Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

:fnise: Takk for fin befruktningsdans. :klem:

3 dager? Det er jo onsdag i dag. Og to dager til fredag? :klø:

Jeg tar en del piller i forkant i tillegg til at jeg får lokal bedøvelse ''inni der'' som jeg blir veldig ør og groggy av. Litt som en dårlig fyllekule. Med tilhørende kvalme. :fnise:

Litt fjern i dag :rodme: , har gått rundt og trodd at det har vært tirsdag i hele dag :roll:

Jeg slapp heldigvis kvalmen under uttak, men dæven så surrete jeg var :ler: Det var jo så vidt jeg klarte å identifisere meg selv når jeg fikk spørsmål om det :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

6 egg er bra, kvalitet foran kvantitet :)

Henger meg på denne! :Nikke:

Håper du ikke hører noe i dag, og at befruktningsdansen funker som bare det! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra det gikk fint i dag. :) Nå satser vi på at det var noen flotte egg, og at befruktningsdansen funker! Krysser for deg. :duskedame:

:jepp: Håper den funker som bare det. :nigo:

Litt fjern i dag :rodme: , har gått rundt og trodd at det har vært tirsdag i hele dag :roll:

Jeg slapp heldigvis kvalmen under uttak, men dæven så surrete jeg var :ler: Det var jo så vidt jeg klarte å identifisere meg selv når jeg fikk spørsmål om det :sjenert:

:fnise: Jeg også. Måtte tenke meg om både en og to ganger før jeg svarte.

Men jeg tror ikke det er selve uttaket jeg blir kvalm av. Det føles ihvertfall ikke sånn. Det er vel mer det at jeg blir så utrolig svimmel av medisinene at jeg blir kvalm av det. :vetikke:

Henger meg på denne! :Nikke:

Håper du ikke hører noe i dag, og at befruktningsdansen funker som bare det! :duskedame:

Ja, håper det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vel overstått uttak! * skåler i rugfras og melk *

Rumpeballene er hardt knytta for dere!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer :)

Du får slappe av og nyte pinsen med din kjære. Håper det blir mye :sol: hos dere!

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bolledeig : superceller blir til superembryo :hoppe :

Så glad på deres vegne Belle :hug :

:jepp: Det ble visst kvalitet foran kvantitet. :nigo:

Gratulerer :danse :

:nigo:

Gratulerer : )

Du får slappe av og nyte pinsen med din kjære. Håper det blir mye :sol : hos dere!

:klemme r:

Ja, vi skal feire bryllupsdagen vår (som egentlig ikke er før i slutten på juni) i morgen. :rødme:

Så flott!! :biggrin : :hoppe : :hoppe :

:jepp::hoppe:

Suuupert! Glad på deres vegne! :nigo :

Klamre deg fast nå lille spire! :duskedame :

God helg, Belle! :klem :

:klem:

:hoppe :

God pinsehelg! : )

:hoppe:

Wow!! Fantastiske nyheter!! Betyr det at du er gravid, nå, eller spør jeg dumt ? :sjenert :

Vel, sånn teknisk sett er jeg jo gravid, for jeg har et befruktet embryo i magen. Men man vet ingenting før om 12 dager ca, da skal embryoet (= Eggbert 3.0 :fnise: ) sette seg fast og utvikle seg på riktig måte. Gjør det ikke det, går det til grunne. Så jeg kan vel si at jeg ikke er gravid enda. Vi skal teste 3.juni og får vite noe da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:natti: Tidlig oppe på en lørdag. Jeg skal nemlig i utdrikningslag i dag. Blir jo litt punktert i og med at jeg ikke kan drikke og at jeg har enda småvondt etter uttaket. Jeg hadde ikke vondt så lenge etter sist gang, men denne gangen blødde jeg som en gris ( :sjenert: ) så jeg regner med at jeg kommer til å kjenne det et par dager til.

I går var det strålende :sol: og 18 grader hjemme hos mamma så det ble grillings og prat med henne, bror og søster. Kjempekoselig!

I morgen skal jeg og kjære feire bryllupsdagen vår, som jo egentlig ikke er før 27.juni. Men siden både han og jeg skal reise, og vi kun får sett hverandre én dag når vi skal i bryllup (12.juni) og én uke i midten på juli, måtte vi gjøre det nå. :dåne:

Ha en strålende lørdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:jepp: Det ble visst kvalitet foran kvantitet. :nigo:

:tommelopp:

Det er kvaliteten som teller vet du :Nikke: , men jeg hadde litt samme bekymringene som deg etter mitt uttak.

Nå er det bare å krysse alt en har for at Eggbert 3.0 fester seg som han skal og blir der til neste år.

:danser:

:danser: :danser:

:danser::duskedame::danser:

GO EGGBERT GO EGGBERT

:danser::duskedame::danser:

:danser: :danser:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...