Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:hug:

Fikk en slik beskjed på mandag jeg også, tror jeg skjønner følelsene dine, besteveninna mi er gravid og de har ikke prøvd aktivt.

P

Dette skal ordne seg for oss Belle, vi skal klare det vi også.

Kan jeg få spørre om når dere skal i gang igjen?

:klemmer:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for fine ord jenter. Det hjelper alltid å klage litt her inne, for dere er så snille. :fnise:

Det var vel litt mer kjipt fordi vi fikk vite på en så teit måte på grunn av en misforståelse. :gjeiper: 13 uker på vei er hun. :sukk: I tillegg har vi en mistanke om at en annen bestekompis til min kjære også er gravid med nr. 2. Gøy... :lol:

Pusilus: vi skal i gang igjen i september, dersom vi klarer å få det til å klaffe med jobben min og sånn. Jeg skal ringe inn neste mens (ca. 24.august), begynne på progynova på dag to og forhåpentligvis sette inn tredje uken i september. Det er bare da jeg er hjemme liksom, så det avhenger veldig av at det er mulig å utsette innsettingen såpass lenge. Ellers blir det vel ikke før i oktober det skjer noe. Æsj.

Ellers: var på trening i går. :trene: Deilig å begynne igjen etter ferien, om enn litt hardt. :fnise: Ingen andre planer annet enn trening i morgen også. :happy:

Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isja, skjønner at sånt blir litt kjiper'n. :troest:

Skal krysse alle fingre og bein for dere fremover altså! :jepp:

Ellers fikk jeg litt skrekkanfall da du nevnte å begynne å trene igjen etter ferien. *fortrenger* :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da blir det omtrent samtidig på oss igjen da, hvis syklusen min har stabilisert seg på 32 dager nå kommer min rundt 26. Jeg har et lite håp om at den er neden i 28 dager igjen, men det er ikke verdt å ta den gleden på forskudd med min kropp :tunge1:

Håper du får innsetting :pls: det er så kjedelig å vente sånn som vi gjør.

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: Skjønner det er hardt når det popper ut mager og babyer i nær omgangskrets. Håper det klaffer med innsettingen. :jepp:

Flink du er som trener. :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Isja, skjønner at sånt blir litt kjiper'n. :troest :

Skal krysse alle fingre og bein for dere fremover altså! :jepp :

Ellers fikk jeg litt skrekkanfall da du nevnte å begynne å trene igjen etter ferien. *fortrenger* :fnise :

Skikkelig kjipern. :fnise: Liker det ordet. :happy:

:ler: Hvorfor er det sånn at man trener så lite i ferien? :klø:

Da blir det omtrent samtidig på oss igjen da, hvis syklusen min har stabilisert seg på 32 dager nå kommer min rundt 26. Jeg har et lite håp om at den er neden i 28 dager igjen, men det er ikke verdt å ta den gleden på forskudd med min kropp :tunge1 :

Håper du får innsetting :pls : det er så kjedelig å vente sånn som vi gjør.

Æsj, ja, de kroppene er noe for seg selv. Men man kan jo alltids håpe? Eller? :fnise:

Venting er bare gørrkjedelig. :lol:

:kose : Skjønner det er hardt når det popper ut mager og babyer i nær omgangskrets. Håper det klaffer med innsettingen. :jepp :

Flink du er som trener. :duskedame :

Sukk, ja. Men vi får prøve å ta det med et smil ihvertfall. Selv om det kan sitte utrolig langt inne av og til. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke: Litt KG-lei i det siste. I tillegg er det jo svært lite som skjer når jeg er på jobb (spise, sove, jobbe :fnise: ) så da frister det lite å stikke innom her. Skal forresten prøve å få besøkt dagbøkene deres også når jeg er hjemme nå, for det har jeg ihvertfall vært dårlig til i det siste. :sjenert:

Reiser hjem i dag. Litt sånn smådeppa enda, men det går greit. Jeg skal jo hjem! :bolledeig: Ellers lite planlagt, annet enn venninnekos på mandag med vin, god mat og en skikkelig chick flick. :nigo: Gleder meg. :happy:

Ha en strålende helg alle sammen! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers fikk jeg litt skrekkanfall da du nevnte å begynne å trene igjen etter ferien. *fortrenger* :fnise:

Du er ikke alene! :ler:

Unner dere virkelig ikke denne ventingen, håper dere går over i en annen ventetid denne høsten. :jepp:

Deilig å være hjemme tenker jeg, kos deg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei, Belle! :)

Er innom og oppdaterer meg jeg, så har lest de siste ...4(?) sidene på rappen nå! Jeg skjønner godt at du ble trist. selv jeg som bare er i pp3 synes det stikker i magen, når på den tiden jeg har vært prøver har et halv dusin folk i vennekrets/bekjentskapskrets blitt gravide... JEG synes det er kjedelig, kan ikke forestille meg hvor surt det må være for dere som har strevd lenge..... :klem:

Ellers; gratulerer med 100sider, 8 år og 8 par sko med på ferie!;)

Oh, and btw..

Hei! :vinke:

Innom og snoker litt...og fikk nå DESPERAT lyst på risengrynsgrøt!!

Åh, nå fikk jeg og lyst på... :(

Fikk lyst på risengrynsgraut jeg også nå :ler: det er lenge siden vi har hatt..

Hva er det med deg Belle og å starte epidemier? :fnise:

Alle som er innom dagbøkene dine har bakt eller har tenkt å bake zebra bars, og nå er det risengrynsgrøt som er det nye... ;):nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle som er innom dagbøkene dine har bakt eller har tenkt å bake zebra bars, og nå er det risengrynsgrøt som er det nye... ;):nigo:

:fnise: Rekk opp hånden de som har bakt zebra bars! *Rekkeropphånden*

Ganske sikker på at de ikke ble like gode som de Belle lager riktignok :gjeiper:

Endret av Kokos
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ha en fin helg Belle og god tur hjem :klemmer :

:klem:

:klemmer :

:kyss:

God tur hjem! Gjør du noe morsomt i helga? : )

I helgen ble det :skaal: . :fnise:

Du er ikke alene! :ler :

Unner dere virkelig ikke denne ventingen, håper dere går over i en annen ventetid denne høsten. :jepp :

Deilig å være hjemme tenker jeg, kos deg!! :klem :

Åh, en annen type ventetid hadde vært fantastisk. :happy:

:Nikke: Kjempedeilig.

Hei hei, Belle! : )

Er innom og oppdaterer meg jeg, så har lest de siste ...4(?) sidene på rappen nå! Jeg skjønner godt at du ble trist. selv jeg som bare er i pp3 synes det stikker i magen, når på den tiden jeg har vært prøver har et halv dusin folk i vennekrets/bekjentskapskrets blitt gravide... JEG synes det er kjedelig, kan ikke forestille meg hvor surt det må være for dere som har strevd lenge..... :klem :

Ellers; gratulerer med 100sider, 8 år og 8 par sko med på ferie!; )

Oh, and btw..

Alle som er innom dagbøkene dine har bakt eller har tenkt å bake zebra bars, og nå er det risengrynsgrøt som er det nye... ; ) :nigo :

Huff, det er ikke alltid like enkelt. Uansett om man har prøvd litt eller lenge så er det jo på en måte det man har mest lyst på i hele verden. Da er det utrolig kjipt å måtte se andre få det man har så lyst på. Lenge leve det grønne monsteret sier nå jeg. :fnise:

:hoho: Nå fikk jeg litt prestasjonsangst. Hva skal det neste være liksom? :ler:

:fnise : Rekk opp hånden de som har bakt zebra bars! *Rekkeropphånden*

Ganske sikker på at de ikke ble like gode som de Belle lager riktignok :gjeiper :

:fnise: Jeg er glad jeg har klart å påvirke til å lage noe så godt ihvertfall. Og jeg er sikker på at dine ble veldig gode. Jeg tror det er vanskelig å gjøre noe feil med zebra barsene altså. :klø:

*Rekker opp handa!* :goodbye :

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var helgen over og...''helgen'' er jo her enda for min del. :fnise: Deilig å ha fri hele dagen, men jeg kjenner at jeg begynner å bli litt rastløs nå. Etter bare 3 dager med fri. :hoho: Da er det godt vi skal ha litt høstrengjøring og de-cluttering her i huset de neste to ukene.

På lørdag ble det skikkelig fyllefest (''festival'' her i byen), på søndag ble det stilleligging i senga hele dagen og i går hadde jeg og to venninner tidenes jentekveld med tapas, vin, The Runaways og myyyye sladder. Kjempegøy. :happy: I dag har jeg og min kjære vært ute i båten en tur. Planen for resten av kvelden er å se på anime-serier og Weeds, og kose meg med hjemmelaget iste. :nigo:

Dagens positivliste:

- Trening i morgen :trene:

- Fiiint vær :sol:

- Tyrkisk te :sikle:

- Yankee Candles :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...