Kokos Skrevet 22. april 2010 #1541 Del Skrevet 22. april 2010 Håper dere får flydd i morgen, nå er det nok askesky synes jeg! GOD TUR uansett! Pingting: Jeg spiste sushi etter din innbydende forklaring! NAM! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1542 Del Skrevet 22. april 2010 Dear Iceland: we said "send cash" not "ash". (stjålet fra en FB-status) Når er det dere drar? Heeeelt enig. Flyet vårt skal egentlig gå herfra klokken halv 7 i morgen tidlig, og klokken 11 fra Oslo. Men siden vi ikke kan gamble på at flyet vårt går til Oslo i morgen tidlig må vi kjøre. Og det tar ca. 8 timer. :slår: Vi må vel kjøre i 2-tiden i natt eller noe. Håper dere får flydd i morgen, nå er det nok askesky synes jeg! GOD TUR uansett! Pingting: Jeg spiste sushi etter din innbydende forklaring! NAM! Askeskyen kan bare dra ditt peppern gror. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1543 Del Skrevet 22. april 2010 (endret) Ja, da har vi avtalt hvordan vi gjør det med reisen. Vi har skaffet oss en tysk leiebil som vi skal kjøre til Oslo (og eventuelt videre dersom Osloflyet er innstilt) helt gratis. Kjipt med så mange timer i bil (ca. 8), men vi får ta det som en road trip. Forhåpentligvis går flyet fra Oslo. Det blir litt mattetutoring i dag også. Etterpå må vi vel få sove litt siden vi skal kjøre i 1-2 tiden i natt. :dåne: Og iPod på ladings selvsagt. Oi, glemte å si at jeg AKKURAT klarte å la vær å svelge en ibux i dag. Jeg har fått streng beskjed om å kun ta paracet mens jeg går på nesespray og kom på det da jeg hadde puttet ibuxen i munnen. Jeg måtte også ta en spansk en på jobb i dag. Jeg skal nemlig reise bort på opplæring den uken vi ska på uttak og innsetting. Heldigvis er det så greit på jobb at de ikke spør dersom jeg ikke sier noe. Jeg sa bare at jeg skulle på sykehuset i 2-3 dager, mest sannsynligvis fra 18.mai. Det var greit. Heldigvis. Endret 22. april 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. april 2010 #1544 Del Skrevet 22. april 2010 ********** Oi, glemte å si at jeg AKKURAT klarte å la vær å svelge en ibux i dag. Jeg har fått streng beskjed om å kun ta paracet mens jeg går på nesespray og kom på det da jeg hadde puttet ibuxen i munnen. ************ :dåne: *springer på badet for å se hva jeg hadde i meg i gårkveld* --Panadol - google---- *phiu* Virkestoffet er paracetamol Fikk panikk her et øyeblikk, jeg har nemlig ikke fått noen beskjed om det (tror jeg) :klø: "Send cash no ash" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. april 2010 #1545 Del Skrevet 22. april 2010 Pingting: Jeg spiste sushi etter din innbydende forklaring! NAM! Wohoh! Jeg liker å være til inspirasjon Kjære vene, høres ut som om det blir litt av en tur på dere. Men - det gjelder vel bare å gjøre det om til noe positivt. Ser ut som om dere er flinke til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. april 2010 Forfatter #1546 Del Skrevet 22. april 2010 :dåne: *springer på badet for å se hva jeg hadde i meg i gårkveld* --Panadol - google---- *phiu* Virkestoffet er paracetamol Fikk panikk her et øyeblikk, jeg har nemlig ikke fått noen beskjed om det (tror jeg) :klø: "Send cash no ash" Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg ikke får lov da, men sist IVF med spray fikk jeg beskjed om det. Det er jo uansett så ulik praksis rundt omkring, at det skulle ikke forundre meg om det er lov andre steder. Wohoh! Jeg liker å være til inspirasjon Kjære vene, høres ut som om det blir litt av en tur på dere. Men - det gjelder vel bare å gjøre det om til noe positivt. Ser ut som om dere er flinke til det Jada. Nå er jo vår flyplass åpen igjen, men typisk nok er akkurat vårt fly kansellert. Vi krysser uansett fingrene for at flyet fra Oslo går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. april 2010 #1547 Del Skrevet 22. april 2010 God tur, kjør forsiktig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 22. april 2010 #1548 Del Skrevet 22. april 2010 God tur!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. april 2010 #1549 Del Skrevet 23. april 2010 Håper dere får en fin tur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 23. april 2010 #1550 Del Skrevet 23. april 2010 Håper du får en fin tur, og at aska ikke ødelegger noe for dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. april 2010 Forfatter #1551 Del Skrevet 27. april 2010 (endret) Takk for god tur-ønskninger alle sammen! Det gikk veldig fint. Vi kjørte til Oslo, men ellers gikk flyene som normalt. Vi har hatt en kjempefin tur. Maraton gikk supert for alle, og jeg og venninne hadde vårt eget shoppemaraton som også gikk veldig bra. Da vi kom hjem i går kveld, var vi så trøtte at vi gikk rett i sengen og la oss. Klokken 6. Men vi så noen epiosder på dataen og leste litt og sånn før vi sovnet da. I dag skal vi spise middag hos mormor til min kjære og ellers bare kose oss sammen. Han reiser i morgen så litt kjærestekos er obligatorisk. :rødme: Dagens positivliste: - Kjærestekos - Én dag kortere uke - God velkomst på jobb - God middag Endret 27. april 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 27. april 2010 #1552 Del Skrevet 27. april 2010 for kjempefine turer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 27. april 2010 #1553 Del Skrevet 27. april 2010 Koselig å lese om knallturen! Skulle ønske jeg var så sprek at jeg løp maraton.... :rødme: Men den gang ei!! Jeg trener fordi jeg MÅ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 27. april 2010 #1554 Del Skrevet 27. april 2010 Shoppingmaraton er jo fantastisk Herlig med vellykket tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 27. april 2010 #1555 Del Skrevet 27. april 2010 Innom for å hilse på Flott å høre at dere har hatt en flott tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #1556 Del Skrevet 28. april 2010 for kjempefine turer! Koselig å lese om knallturen! Skulle ønske jeg var så sprek at jeg løp maraton.... :rødme: Men den gang ei!! Jeg trener fordi jeg MÅ! Jeg også. Men jeg må nok trene i et par år først tror jeg. Og jeg skulle ønske jeg syntes jogging var gøy. Det er jo så god trening, men jeg synes det er pyton. Shoppingmaraton er jo fantastisk Herlig med vellykket tur Jeg hadde faktisk knipt inn klesshoppingen frem til turen sånn at jeg kunne shoppe med god samvittighet. Det gjorde jeg ikke. Studenttankegang enda tror jeg. Innom for å hilse på Flott å høre at dere har hatt en flott tur Kjempeflott! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #1557 Del Skrevet 28. april 2010 Da var min kjære reist. Men det er jo bare to uker da, så det går greit. Jeg trøster meg med å sove hjemme hos mamma i natt. :rødme: Ellers ikke så mye planlagt. Jeg er i lesemodus om dagen og storkoser meg med Belle de Jour. Jeg fikk også Hitchhiker's Guide to the Galaxy i går og gleeeder meg til å begynne. Men nå holder jeg på med ca 10 bøker samtidig så jeg må få lest ferdig et par før jeg begynner på en ny en. Æsj, kjedelig å lese dagboken min for tiden altså. Føler at det er det samme som skjer hver eneste dag. Sukk. Dagens positivliste: - Mammakos :rødme: - iPod (som egentlig fortjener en plass på listen min hver eneste dag. Jeg er forelsket!) - Bok :happy: - Kino? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. april 2010 #1558 Del Skrevet 28. april 2010 Hitchiker's! Besteste boka ever! Gled deg! Haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. april 2010 Forfatter #1559 Del Skrevet 28. april 2010 Hitchiker's! Besteste boka ever! Gled deg! Haha! Det gjør jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. april 2010 #1560 Del Skrevet 28. april 2010 Men nå holder jeg på med ca 10 bøker samtidig så jeg må få lest ferdig et par før jeg begynner på en ny en. Sånn er jeg også. Nå har jeg nettopp lest ut en, så da er jeg nede i bare tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå