honning Skrevet 24. august 2010 #2041 Del Skrevet 24. august 2010 Håper, håper jeg også +1! +2!! +3!!! Fikk lyst til å oppdatere disneysamlinga vår jeg også nå. Har noen, og jeg er helt enig i at det er veldig kjekt å ha akkurat de fysisk Veldig flotte sko du fikk kjøpt deg til bryllupet forresten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 25. august 2010 #2042 Del Skrevet 25. august 2010 Håper, håper jeg også +1! +2!! +3!!! +4!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. august 2010 Forfatter #2043 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Dere er så søte. :rødme: Vi håperhåperhåper vi også. For én gangs skyld er jeg glad for at syklusen min er lengre enn den pleier å være. Jeg skulle ha fått mensen i dag, men enda ingen tegn til den. Dagen i dag har vært innholdsrik for én gangs skyld. Jeg har vært på trening, handlet med bror og søster (fikk Riftwar-bøkene mine i posten i dag! Leste den første i ferien), laget mat med søster (baguetter med hjemmelaget pizzafyll) og sett film (The Grownups - utrolig koselig og morsom) med bror, søster og min kjære. De to siste timene har jeg og bror tilbragt med å se på filmtrailere (superheltfilmer!) på youtube. Ja, han er like geek som meg. Resten av kvelden skal jeg koooose meg med bok 2 i Riftwarsagaen (Silverthorn). :happy: Ha en fin kveld alle sammen! Endret 26. august 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. august 2010 Forfatter #2044 Del Skrevet 26. august 2010 Puh, da var vi halvveis ferdig med høstrengjøringen. I dag har vi altså ryddet gjesterom, vaskerom, gang og soverom. Vi har kastet myyyye (hvor kommer alle tingene våre fra egentlig? :klø: ) og er skikkelig slitne nå. Eller...jeg er sliten. Min kjære er og spiller fotballkamp. Resten av kvelden skal tilbringes på sofaen med tegnefilm, bok og hjemmelaget iste. :happy: Ha en strålende torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 26. august 2010 #2045 Del Skrevet 26. august 2010 Så flinke dere er da Kos deg på sofaen med god samvittighet i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. august 2010 #2046 Del Skrevet 26. august 2010 Koselig å ha noen å geeke sammen med. Ja, du fortjener å nyte en avslappingskveld nå. Flinke dere har vært som har ryddet og kastet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. august 2010 #2047 Del Skrevet 26. august 2010 kjempe flink , du vil vel ikke komme å ta en runde her også når du er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. august 2010 #2048 Del Skrevet 27. august 2010 Ja, hvor i alle dager kommer alt man har fra? Jeg har flytta tre ganger på tre år nå, så jeg har ikke så mye dritt igjen å kaste, men litt er det da. Tror tingene formerer seg når vi ikke ser på, jeg. *rare bilder i hodet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 27. august 2010 #2049 Del Skrevet 27. august 2010 Enig med pingting jeg. Tror tingene mine formerer seg! Burde også tatt en rydderunde på loftet jeg.... Har utrooooolig mye drit der oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. august 2010 #2050 Del Skrevet 27. august 2010 Glad jeg ikke har loft jeg Lemming, for der skjer det saker og ting Ser bare hvordan det er hos foreldrene mine og svigers, det blir mye dritt på 25 år :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 28. august 2010 #2051 Del Skrevet 28. august 2010 *krysser fingrene for at tanta ikke kommer* Ha en fortsatt god helg, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2010 Forfatter #2052 Del Skrevet 28. august 2010 Så flinke dere er da :klappe : Kos deg på sofaen med god samvittighet i kveld :klem : Det gjorde vi. Deilig å endelig ha det gjort. Koselig å ha noen å geeke sammen med. ; ) Ja, du fortjener å nyte en avslappingskveld nå. : ) Flinke dere har vært som har ryddet og kastet. :jepp : Ja, det er godt jeg har noen som liker de samme tingene som meg - som jeg ellers kanskje hadde følt meg aaaaltfor gammel til å like dersom jeg ikke hadde hatt en medsammensvoren. Anime og superhelter for eksempel. kjempe flink :Nikke : , du vil vel ikke komme å ta en runde her også når du er ferdig :pls : Jeg kan jo prøve å presse litt tiltakslyst til deg gjennom USBen? Ja, hvor i alle dager kommer alt man har fra? Jeg har flytta tre ganger på tre år nå, så jeg har ikke så mye dritt igjen å kaste, men litt er det da. Tror tingene formerer seg når vi ikke ser på, jeg. *rare bilder i hodet* Det tror jeg du har rett i. Vi hadde heldigvis ikke så veldig mye vi heller da, for vi tok en skikkelig gjennomgang av alle tingene våre første gang vi ryddet til visning. Enig med pingting jeg. Tror tingene mine formerer seg! Burde også tatt en rydderunde på loftet jeg.... Har utrooooolig mye drit der oppe. :sjenert : Åh, det er så deilig å ha ryddet i boden vår. :happy: Glad jeg ikke har loft jeg Lemming, for der skjer det saker og ting Ser bare hvordan det er hos foreldrene mine og svigers, det blir mye dritt på 25 år :dåne : Enig! *krysser fingrene for at tanta ikke kommer* Ha en fortsatt god helg, Belle! : ) Æsj, den kom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. august 2010 #2053 Del Skrevet 28. august 2010 neeeeeih! Tantefaenskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2010 Forfatter #2054 Del Skrevet 28. august 2010 Mensen kom i går. Ikke det at jeg hadde noen store forhåpninger om at vi hadde klart det på egenhånd, men man begynner jo å tenke litt når den er to dager for sen. Jeg var jo redd for at vi ikke fikk tatt fryseforsøk denne måneden på grunn av jobben min, men det ordnet seg. Jeg ringte til Porsgrunn fertilitetsavdeling og fikset meg ultralydtime der, for det måtte være en bestemt dag i syklusen og da er jeg jo bortreist på jobb. Så da blir det innsetting 13.september, og D-dagen 26-27.september. Min første pille med progynova ble tatt i dag morges og nå krysses alt som krysses kan for at jeg ikke reagerer like sterkt på dem denne gangen som jeg gjorde sist gang. Da ble jeg jo en helt annen person. *redd* Vi fikk også ryddet og kastet mye i boden vår i går. Det var veldig på tide, for saker og ting datt ut når vi lukket opp døren. Jeg var også og besøkte venninne i går kveld, laget taco og så film. Kjempekoselig. I dag skal jeg, bror og søster på besøk til farmor og farfar. Ellers satser jeg på en tur på restaurant med min kjære i kveld. :rødme: Ha en kjempefin lørdagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. august 2010 Forfatter #2055 Del Skrevet 28. august 2010 neeeeeih! Tantefaenskap! Blæh, det kan du godt si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. august 2010 #2056 Del Skrevet 28. august 2010 Koselige planer du har da God lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 28. august 2010 #2057 Del Skrevet 28. august 2010 Mensen kom i går. Ikke det at jeg hadde noen store forhåpninger om at vi hadde klart det på egenhånd, men man begynner jo å tenke litt når den er to dager for sen. Jeg var jo redd for at vi ikke fikk tatt fryseforsøk denne måneden på grunn av jobben min, men det ordnet seg. Jeg ringte til Porsgrunn fertilitetsavdeling og fikset meg ultralydtime der, for det måtte være en bestemt dag i syklusen og da er jeg jo bortreist på jobb. Så da blir det innsetting 13.september, og D-dagen 26-27.september. Min første pille med progynova ble tatt i dag morges og nå krysses alt som krysses kan for at jeg ikke reagerer like sterkt på dem denne gangen som jeg gjorde sist gang. Da ble jeg jo en helt annen person. *redd* Vi fikk også ryddet og kastet mye i boden vår i går. Det var veldig på tide, for saker og ting datt ut når vi lukket opp døren. Jeg var også og besøkte venninne i går kveld, laget taco og så film. Kjempekoselig. I dag skal jeg, bror og søster på besøk til farmor og farfar. Ellers satser jeg på en tur på restaurant med min kjære i kveld. :rødme: Ha en kjempefin lørdagskveld alle sammen! Hei Belle! Dumme tanta som kom ja, men da var det hvertfall kjempebra at dere får gjort fryseforsøk denne måneden Håper det går bra med progynovaen denne gangen, og jeg krysser alt jeg kan for deg Så flinke dere var som fikk rydda i boden! Det er vi også nødt til, og jeg er igrunn glad for at vi ikke har loft eller kjeller i tillegg til bod og kott. Det samler seg alt for mye rot rundt omkring uansett Kos deg masse med din kjære i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. august 2010 #2058 Del Skrevet 29. august 2010 Håper du hadde en koselig lørdag. Så bra det ordner seg med fryseforsøk denne måneden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 29. august 2010 #2059 Del Skrevet 29. august 2010 Inne å heier litt for fryseforsøk denne mnd nå skal det bli Bellebaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. august 2010 #2060 Del Skrevet 30. august 2010 Håper også på at fryseforsøket går bra og at det blir en mini Belle tilslutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå