Pingting Skrevet 12. mai 2010 #1661 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er jo sant. Hadde faktisk ikke tenkt på det engang, fordi eh...absene hans tar det meste av oppmerksomheten min. ... *setter Fairy Tail på lista over skal-se-animeer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. mai 2010 #1662 Del Skrevet 12. mai 2010 Syns jeg ser CV'n din: Belles interesser: - kakebaking - lesing - kumøkk - shopping - tegneseriefigurer-med-killer-abs...... You go, girl!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 #1663 Del Skrevet 12. mai 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pingvin Skrevet 12. mai 2010 #1664 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei, Har lest gjennom en del av bloggen din. Virker spm du har vært igjennom ganske så mye. Håper alt går greit på torsdag!! Masse lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1665 Del Skrevet 12. mai 2010 ... *setter Fairy Tail på lista over skal-se-animeer* Syns jeg ser CV'n din: Belles interesser: - kakebaking - lesing - kumøkk - shopping - tegneseriefigurer-med-killer-abs...... You go, girl!! Hei, Har lest gjennom en del av bloggen din. Virker spm du har vært igjennom ganske så mye. Håper alt går greit på torsdag!! Masse lykke til:) Så gøy med nytt besøk. Å, det håper jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. mai 2010 Forfatter #1666 Del Skrevet 12. mai 2010 Uten å nevne navn og uten å henge ut en viss KG-bruker: dama er spik spenna gærn! :dåne: (hint: ta en tur inn på barn og familie - der har jeg tilbragt mesteparten av jobbdagen min i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 #1667 Del Skrevet 12. mai 2010 Hahaha, vet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. mai 2010 #1668 Del Skrevet 12. mai 2010 Uten å nevne navn og uten å henge ut en viss KG-bruker: dama er spik spenna gærn! :dåne: (hint: ta en tur inn på barn og familie - der har jeg tilbragt mesteparten av jobbdagen min i dag ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. mai 2010 #1669 Del Skrevet 12. mai 2010 Kan du ikke henge ut med navn a? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 12. mai 2010 #1670 Del Skrevet 12. mai 2010 :skratte: Tror jeg fant det ut helt selv, fant i hvert fall ett kliiin gærnt individ og det holder for meg i kveld. Haha. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemming Skrevet 12. mai 2010 #1671 Del Skrevet 12. mai 2010 Uten å nevne navn og uten å henge ut en viss KG-bruker: dama er spik spenna gærn! :dåne: (hint: ta en tur inn på barn og familie - der har jeg tilbragt mesteparten av jobbdagen min i dag ) Hahahahaha!! JAAAAA!! Du får kanskje henge ut dama på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 12. mai 2010 #1672 Del Skrevet 12. mai 2010 God helg Belle Lykke til på UL Skal prøve og snike meg inn mellom slagene for å følge med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 12. mai 2010 #1673 Del Skrevet 12. mai 2010 Æææææh! ÆÆÆÆH! Besteste episoden av Bleach!!! *måtte dele med noen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1674 Del Skrevet 13. mai 2010 Hun skriver usannsynlig lange innlegg og fremtrer som Nazimamma. Håper uansett (noe det virker som) at det kun er en som har altfor mye fritid og at hun ikke behandler eventuelle barn sånn. Kan du ikke henge ut med navn a? *nysgjerrig* :skratte: Tror jeg fant det ut helt selv, fant i hvert fall ett kliiin gærnt individ og det holder for meg i kveld. Haha. God natt! Det er helt sikkert samme dama. Huff og huff. Hahahahaha!! JAAAAA!! Du får kanskje henge ut dama på PM? Jeg kan sende PM hvis du vil. God helg Belle Lykke til på UL Skal prøve og snike meg inn mellom slagene for å følge med God helg til deg også. Og tusen takk. Æææææh! ÆÆÆÆH! Besteste episoden av Bleach!!! *måtte dele med noen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #1675 Del Skrevet 13. mai 2010 Første dag i ''ferien'' er nesten over. Jeg har fått trent (merker fremgang allerede! ), vi har sett på huset vi har lyst å kjøpe og jeg har sett finalen av ANTM. I morgen blir det UL-sjekk, henting av nytt pass, tur til NAV (fordi nå har kostnadene bikket 15000 kr) og en tur på XXL. Jeg fant ut i dag at jeg VIRKELIG trenger nytt treningstøy. Vi har også begynt å diskutere litt ang. USA-tur. Er det noen av dere som har vært i California, Oregon og/eller Washington som har noe å anbefale? Gleder meg allerede. Vi har ihvertfall bestemt å besøke LA (Universal Studios, Santa Monica osv.), Las Vegas (NASA-området på vei bort. Ja, jeg er geek ), San Fransisco, Seattle og ellers det som dukker opp på Highway 1. *reisefeber* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 13. mai 2010 #1676 Del Skrevet 13. mai 2010 Staten Washington, eller DC? Jeg har vært i DC nemlig. Men husker ikke så mye av det da, så vet ikke om jeg har så mye å anbefale uansett. Så... hvorfor spurte jeg? Åh, HELDIGE deg som skal innom NASA-området! *dødsmisunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2010 #1677 Del Skrevet 13. mai 2010 Hun skriver usannsynlig lange innlegg og fremtrer som Nazimamma. Håper uansett (noe det virker som) at det kun er en som har altfor mye fritid og at hun ikke behandler eventuelle barn sånn. Det er helt sikkert samme dama. Huff og huff. Jeg kan sende PM hvis du vil. God helg til deg også. Og tusen takk. Jeg tror ikke jeg har fått med meg dette individet en gang! *lete* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 13. mai 2010 #1678 Del Skrevet 13. mai 2010 Oh, jeez....found her... :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marikke Skrevet 14. mai 2010 #1679 Del Skrevet 14. mai 2010 Heihei Mye gøy å finne på i California og omegn! *Misunnelig* Jeg har bare vært der i jobbsammenheng, men har da fått med meg noe. I L.A. bør du absolutt ta en tur innom Six Flags hvis du liker denslags (berg-og-dalbaner). (Og Universal Studios, men det har du på lista allerede, ser jeg.) Kan også anbefale Sea World i San Diego. Men det er jo en par-tre timers kjøretur i "feil" retning hvis du ellers er på vei mot Oregon. Men der oppe i nord finnes det jo en del nasjonalparker som det sikkert kan være fint å besøke. Ønsker deg god tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #1680 Del Skrevet 14. mai 2010 Har ikke så mye tid til å svare dere, men ville bare innom og si: Uttak onsdag 19.mai Innsetting fredag 21.mai Kommer sterkere tilbake i morgen. (PS! Kick-Ass (filmen) er råbra! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå