Gossip girl Skrevet 18. mai 2010 #1701 Del Skrevet 18. mai 2010 Lykke til i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mai 2010 #1702 Del Skrevet 18. mai 2010 Lykke til i morgen Belle Kommer til å tenke på deg i morgen, og krysse fingrene for akkurat passe med fine egg. Jeg skjønner godt at du er litt og Uttak er ikke det artigste jeg har vært gjennom Heier på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 18. mai 2010 #1703 Del Skrevet 18. mai 2010 Lykke til i morgen Krysser alt jeg har for at de får ut mange flotte gullegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 18. mai 2010 #1704 Del Skrevet 18. mai 2010 Masse lykke til imorgen! ...så masse fine ferieturer alle planlegger!! Jeg har såvidt begynt å tenke på ferien jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 18. mai 2010 #1705 Del Skrevet 18. mai 2010 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. mai 2010 #1706 Del Skrevet 18. mai 2010 Oi, den turen hørtes jo helt fantastisk ut! :rødme: Det er akkurat sånn vi har lyst til også. Jada, vi hadde en kjempekoselig 17.mai. Næh, så gøy. Håper dere slipper å slite sånn som oss. Og kanskje dere blir ''uplanlagt gravid'' med en gang dere begynner prøvingen? Men joda, skjønner følelsen veldig godt. Ja, håper det blir bra Har vært i Slovenia og Kroatia før, og de to landene er i allefall fantastiske, satser på at resten blir gode greier det også Jeg håper vi slipper å slite vi også ja... Virker absolutt ikke noe kult å gå gjennom det dere går gjennom, og spesielt ikke når man egentlig er veldig klar fra før... Men hvis jeg får meg jobb snart så slutter jeg nok på pillen over sommeren, bare for å ha god tid på å ha den ute av kroppen i det minste... Så får vi satse på at det ikke er noe annet som er "i veien" Men det må jo endelig klaffe for dere nå, på det tredje skal det skje ;)Lykke til i morgen i allefall! Skal krysse alt jeg har Skal du ha opplæring på Østlandet? Her har jeg visst ikke fulgt godt nok med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. mai 2010 #1707 Del Skrevet 18. mai 2010 Masse lykke til i morgen, Belle! Og: dere gjør meg reisesyk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. mai 2010 #1708 Del Skrevet 18. mai 2010 Lykke til i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1709 Del Skrevet 19. mai 2010 Lykke til i morgen : ) Takk. Lykke til i morgen Belle :hug : Kommer til å tenke på deg i morgen, og krysse fingrene for akkurat passe med fine egg. Jeg skjønner godt at du er litt :redd : og :bond : Uttak er ikke det artigste jeg har vært gjennom :sjenert : Heier på deg :duskedame : Ugh, nei. Gruer meg mest til å bli rusa egentlig. Jeg ble så kvalm. Lykke til i morgen Krysser alt jeg har for at de får ut mange flotte gullegg Masse lykke til imorgen! :duskedame : ...så masse fine ferieturer alle planlegger!! Jeg har såvidt begynt å tenke på ferien jeg.... :sjenert : Jeg tenker på ferien hele året jeg. Lykke til i morgen! :klemmer : Ja, håper det blir bra : ) Har vært i Slovenia og Kroatia før, og de to landene er i allefall fantastiske, satser på at resten blir gode greier det også : ) Jeg håper vi slipper å slite vi også ja... Virker absolutt ikke noe kult å gå gjennom det dere går gjennom, og spesielt ikke når man egentlig er veldig klar fra før... Men hvis jeg får meg jobb snart så slutter jeg nok på pillen over sommeren, bare for å ha god tid på å ha den ute av kroppen i det minste... Så får vi satse på at det ikke er noe annet som er "i veien" : ) Men det må jo endelig klaffe for dere nå, på det tredje skal det skje ; )Lykke til i morgen i allefall! Skal krysse alt jeg har ; ) :klemmer : Skal du ha opplæring på Østlandet? Her har jeg visst ikke fulgt godt nok med :sjenert : Heldigvis er det de færreste som sliter sånn som oss. Mhm. Jeg tror ikke jeg har nevnt det før faktisk, men det skal jeg ja. I Larvik. Jeg skal jobbe skift, men det er bare frem til august heldigvis. Jeg ser jo ikke min kjære på den tiden nesten fordi våre skift bommer. Masse lykke til i morgen, Belle! :klemmer : Og: dere gjør meg reisesyk! :kjefte : :fnise : Og takk. Lykke til i morgen! :klemmer : Tusen takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 19. mai 2010 #1710 Del Skrevet 19. mai 2010 Nå er vi spente!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 19. mai 2010 #1711 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvordan gikk det i dag ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mai 2010 #1712 Del Skrevet 19. mai 2010 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1713 Del Skrevet 19. mai 2010 Nå er vi spente!! Hvordan gikk det i dag ? Nå har jeg sovet av meg mesteparten av rusen. Det gikk veldig fint i dag egentlig. Det var jo helt motsatt av forrige gang da, for i dag kjente jeg ingenting til bedøvelsen (som var det som var vondest forrige gang), men egguthentingen var skikkelig vond (noe jeg så vidt kjente forrige gang). På høyre siden kjentes det ut som om han stakk nålen helt opp til puppen. Er litt øm nå, så det skal bli godt å ha morgendagen fri. Denne gangen fikk vi bare ut 6 egg. Håper de fleste blir befruktet, for forrige gang fikk vi ut 15 og bare 5 av dem var brukende. Men det var jo meningen at jeg skulle ha en del mindre da, siden jeg ble litt overstimulert forrige gang. Vi får uansett telefon i morgen dersom befruktningen har gått skikkelig dårlig. Dersom vi ikke får telefon har det gått fint og vi skal møte opp klokken halv 2 til innsetting på fredag. Nå er min kjære borte på jobben for å levere sykemelding, og så skal han på McDonald's for å kjøpe mat til oss. Ikke videre sunt, men jeg synes jeg fortjener noe usunt i dag. Ha en strålende kveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 19. mai 2010 #1714 Del Skrevet 19. mai 2010 Håper du ikke får noe telefon i morgen Dere får kose dere med McDonald's maten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 19. mai 2010 #1715 Del Skrevet 19. mai 2010 Så spennende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 19. mai 2010 #1716 Del Skrevet 19. mai 2010 (endret) Vi går for kvalitet Belle , og krysser fingren for innsetting av gullegget på fredag Og nå har vi kommet til befruktningsdansen :danser: :danser: Er det forresten noen grunn til at de først setter tilbake etter tre dager? Endret 19. mai 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gossip girl Skrevet 19. mai 2010 #1717 Del Skrevet 19. mai 2010 6 egg er bra, kvalitet foran kvantitet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mai 2010 #1718 Del Skrevet 19. mai 2010 Det har du fortjent! :happy: Skal fortsette å krysse fingre for deg! Men... rus? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mai 2010 Forfatter #1719 Del Skrevet 19. mai 2010 Håper du ikke får noe telefon i morgen :jepp : Dere får kose dere med McDonald's maten : ) :klemmer : Ja, håper det. tilbake Så spennende! :hoppe : Vi går for kvalitet Belle :Nikke : , og krysser fingren for innsetting av gullegget på fredag :duskedame : Og nå har vi kommet til befruktningsdansen : ) :danser : :danser : :danser : :danser : :pls : :danser : :danser : :pls : :danser : :danser : : danser: :danser : Er det forresten noen grunn til at de først setter tilbake etter tre dager? Takk for fin befruktningsdans. 3 dager? Det er jo onsdag i dag. Og to dager til fredag? :klø: 6 egg er bra, kvalitet foran kvantitet : ) Ja, vi satser på det. :Nikke : Det har du fortjent! :happy : Skal fortsette å krysse fingre for deg! Men... rus? :klø : Jeg tar en del piller i forkant i tillegg til at jeg får lokal bedøvelse ''inni der'' som jeg blir veldig ør og groggy av. Litt som en dårlig fyllekule. Med tilhørende kvalme. McDonald's var himmelsk. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 19. mai 2010 #1720 Del Skrevet 19. mai 2010 Så bra det gikk fint i dag. Nå satser vi på at det var noen flotte egg, og at befruktningsdansen funker! Krysser for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå