Gjest ButtHead Skrevet 28. juni 2003 #1 Skrevet 28. juni 2003 Jeg trenger tips til idretter jeg kan begynne med, så jeg vil gjerne høre hvilke idretter dere driver med..
Gjest Anonymous Skrevet 28. juni 2003 #4 Skrevet 28. juni 2003 NONE!!!!! Drev med turn tidligere, men er nok mest blitt en "vandrer" med årene. Tur med barnavogn og slikt........ :D
Salt Skrevet 28. juni 2003 #5 Skrevet 28. juni 2003 I det siste har jeg begynt å jogge- det er kjempegøy og jeg gleder meg faktisk til å trene :o
Fru Fomle Skrevet 28. juni 2003 #6 Skrevet 28. juni 2003 Jogging her også, men har dessverre begynt å få problemer med et kne. :x Trener også styrke på treningssenter, tror jeg skal prøve meg på Pilates til høsten for å styrke ryggen. Så driver jeg litt med o-løp, det er kjempegøy. Går også turorientering, det er stor stas for hele familien! Gikk langrenn i mange år, har fremdeles rulleski som blir luftet hvert femte år eller så. Blir lite skigåing nå fordi vi bor så langt vekk fra snøen (iallefall nå om sommeren ).
@lfa Skrevet 28. juni 2003 #7 Skrevet 28. juni 2003 Driver ikke med noe fast idrett nå, utenom turer i skog og mark (hvor enn klisjé det høres ut...), sengegymnastikk, utenom-senga-gymnastikk etc... Har drevet med fotball og litt volleyball tidligere. Skulle jeg begynt med noe nå, måtte det vært svømming og kickboksing.
Gjest Adina Madeleine Skrevet 28. juni 2003 #8 Skrevet 28. juni 2003 Idrett og idrett.... Jeg driver med ashtanga vinyasa yoga, som er en heftig, svettende yogagren som får en stakkar i form selv om man vil eller ei...
-Fisken- Skrevet 28. juni 2003 #9 Skrevet 28. juni 2003 Driver med RS jeg! :D (rytmisk sportsgymnastikk) Men jeg digger strandvolleyball og vanlig volleyball..
Usikker Skrevet 28. juni 2003 #10 Skrevet 28. juni 2003 Jeg hopper over sportsidene i avisen jeg! :D er min form for sport.......... *pust pes*
Gjest Adina Madeleine Skrevet 28. juni 2003 #11 Skrevet 28. juni 2003 Jeg hopper over sportsidene i avisen jeg! :D er min form for sport.......... *pust pes* Ja, der sa du det! Jeg HAAATER sportsidene og har lenge lurt på hva de kan brukes til...
Gjest Mari-Elle Skrevet 29. juni 2003 #13 Skrevet 29. juni 2003 Prøv badmington! Sosialt, moro, styrke og kondisjonskrevende. Lykke til! :blunke:
Gjest Candyfloss Skrevet 29. juni 2003 #14 Skrevet 29. juni 2003 Trener på friskis&svettis i Oslo, der trener jeg både spinning, intensiv (i sal) og pulstrening middels. Jogger, og går på noe vi kaller "fridans". Har veldig lyst til å begynne med yoga også, men det er ikke nok timer i uken. :blunke: Noe jeg anbefaler nå i sommervarmen (istedenfor å puste og pese inne på et helsestudio) er å jogge noen km i terreng. Super trening og veldig forfriskende!
Gunilla Skrevet 29. juni 2003 #15 Skrevet 29. juni 2003 Tja... idrett og idrett. Trener styrke og utholdenhet (Bodypump og puls) 3-4 ganger i uka. Begynte etter jul, og merker STOR forskjell. Har masse energi.
VesleBråka Skrevet 29. juni 2003 #16 Skrevet 29. juni 2003 akkurat nå er beach volley favoritten.. til vanlig bytter jeg litt på volleyball, dans og treningssenter. Har planer om å begynne å jogge for å bedre kondisen litt, så jeg holder lenger i beach volleyball før jeg peser
Gjest Turi Skrevet 29. juni 2003 #17 Skrevet 29. juni 2003 Volleyball for gøy og aerobics/helsestudio for kondis (gøy det også altså - men volleyball er i særklasse)
Gjest Anonymous Skrevet 29. juni 2003 #18 Skrevet 29. juni 2003 jeg driver med taekwondo, har svart belte nå. dette er en sport for folk i alle. Uansett form og alder. pga. beltegradene føler man hele tiden at en oppnår noe. det er også mye konkurranser om en vil drive med det, men en kan fritt også bare være med for å komme seg i bedre form, og pga det sosiale.
Browneyes Skrevet 29. juni 2003 #19 Skrevet 29. juni 2003 Jeg driver med Kickboksing. Kjempefin trening og veldig gøy !
Gjest Kira Skrevet 29. juni 2003 #20 Skrevet 29. juni 2003 Men jeg digger strandvolleyball og vanlig volleyball.. Au, det er vondt. Husker vi spilte det på skolen. Mange røde merker på armen, da, ja ...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå