Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:fnise: Rekk opp hånden de som har bakt zebra bars! *Rekkeropphånden*

Ganske sikker på at de ikke ble like gode som de Belle lager riktignok :gjeiper:

*Rekkeropphånden*!! :ler:

Høres ut som at du har hatt noen flotte dager i det siste. Rastløs etter 3 dager fri ja :fnise: Dere er hvertfall flinke som skal igang med høstrengjøring da.

Fine lista!!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som du har hatt noen herlige dager. :nigo :

:jepp: Kjempefine.

*Rekkeropphånden*!! :ler :

Høres ut som at du har hatt noen flotte dager i det siste. Rastløs etter 3 dager fri ja :fnise: Dere er hvertfall flinke som skal igang med høstrengjøring da.

Fine lista!!

:klemmer :

:fnise:

Ja, vi har hatt det kjempefint. Vi er rett og slett nødt til å komme i gang med den, for nå kommer vi oss ikke inn i boden en gang. :sjenert:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Såem...jeg har gjort noe dumt. Eventuelt lurt, alt etter hvordan man ser på det. :bond: Jeg har nettopp bestilt DVD-filmer til den nette sum av 1400 kr! :sjokk: Altså, forklaringen er den at jeg alltid har hatt lyst til å eie alle Disney klassikerne på dvd. Så nå gjorde jeg et stort innhogg i den listen da jeg ramlet over et tilbud på 5 Disneyfilmer for 399 på cdon.com! Jeg tenkte først å kjøpe på play.com for der også har de visst tilbud på disney, men så tenkte jeg litt over at jeg har jo lyst til at barna våre kan se på filmene før de blir såpass gamle at engelsk funker for dem. Da er det like greit å ha de norske versjonene (selv om jeg mest kunne tenkt meg å ha de engelske) og man kan velge språk selv. :Nikke: Jeg er nå altså, om 3-5 dager, den stolte eier av 12 stk Disney klassikere (pluss de vi har fra før). :happy:

Listen:

1 Snehvit og de syv dvergene

2 Pinocchio

3 Fantasia

4 Dumbo

5 Bambi

6 Saludos Amigos

7 Donald møter nye venner

8 Spill for meg

9 Gøy og gammen

10 Melody Time

11 The Adventures of Ichabod and Mr. Toad

12 Askepott

13 Alice i Eventyrland

14 Peter Pan

15 Lady og Landstrykeren

16 Tornerose

17 101 dalmatinere – En sjarmør i pels

18 Sverdet i stenen

19 Jungelboken

20 Aristokattene

21 Robin Hood

22 Filmen om Ole Brumm

23 Bernard og Bianca

24 To gode venner: Todd og Copper

25 Taran og Den sorte gryte

26 Mesterdetektiven Basil Mus

27 Oliver og gjengen

28 Den lille havfruen

29 Bernard og Bianca i Australia

30 Skjønnheten og udyret

31 Aladdin

32 Løvenes konge

33 Pocahontas

34 Ringeren i Notre Dame

35 Herkules

36 Mulan

37 Tarzan

38 Fantasia 2000

39 Et kongerike for en lama

40 Atlantis: En forsvunnet verden

41 Lilo og Stitch

42 Sjørøverplaneten

43 Min bror bjørnen

44 Q-gjengen

45 Lille kylling

46 Villdyr

47 Familien Robinson

48 Bolt

49 Prinsessen og frosken

50 To på rømmen

51 King of the Elves 2012

De rosa er de jeg har, så jeg mangler fremdeles en del. Men jeg tror muligens det holder med 12 stk i posten for denne gang. :fnise: Kjenner forresten at jeg er VELDIG interessert i den som kommer i 2012, King of the Elves, bare av å høre tittelen. :happy:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde virkelig lyst å skaffe meg alle kalssikerne jeg også, men blir nok til at jeg laster dem ned :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disney :hjerte: Vi har også lurt på å samle på klassikerne. Hittil har vi seks. ;)

Endret av Muffin!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

oooooooh. Envy. :glare :

; )

:sjenert:

:fnise:

:tommel :

En slik Disney samling skulle jeg også hatt.

Det var det jeg også tenkte. Og så plutselig hadde jeg kjøpt en hel haug. :fnise:

Fantastisk med en slik disney samling da, moro å ha til barna og kunne kose seg sammen med gamle klassikere :hjerte :

Ja, det er det jeg også tenker på. Derfor jeg bestemte meg for å kjøpe dem i norsk utgave. Man kan jo se dem på engelsk også. :rødme:

Hadde virkelig lyst å skaffe meg alle kalssikerne jeg også, men blir nok til at jeg laster dem ned :sjenert :

Vi laster ned mye (alt!) vi ser på, men akkurat disse ville jeg ha fysisk. Og med mulighet for norsk tekst og/eller tale. :jepp:

Disney :hjerte : Vi har også lurt på å samle på klassikerne. Hittil har vi seks. ; )

Jeg ELSKER Disney. Føler meg litt barnslig til tider (ser jo på mye anime også), men Disney har alltid vært en favoritt hos meg, fra jeg var bitteliten og så Askepott for første gang (som forøvrig er min Disneyfavoritt). :rødme:

Men da er dere jo godt på vei da. :jepp:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har enda ikke fått opp KG-piffen, så sorry for min ekstremt dårlige besøksstatistikk i dagbøkene deres. :flau:

Bryllup i dag. Gleder meg egentlig ikke noe særlig, for vi kjenner jo nesten ingen. I tillegg er bryllup slitsomt synes jeg. :sjenert: Men jeg har ihvertfall fått et påskudd om å kjøpe nye sko. :nigo:Her er mine nye babyer (sølvgrå). :hjerter:

Oi, nå fikk jeg nettopp sms fra posten. Disneyene mine er kommet. :hoppe: Tror nesten jeg må kjøre og hente dem med én gang. :ler:

Ellers lite planlagt framover. Jeg har veldigveldigveldig lyst til å se Scott Pilgrim vs. the World på kino i morgen (filmfestival her i byen :nigo: ), så jeg håper min kjære er i god nok form klokken 7 i morgen kveld. :fnise:

Vi skal forresten på visning på tirsdag. Nå har vi spart opp såpass mye egenkapital at vi har råd til å ta opp nytt lån i tillegg til det vi allerede har (som vi da ikke blir kvitt siden vi aldri får solgt), og heller leie ut leiligheten vi bor i nå. :Nikke: Håper det ordner seg, for nå vil jeg UT herfra. Er drittlei av å føle at jeg bor i en koffert hele tiden, eller at jeg lever på vent på en måte. :bond:

Ha en strålende helg alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekre sko!!

Disney vekker kun gode minner og følelser hos de fleste tror jeg, fikk lyst til å se noen av de filmene på lista igjen.. Bernhard og Bianca har jeg ikke sett siden jeg var liiten, og Skjønnheten og udyret da! Dette må jeg få ordnet :)

Kos deg masse i bryllup og ha en kjempefin helg videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg kjøpt min første Disney klassiker jeg også :jepp: Snehvit og de syv dverger på BluRay :hoppe:

Så da har jeg begynt samlingen min jeg også :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekre sko!!

Disney vekker kun gode minner og følelser hos de fleste tror jeg, fikk lyst til å se noen av de filmene på lista igjen.. Bernhard og Bianca har jeg ikke sett siden jeg var liiten, og Skjønnheten og udyret da! Dette må jeg få ordnet : )

Kos deg masse i bryllup og ha en kjempefin helg videre!

:klem :

Takk. :sjenert:

Åh, både Bernhard og Bianca og Skjønnheten og Udyret er det lenge siden jeg har sett. :hjerte:

Da har jeg kjøpt min første Disney klassiker jeg også :jepp : Snehvit og de syv dverger på BluRay :hoppe :

Så da har jeg begynt samlingen min jeg også :fnise :

:5: for den. :fnise: Gleder meg til vi flytter, får stor stue og jeg kan ha alle filmene og bøkene mine ''til pynt'' på veggen. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, litt småsur i dag. Mest fordi fotball ser ut til å være det viktigste i hele verden. :roll: Og fordi jeg kjeder meg. Og fordi jeg drakk litt for mye i går og kjenner det veldig godt i dag. :skaal:

I dag har jeg gjort på absolutt ingenting. Jeg har sett tre (!) Disneyfilmer (Sverdet i stenen, Atlantis og Herkules :hjerte: ), talløse episoder av Cowboy Bebop og sovet et par timer. Søndag er gøy. :lol:

I morgen skal vi starte med storrengjøringen vår, kaste klær og sånn og så skal jeg på trening. Skal bli godt å få svettet litt siden jeg bare fikk trent én gang forrige uke.

Mensen er på vei også. Jeg har ikke begynt å spotte enda, men det kommer nok snart for jeg kjenner det veldig godt i magen. Håperhåperhåper vi får tatt fryseforsøk i september. :sukk:

Nei, nå skal jeg tilbake til enten enda en Disneyfilm eller enda en episode av Cowboy Bebop. :fnise: Ha en strålende søndagskveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lekre sko :nigo:

Håper dere hadde det greit i bryllupet, selvom det kanskje var litt kjedelig ;)

Håper dere får dere ett nytt sted og bo snart :jepp: det er aldri noe særlig å leve på vent. Synes det er irriterende nok slik som vi har det nå (masse er nedpakket og flyttet på ifbm bilder og visning).

*Krysser fingrene* for fryseforsøk i september :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper, håper jeg også :pls:

+1!

+2!!

Kjempelekre sko! Det var nå i det minste én fordel med bryllup da, å få kjøpe noe nytt og fint til seg selv! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...