Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Hei! Lenge siden vi har :skravle: !

Nå har ikke jeg lest igjennom den omfattende dagboka di, men er Eggbert 3.0 på plass ? :jepp:

:jepp: Det begynner å bli en stund nå.

Nei, han er forhåpentligvis på plass på torsdag neste uke. Altså, det blir uttak neste tirsdag dersom alt går etter planen. :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blåser på de stive og støle musklene dine. Håper det ikke er alt for ille :kose:

Her i byen har det heldigvis bare snødd i høyden, takk og love for fire grader og regn :)

Håper virkelig alt går etter planen med Eggbert 3.0 :pls: og at du ruger ut i neste uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig alt går etter planen med Eggbert 3.0 :pls: og at du ruger ut i neste uke :klemmer:

Signerer! Heia heia! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blåser på de stive og støle musklene dine. Håper det ikke er alt for ille :kose:

Her i byen har det heldigvis bare snødd i høyden, takk og love for fire grader og regn :)

:klem: Takk skal du ha. Tror det hjalp, for i dag er jeg kun stiv i legger. :fnise:

Sukk, jeg også. :jepp:

:vinke:

:goodbye:

Signerer! Heia heia! :duskedame:

:nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Travelt på jobb i dag.

Planer for dagen:

- helsesjekk på jobb ( :klø: hva det innebærer har jeg ikke peiling på)

- middag med min kjære :rødme:

- tv-kveld med bror :popcorn:

- zebra bars-baking :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: Takk skal du ha. Tror det hjalp, for i dag er jeg kun stiv i legger. :fnise:

Sukk, jeg også. :jepp:

*magic powers*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Det begynner å bli en stund nå.

Nei, han er forhåpentligvis på plass på torsdag neste uke. Altså, det blir uttak neste tirsdag dersom alt går etter planen. :hoppe:

Oi! Spennende! Du må være et skikkelig pågangsmenneske som kjører på igjen! :jepp:

Masse masse masse lykke til! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*magic powers*

:fnise:

Oi! Spennende! Du må være et skikkelig pågangsmenneske som kjører på igjen! :jepp:

Masse masse masse lykke til! :klemmer:

:sjenert: Jeg prøver ihvertfall. Selv om det er utrolig slitsomt til tider.

Takktakk. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som vanlig ble jo ikke dagen min som planlagt i går. Da jeg kom hjem fra jobb (helsesjekk gikk veldig fint. Jeg er visst i god stand :fnise: ) sov min kjære fremdeles. :overrasket: Så jeg ble heller hentet av søster og vi spiste middag hos mamma. Det ble tv-kveld med bror, etterfulgt av shoppingkveld med mamma og søster. :sjenert: Det var nemlig nattåpent i byen og vi måtte jo selvsagt ta oss en tur. Jeg kjøpte meg to kortarmede collegejakker (som jeg alltid leter etter, over alt, og som jeg fant TO av i går!) og t-skjorter og hårvoks til min kjære. Vi fikk også kjøpt garn til hekling av luer, som mamma skal lære meg. Søster skal være ''prøvekanin''. :fnise:

Jeg møtte forresten ei som gikk i klassen min på ungdomsskolen i går. Hun var jo skikkelig gravid (7 mnd eller noe) og jeg merket at det satt så jævla langt inne å gratulere henne og smile. Æsj.

I dag skal vi i selskap til kjæreste til svigermor som fyller 50 år. Jeg fikk jo ikke bakt i går, så i dag blir det bånn gass zebrabaking med en gang jeg kommer hjem fra jobb. Og etterpå: LAAAAAANGHELG!!! Jeg skal ikke på jobb igjen før neste fredag, dersom alt går etter planen med Eggbert 3.0. :hjerte:

Jeg tror forresten at kroppen min begynner å bli lei av nesesprayen, for hver gang jeg tar en sprut får jeg nyseanfall ut av denne verden. :fnise: Jeg er jo kjemperedd for å nyse ut all medisinen, så jeg må kneppe igjen nesen når jeg nyser. Ikke et videre vakkert syn. :skratte:

Dagens positivliste:

- Ballerinasko :sol:

- Helg :strix:

- Kakebaking :kokk:

- Reisefeber :reise: (ja, jeg har allerede USA-reisefeber :klaske: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en strålende dag Belle :klemmer:

Jeg har virkelig forståelsen for at slike gratulasjoner noen ganger kan sitte veldig langt inne :kose:

Så herlig med lang, langhelg :hoppe: Jeg koser meg glugg i hel med feriedager jeg nå (som jeg får igjen senere siden jeg har sykemelding disse tre dagene ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får en strålende dag Belle :klemmer:

Jeg har virkelig forståelsen for at slike gratulasjoner noen ganger kan sitte veldig langt inne :kose:

Så herlig med lang, langhelg :hoppe: Jeg koser meg glugg i hel med feriedager jeg nå (som jeg får igjen senere siden jeg har sykemelding disse tre dagene ;) )

Huff, ja. Ihvertfall når det er en person man ikke har møtt på på mange år og hvor det er forventet at man er såååå hyggelig og søt og...falsk? :sjenert: Det blir jo selvsagt noe annet dersom en nær venn er gravid, for da er jeg jo faktisk glad på vedkommendes vegne. Dette ble bare så utrolig overfladisk.

Herlig med langfri altså. Det passet jo kjempefint for deg å sykemelde deg da. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forresten omrokkert på treningen denne uken. Jeg skal derfor trene:

- i morgen kl. 12:30 - MRL

- søndag kl. 17:40 - puls/stram opp (gruer meg allerede :fnise: )

Noe mer enn det får jeg ikke tid til tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra for en Belle som funker! :duskedame: Bortsett fra nyseanfall. :ler:

Skjønner at slike gratulasjoner sitter langt inne, altså. Det er ikke SÅ lett å forholde seg til ting man synes er litt vondt og teit selv, når det gjelder sånne...perifere mennesker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :danse:

Uff, skjønner så godt at gratulasjonene til klassevenninna di satt langt inne....hadde jeg vært i samme situasjon måtte jeg ha presset den ut selv! :eeeh: Gratulerer!!!!

Ellers hørtes det ut som om nattshoppinga var en suksess ? Men si meg: hva er en kortermet collegejakke......? :vetikke:

Det stinker kumøkk i hele huset......KOM MAAAAI DU SKJØØØØNNE MIIIIILDE OG STINK TIL AAAALT IGJEEEEEN! OG SNØEN LAVER STIIIIILLLE NÅR VÅÅÅREN EEEER PÅ HEEEEEELL!!!

Hihi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for en Belle som funker! :duskedame: Bortsett fra nyseanfall. :ler:

Skjønner at slike gratulasjoner sitter langt inne, altså. Det er ikke SÅ lett å forholde seg til ting man synes er litt vondt og teit selv, når det gjelder sånne...perifere mennesker.

:fnise: Men så er det jo litt godt å nyse også da... :flau:

Huff, ja. Jeg har absolutt ingen forhold til henne, og det å skulle bli glad på hennes vegne - når det er så utrolig sårt for meg - er veldig vanskelig.

God morgen! :danse:

Uff, skjønner så godt at gratulasjonene til klassevenninna di satt langt inne....hadde jeg vært i samme situasjon måtte jeg ha presset den ut selv! :eeeh: Gratulerer!!!!

Ellers hørtes det ut som om nattshoppinga var en suksess ? Men si meg: hva er en kortermet collegejakke......? :vetikke:

Det stinker kumøkk i hele huset......KOM MAAAAI DU SKJØØØØNNE MIIIIILDE OG STINK TIL AAAALT IGJEEEEEN! OG SNØEN LAVER STIIIIILLLE NÅR VÅÅÅREN EEEER PÅ HEEEEEELL!!!

Hihi....

Det ble litt sånn nølende gratulasjon da. ''Oi hei! Hvordan går det?'' *glimt på magen* ''Øøhh, hmm, oi, gratulerer...liksom.'' :fnise:

Her <--- kortermet collegejakke. Elsker dem og bruker heller en sånn enn en cardigan. :jepp:

Jeg elsker kumøkk jeg. Det er et godt tegn på at våren er her. Sånn cirka ihvertfall. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:fnise: Men så er det jo litt godt å nyse også da... :flau:

Huff, ja. Jeg har absolutt ingen forhold til henne, og det å skulle bli glad på hennes vegne - når det er så utrolig sårt for meg - er veldig vanskelig.

Det ble litt sånn nølende gratulasjon da. ''Oi hei! Hvordan går det?'' *glimt på magen* ''Øøhh, hmm, oi, gratulerer...liksom.'' :fnise:

Her <--- kortermet collegejakke. Elsker dem og bruker heller en sånn enn en cardigan. :jepp:

Jeg elsker kumøkk jeg. Det er et godt tegn på at våren er her. Sånn cirka ihvertfall. :ler:

Du er obsessed! Det er jo en Natsu-aktig jakke!! :ler: Men helt enig at det er stilig! :jepp:

Jeg skal prøve å ikke holde det mot deg at du elsker kumøkk, men du skal se det dukker opp igjen når du minst venter det... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er obsessed! Det er jo en Natsu-aktig jakke!! :ler: Men helt enig at det er stilig! :jepp:

Jeg skal prøve å ikke holde det mot deg at du elsker kumøkk, men du skal se det dukker opp igjen når du minst venter det... :lur:

:skratte: Det er jo sant. Hadde faktisk ikke tenkt på det engang, fordi eh...absene hans tar det meste av oppmerksomheten min. :sjenert:

:fnise: Kan det ha noe med at bestefar hadde gård og jeg tilbragte mesteparten av min barndom der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:skratte: Det er jo sant. Hadde faktisk ikke tenkt på det engang, fordi eh...absene hans tar det meste av oppmerksomheten min. :sjenert:

:fnise: Kan det ha noe med at bestefar hadde gård og jeg tilbragte mesteparten av min barndom der?

Nei, at du faller for tegneseriefiguer med killer abs tror jeg ikke har noenting med bestefaren din å gjøre!! :skratte:

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, at du faller for tegneseriefiguer med killer abs tror jeg ikke har noenting med bestefaren din å gjøre!! :skratte:

:)

Oi, du altså. :hoho: Ser jo nå at formuleringen min er helt hinsides sunn fornuft. :fnise:

Altså: ja, jeg liker killer abs og ja, jeg liker kumøkklukt. De to henger ikke sammen på noen som helst måte. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...