honning Skrevet 20. september 2010 #2121 Del Skrevet 20. september 2010 Deilig å ha en sånn flott tur å se fram til nå som du skal være uten din kjære ei stund først. Får håpe du får gode nyheter om en del dager så du får positive ting å fokusere på mens du venter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 21. september 2010 #2122 Del Skrevet 21. september 2010 Så godt at det ikke har vært så mange bivirkninger av medisinene da Hva slags type hus vil dere ha da? Har dere noen favoritter? Håper dagene går fort til mannen kommer hjem igjen og ikke minst til usa turen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. september 2010 Forfatter #2123 Del Skrevet 21. september 2010 Oj, det er ikke lenge til tur :hoppe : Så artig. Det var ikke noe å fyke opp for egentlig, men han sa fint unnskyld og gjorde det hele godt med litt kos, massasje og lovnad om at han ikke skulle gjøre slikt igjen mens jeg går på medisiner ; ) Håper jeg får lov til å gå på de i en åtte ukers tid til :jepp : , da blir de iallefall overlappet av alle graviditets hormonene :ler : Kjempeartig! Gleder meg veldig. Jeg forstår deg veldig godt. Min kjære sa han hadde tenkt å sette krokfot på meg (en intern greie vi har hver gang vi går fra heisen til inngangsdøren vår ), men tenkte seg om en ekstra gang og lot være. Deilig å ha en sånn flott tur å se fram til nå som du skal være uten din kjære ei stund først. Får håpe du får gode nyheter om en del dager så du får positive ting å fokusere på mens du venter ; ) :klemmer : Det er liksom det som får meg til å ikke tenke så altfor mye på at vi ikke ser hverandre på lenge. Forhåpentligvis er det gode nyheter jeg må takle alene. Heller det enn dårlige. Så godt at det ikke har vært så mange bivirkninger av medisinene da : ) Hva slags type hus vil dere ha da? Har dere noen favoritter? Håper dagene går fort til mannen kommer hjem igjen og ikke minst til usa turen :hoppe : Det er kjempedeilig. Vi står vel mellom to typer. Enten noe à la dette (men uten det brune) og dette eller dette og dette - med kjeller. Jeg liker den første typen og min kjære liker den andre. Så blir vel bare spørsmålet hvordan vi skal bli enige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 21. september 2010 #2124 Del Skrevet 21. september 2010 *likte denne* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 21. september 2010 #2125 Del Skrevet 21. september 2010 Jeg synes den hustypen du liker var veldig fin, ulikt det man oftest ser! Men din kjære har ikke dårlig smak han heller, dere kommer til å ende opp med et veldig flott hus! "Mitt" California-band er Lagwagon, en ungdomsgreie. Uansett hvor "seriøs" og voksen jeg blir så digger jeg de stadig like masse Har sagt det før og sier det igjen - synes du er supertøff som fikser å være så lenge borte fra mannen uten å bli altfor nedfor. Men du har jo god trening i det nå! Så lenge man ikke har det altfor ille mens man er borte fra hverandre, så er det jo egentlig veldig gunstig å få tid til å savne hverandre. Og kanskje bli litt nyforelska hver gang man sees igjen. Krysser fingrene for dere fram mot testing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. september 2010 #2126 Del Skrevet 21. september 2010 Dere ender nok opp med et flott hus. Kjedelig å være så lenge borte fra hverandre, men dere kan jo ta igjen kosen på USA-turen! Og så håper jeg jo selvfølgelig som alle andre at du får et positivt resultat om noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 22. september 2010 #2127 Del Skrevet 22. september 2010 Ikke lett å velge hustype nei Finnes så masse fint! Helt klart god smak dere Vi har noe ala dette, bare i hvitt og med kjeller dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2128 Del Skrevet 23. september 2010 *likte denne* Det er min favoritt også, men det er mulig det blir litt for stort (=les dyrt) for oss. :klø: Jeg synes den hustypen du liker var veldig fin, ulikt det man oftest ser! Men din kjære har ikke dårlig smak han heller, dere kommer til å ende opp med et veldig flott hus! :jepp : "Mitt" California-band er Lagwagon, en ungdomsgreie. Uansett hvor "seriøs" og voksen jeg blir så digger jeg de stadig like masse : ) Har sagt det før og sier det igjen - synes du er supertøff som fikser å være så lenge borte fra mannen uten å bli altfor nedfor. Men du har jo god trening i det nå! : ) Så lenge man ikke har det altfor ille mens man er borte fra hverandre, så er det jo egentlig veldig gunstig å få tid til å savne hverandre. Og kanskje bli litt nyforelska hver gang man sees igjen. : ) Krysser fingrene for dere fram mot testing! :klem : Oooooh, likte veldig godt Lagwagon jeg. :happy: Litt mer pønkete enn jeg pleier å høre på, men jeg har også en ungdomsgreie for Blink 182 som minner veldig om disse. :rødme: Skal definitivt høre mer. Jeg liker veldig godt de firkanta husene nettopp fordi det ikke er sånn man ser rundt hvert hushjørne. Bokstavelig talt. Men vi får se hva vi ender opp med. Jeg har VELDIG god trening. Derfor blir jeg litt småsur når min kjære klager på min jobb, at det er så kjedelig å være alene hjemme og sånn. Jeg har jobbet sånn i 3 måneder, han i 8 år. *hormonklump* Jeg synes det er veldig ''godt'' å få savne hverandre