sommerglede Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 hei. noen som har prøvd dette? hvordan virket det på deg? www.bailine.no
Pentu Skrevet 28. desember 2009 #2 Skrevet 28. desember 2009 Heisann. Jeg vet det er lenge siden du spurte, men jeg har gått ned 20 kg med Bailine
Poppzy Skrevet 28. desember 2009 #3 Skrevet 28. desember 2009 Dette prøvde jeg for ca 15 år siden. Jeg syns det var ekkelt. Det stakk og klødde hele tiden så jeg måtte bare slutte. Jeg så jo at det virket, men jeg klarte det bare ikke.
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #4 Skrevet 28. desember 2009 Ble nysgjerrig jeg nå Noen som vet prisnivået på behandlingene? Og om det er noe man bør unngå om man er/håper på å bli gravid?..... Regner med det IKKE anbefales, men..
Cata Skrevet 28. desember 2009 #5 Skrevet 28. desember 2009 Jeg prøvde for 3-4 år siden. Husker ikke prisen, men tror kanskje det var mellom 300 og 400 for hver behandling. Tok en serie på 10 behandlinger, men syntes ærlig talt ikke jeg ble særlig strammere i fisken og ikke krympet jeg noe særlig heller (gikk vel inn 3-5 cm totalt sett på alle punkter som ble målt tilsammen) . Kunne sikkert spist sunnere i den perioden jeg holdt på, men spiste nå iallfall ikke mindre sunt enn vanlig heller så tror ikke forklaringen ligger der.
Pentu Skrevet 28. desember 2009 #6 Skrevet 28. desember 2009 Ble nysgjerrig jeg nå Noen som vet prisnivået på behandlingene? Og om det er noe man bør unngå om man er/håper på å bli gravid?..... Regner med det IKKE anbefales, men.. Du kan gå på bailine med en "drøm" om et barn, men med en gang du oppdager at du er gravid så må du holde deg vekke, er jo strøm du får i deg. Jeg betaler 3400 for 25 behandlinger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå