Gå til innhold

Hvilken idrett holder dere på med?

Fremhevede innlegg

Gjest ButtHead
Skrevet

Jeg trenger tips til idretter jeg kan begynne med, så jeg vil gjerne høre hvilke idretter dere driver med..

Videoannonse
Annonse
Gjest Poirot
Skrevet

Friskis og svettis treing (medium)

Gjest Anonymous
Skrevet

NONE!!!!!

Drev med turn tidligere, men er nok mest blitt en "vandrer" med årene.

Tur med barnavogn og slikt........ :D

Skrevet

I det siste har jeg begynt å jogge- det er kjempegøy og jeg gleder meg faktisk til å trene :o

Skrevet

Jogging her også, men har dessverre begynt å få problemer med et kne. :x Trener også styrke på treningssenter, tror jeg skal prøve meg på Pilates til høsten for å styrke ryggen.

Så driver jeg litt med o-løp, det er kjempegøy. Går også turorientering, det er stor stas for hele familien!

Gikk langrenn i mange år, har fremdeles rulleski som blir luftet hvert femte år eller så. Blir lite skigåing nå fordi vi bor så langt vekk fra snøen (iallefall nå om sommeren :ler: ).

Skrevet

Driver ikke med noe fast idrett nå, utenom turer i skog og mark (hvor enn klisjé det høres ut...), sengegymnastikk, utenom-senga-gymnastikk etc... :lol:

Har drevet med fotball og litt volleyball tidligere.

Skulle jeg begynt med noe nå, måtte det vært svømming og kickboksing. :ler:

Gjest Adina Madeleine
Skrevet

Idrett og idrett.... Jeg driver med ashtanga vinyasa yoga, som er en heftig, svettende yogagren som får en stakkar i form selv om man vil eller ei... :wink:

Skrevet

Driver med RS jeg! :D

(rytmisk sportsgymnastikk)

Men jeg digger strandvolleyball og vanlig volleyball..

Skrevet

Jeg hopper over sportsidene i avisen jeg! :D

er min form for sport.......... *pust pes*

Gjest Adina Madeleine
Skrevet
Jeg hopper over sportsidene i avisen jeg! :D

er min form for sport.......... *pust pes*

:hoho::hoho::hoho:

Ja, der sa du det! Jeg HAAATER sportsidene og har lenge lurt på hva de kan brukes til... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

INNEBANDY!!

Litt fotball på "lek"

Gjest Mari-Elle
Skrevet

Prøv badmington!

Sosialt, moro, styrke og kondisjonskrevende.

Lykke til! :blunke:

Gjest Candyfloss
Skrevet

Trener på friskis&svettis i Oslo, der trener jeg både spinning, intensiv (i sal) og pulstrening middels. Jogger, og går på noe vi kaller "fridans".

Har veldig lyst til å begynne med yoga også, men det er ikke nok timer i uken. :blunke:

Noe jeg anbefaler nå i sommervarmen (istedenfor å puste og pese inne på et helsestudio) er å jogge noen km i terreng. Super trening og veldig forfriskende!

Skrevet

Tja... idrett og idrett. Trener styrke og utholdenhet (Bodypump og puls) 3-4 ganger i uka. Begynte etter jul, og merker STOR forskjell. Har masse energi.

Skrevet

akkurat nå er beach volley favoritten.. til vanlig bytter jeg litt på volleyball, dans og treningssenter. Har planer om å begynne å jogge for å bedre kondisen litt, så jeg holder lenger i beach volleyball før jeg peser :wink:

Skrevet

Volleyball for gøy og aerobics/helsestudio for kondis (gøy det også altså - men volleyball er i særklasse)

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg driver med taekwondo, har svart belte nå. dette er en sport for folk i alle. Uansett form og alder. pga. beltegradene føler man hele tiden at en oppnår noe. det er også mye konkurranser om en vil drive med det, men en kan fritt også bare være med for å komme seg i bedre form, og pga det sosiale.

Skrevet

Jeg driver med Kickboksing. Kjempefin trening og veldig gøy !

Skrevet
Men jeg digger strandvolleyball og vanlig volleyball..

Au, det er vondt. Husker vi spilte det på skolen. Mange røde merker på armen, da, ja ... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...