Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Synd at Ari må på byen og drikke, være sammen med andre damer og være ustabil. Det er ikke mye gøy for verken kone eller barn: http://www.tv2underholdning.no/gkn/article2529501.ece
Gjest sladder Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Det er bare svada fra en overivrig svensk journalist. Mulig at de skiller seg. Som andre stadig gjør. Men ikke i år. Tror jeg. I alle tilfelle er Herr Behn såpass klar over de fordelene han har ved å være gift, og hvor negativt det vil slå ut for ham ( i form av "hva var det vi sa" fra hele verden) At om de skilles raskt så er det fordi Martha har pælma ham ut fort og hardt. Da vil ryktene slå tilbake på henne selv. Ellers venter nok den luringen der til det passer å la det forbigå i stillhet. Dum er han ikke. Og for alt man vet har de to det helt fint!
Gjest Gjest_Frida_* Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Det er bare svada fra en overivrig svensk journalist. Mulig at de skiller seg. Som andre stadig gjør. Men ikke i år. Tror jeg. I alle tilfelle er Herr Behn såpass klar over de fordelene han har ved å være gift, og hvor negativt det vil slå ut for ham ( i form av "hva var det vi sa" fra hele verden) At om de skilles raskt så er det fordi Martha har pælma ham ut fort og hardt. Da vil ryktene slå tilbake på henne selv. Ellers venter nok den luringen der til det passer å la det forbigå i stillhet. Dum er han ikke. Og for alt man vet har de to det helt fint! Ari Behn går aldri frivillig fra Märtha ...
Gjest Gjest_Malinn_* Skrevet 27. januar 2009 #4 Skrevet 27. januar 2009 Det finnes nok av bilder av meg hvor jeg gir en god klem eller får kyss på kinnet av kompiser. Det betyr ikke at jeg skal skilles!!! Hun som Ari klemte og kysset på kinnet i Sverige f.eks. var kona til en kompis av ham. Kompisen hadde også vært med ut den kvelden. Så der var teksten til bildet en ren fantasi fra "journalistens" side. Noen finner det sikkert rart og feil at Ari går ut med venner på byen, uten Märtha. Men dette der helt sikkert noe de har avklart seg i mellom. Jeg tror sladderpressens historier er langt mer skadelige for kongehuset enn Aris faktiske oppførsel.
Gjest juliu Skrevet 27. januar 2009 #5 Skrevet 27. januar 2009 Det finnes nok av bilder av meg hvor jeg gir en god klem eller får kyss på kinnet av kompiser. Det betyr ikke at jeg skal skilles!!! Hun som Ari klemte og kysset på kinnet i Sverige f.eks. var kona til en kompis av ham. Kompisen hadde også vært med ut den kvelden. Så der var teksten til bildet en ren fantasi fra "journalistens" side. Noen finner det sikkert rart og feil at Ari går ut med venner på byen, uten Märtha. Men dette der helt sikkert noe de har avklart seg i mellom. Jeg tror sladderpressens historier er langt mer skadelige for kongehuset enn Aris faktiske oppførsel. Det er faktisk bare N E S T E N riktig: denne damen var TIDLIGERE gift med en svensk fotballspiller som en gang i tiden spilte for Moss. Denne svenske fotballspilleren er nå skilt fra denne damen, og hun er gift på nytt med en annen svenske. Hennes nye mann var med ut tidligere på kvelden, men dro også tidlig hjem igjen. Hennes nye mann er altså IKKE kona til en kompis av ham, men eks-konen til en tidligere bekjent av ham.... Ari er en luring - og han kommer til å kjempe ed nebb og klør for ikke å miste " posisjonen" sin. Uten Mârtha er han bare pappa til tre av kongeparets barnebarn og en halvvellykket forfatter ( og de går det jo flere rundt av ). Er selv Mossing, og kunne skrevet langt og lenge om Mistermister, men det gjør jeg ikke. Uten Mârtha, hva skal han leve av og hvor skal han bo?? Han har alltid glidd unna det meste og innyndet seg hos de fleste - inntil han ikke trenger dem mer...... ask anybody! Stakkars Mârtha - det finnes mange andre bedre alternativer der ute!!
Gjest Haldenser Skrevet 27. januar 2009 #6 Skrevet 27. januar 2009 Stakkars Mârtha - det finnes mange andre bedre alternativer der ute!! Ikke vanskelig å være enig i dette. Men de passer nok bra sammen da, skal vi se. ;-)
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #7 Skrevet 27. januar 2009 ..... Hennes nye mann er altså IKKE kona til en kompis av ham, men eks-konen til en tidligere bekjent av ham.... Du mente vel at den nye mannen ikke var en kompis. Ikke at han ikke var kona til en kompis... Lett å gå i stå. Malin S. Henriksson er gift med Klas Henriksson, toppscorer for fotballklubben Brommapojkarna. Ekteparet er omgangsvenner av Aris gode venn fra Moss, den svenske fotballspilleren Jerry Månsson, som tidligere spilte for Moss Fotballklubb og Viking. Han var også gjest i Ari og Marthas bryllup i 2002. - Klas og Malin er nygift, giftet seg sist høst. Jeg synes synd på det nygifte paret og tenker på hvordan de reagerer på et oppslag som dette, sier Ari....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå