Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Døh, du skriver ikke dagbok for at det skal være hyggelig da - du skriver dagbok for at du skal kunne lufte BÅDE fine og triste ting, sant? :jepp:

Sikkert kjempelett å tolke alt i positiv eller negativ retning i din situasjon. Synes du er tøff jeg, jeg hadde blitt gal. Tøffebelle :klemmer:

:sjenert: Du har jo rett i det da. Men denne uken har virkelig vært en suckfest uten like. :lol:

Jeg er på god vei til å bli gal skal jeg si deg. :bond:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner igjen følelsen ved å ikke følse seg gravid. Jeg kan ihvertfall trøste deg med at jeg har også gått og følt at mensen er rett rundt hjørnet de gangene jeg har vært gravid, så det er nok et symptom i seg selv. Jeg har også følt meg mye varmere i kroppen når jeg har vært gravid. Frysepinn-meg har ikke vært til å kjenne igjen.

Lykke til med blodprøvene også krysser jeg fingrene for at du får gode nyheter i morgen.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var dagens blodprøve tatt. :bond: Jeg skal ringe fertilitetsklinikken rundt 2isj i dag. Prøver å psyke meg selv ut ved å konstant ha i tankene ''det har gått dårlig, det har gått dårlig, det har gått dårlig'', men jeg vet ikke helt hvor flink jeg er til det. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg krysser fingre og tær og armer og bein og eggstokker (hey - heller mine enn dine?) og lunger og øyne og... alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...