4 er kombinert vaskerom. Hvordan får vi utnytta plassen best mulig??

På forhånd takk.

Vi har to boder som er litt større enn deres, vi har gjort følgende:

Den ene som også hos oss er kominert vaskerom har en L form. Vi har bygd hyller av hobbyplater som fås kjøpt på byggvarehusene i kortenden, har tre hyller, på ca 120cm, i høyden, hyllene følger L formen. Under hyllene har vi tre etasjer med denne skohyllen fra ikea, det går to i bredden på veggen vår. under disse tre igjen har vi en vanlig skohylle av denne typen. (ja jeg har mange skopar :fnise: )

Over utslagsvasken og vaskemaskinen som står i motsatt ende av rommet, i hjørnet, har vi også bygd hyller av hobbyplater for oppbevaring av vaskemidler etc. Ved siden av vaskemaskinen har vi et stativ med åtte slike trådkurver for sortering av skittentøyet.

På den andre boden vår som er lang og smal har vi dekt den ene langveggen med to doble garderobeskap ala dette, en enkel reol lignende denne samt to kommoder med tre skuffer hver stablet opp på hverandre. På den ene kortveggen har vi og fått plass til en jakkehylle. :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Tusen hjertelig takk for svar. Alltid kjekt å få litt tips. Får liksom ikke så mye hjelp fra samboeren...;) Han er bare enig eller ikke... Det med hobbyplater var ingen dum ide. Oppbevaring av skittentøy har jeg funnet noe på Ikea jeg kunne tenke meg... Men nå har jeg hvertfall noen tips :)

Skrevet

For oppevaring og sortering av skittenklær kjøpte jeg store hvite bokser med lokk fra ikea. Fungerer kjempe greit. da lokket er skrått og kan åpnes i den ene skråenden, og de andre b

Boksene kan stå oppå hvernadre. måtte han noen store, siden vi er en familie på 4.

Masse hyller er kjempe kjekt, får mye stablet bort da.

Det med skohylle har jeg ikke tenkt på før på boden. Det skal jeg få ordnet meg. har pleid å kaste alt i esker og så dra de frem til rett årstid igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...