av og til. Da blir man på en måte litt nyforelsket når man ser hverandre igjen. Spesielt etter så lang tid som 4-5 uker. :dåne: Dere ender nok opp med et flott hus. :jepp : Kjedelig å være så lenge borte fra hverandre, men dere kan jo ta igjen kosen på USA-turen! :hoppe : Og så håper jeg jo selvfølgelig som alle andre at du får et positivt resultat om noen dager. :klemmer : Mest sannsynligvis gjør vi det. Gleder meg til USa-kos. Ikke lett å velge hustype nei : ) Finnes så masse fint! Helt klart god smak dere :Nikke : Vi har noe ala dette, bare i hvitt og med kjeller : ) dette Det finnes så utrolig mye fint, vi vet jo ikke helt hvor vi skal begynne heller. :dåne: Men vi blir nok enige til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2129 Del Skrevet 23. september 2010 Litt ledig tid på jobb i dag. Bivirkningene har kommet løpende på bånd de siste dagene. Hissig som et fly, trøtt som en dupp og sulten som en skrubb. Gleder meg til helgen og til å kunne slappe av litt - helt for meg selv. Da blir det nok canal+ på sofaen heeeele dagen. :happy: Den siste uken har egentlig vært veldig begivenhetsløs. Det ''store'' som skjer i dag er at jeg og en kollega skal fråtse i gatekjøkkenmat etter jobb. Synes det er koselig å gjøre litt sånne ting av og til. 4 dager til testing. Har faktisk ikke tenkt så mye på hverken Eggbert eller Eggbertine siden innsettingen. Håper det er et bra tegn. Det kan jo uansett ikke gå verre enn noen annen gang så... :gjeiper: Ha en strålende torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. september 2010 #2130 Del Skrevet 23. september 2010 Ooh, nå fikk jeg også lyst til å fråtse i gatekjøkkenmat! Veldig fine hustyper dere har sett på, men jeg synes de ser utrolig store ut..? Tenker bare på hvor mye det blir å holde rent og sånn jeg, når jeg ser så store hus. Et vennepar av oss har bygd hus med 7 soverom. De har tre unger, men likevel.. De trenger da ikke noe hotell av den grunn? Uansett, hver gang vi er på besøk der er mannen i huset opptatt med et eller annet byggeprosjekt, så vi ser han omtrent aldri.. Mens hun sliter seg helt ut med å ta seg av ungene helt alene. Ikke noe for oss ihvertfall! Fire dager til testing, bare? Krysser fingrene fremdeles jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2131 Del Skrevet 23. september 2010 Ooh, nå fikk jeg også lyst til å fråtse i gatekjøkkenmat! :spise : Veldig fine hustyper dere har sett på, men jeg synes de ser utrolig store ut..? Tenker bare på hvor mye det blir å holde rent og sånn jeg, når jeg ser så store hus. :ler : Et vennepar av oss har bygd hus med 7 soverom. De har tre unger, men likevel.. De trenger da ikke noe hotell av den grunn? :vetikke : Uansett, hver gang vi er på besøk der er mannen i huset opptatt med et eller annet byggeprosjekt, så vi ser han omtrent aldri.. Mens hun sliter seg helt ut med å ta seg av ungene helt alene. Ikke noe for oss ihvertfall! :riste : Fire dager til testing, bare? Krysser fingrene fremdeles jeg! :jepp : Gatekjøkkenmat er jo bare noe av det beste som finnes. Hmm, jeg synes ''våre'' hus er normale jeg. Trodde det var normalt å ha samlet boareal på rundt 200 kvadrat? :klø: Det blir nok uansett uvant å gå over fra å holde 76 kvadrat rent til å skulle gjøre det samme med over det dobbelte. 7 rom? Det er jo helt sprøtt! Tror ikke vi satser på å ha det sånt vi heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. september 2010 Forfatter #2132 Del Skrevet 23. september 2010 Iiiiik, det er jo testedag på søndag, ikke mandag som jeg har trodd hele tiden. Da er det jo bare 2 dager og 2 netter til testing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 23. september 2010 #2133 Del Skrevet 23. september 2010 Jeg har i morgen Tror jeg dauer Men det blir nok godt å få det overstått, selv om det er gruselig skummelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 23. september 2010 #2134 Del Skrevet 23. september 2010 Æææææh! det er jo dritspennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. september 2010 #2135 Del Skrevet 24. september 2010 Spennende at det nærmer seg testing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2010 Forfatter #2136 Del Skrevet 24. september 2010 Jeg har i morgen :hakeslepp : Tror jeg dauer :sjokk : Men det blir nok godt å få det overstått, selv om det er gruselig skummelt :Nikke : Men det gikk jo veldig bra med deg da. Håper det går like bra med meg. :rødme: Æææææh! det er jo dritspennende! :hoppe : Jaaaaaa. Men jeg må jo si at søndag er bedre enn mandag uansett. Spesielt dersom det blir dårlige nyheter denne gangen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. september 2010 Forfatter #2137 Del Skrevet 24. september 2010 Spennende at det nærmer seg testing Iiiii, ja. Nå er det bare to dager og en natt igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. september 2010 #2138 Del Skrevet 24. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. september 2010 #2139 Del Skrevet 24. september 2010 Én natt? Skal du ha en våkenatt, du da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. september 2010 #2140 Del Skrevet 24. september 2010 Én natt? Skal du ha en våkenatt, du da? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå