Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det ikke litt feil bruk av ordet "pronto" i tittelen til den tråden du linket til? :klø: (Har stusset litt på det når jeg har sett overskriften på forumet, men har ikke orket å gå inn og se på diskusjonen.)

Enig i at helg fortjener to punkter. :jepp: Trenger virkelig helg nå! God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke litt feil bruk av ordet "pronto" i tittelen til den tråden du linket til? :klø: (Har stusset litt på det når jeg har sett overskriften på forumet, men har ikke orket å gå inn og se på diskusjonen.)

Enig i at helg fortjener to punkter. :jepp: Trenger virkelig helg nå! God helg! :klemmer:

For meg er hele tråden der feil. :fnise:

Årh, det skal bli godt med helg ja. :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Helg :bolledeig:

Jeg har da saumfart alt jeg kan finne om Synarela og mens :sjenert: Det jeg har funnet ut er at noen har vært opp til fem dager forsinket. I papirene jeg fikk fra fertilitetsseksjonen står det også at det ikke er alle som får mensen, og at det også er helt vanlig.. Så :vetikke: , jeg for min del håper den er litt tidlig ute denne gangen av praktiske årsaker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Titte innom*

Hei

Jeg har holdt et lite øye med ikm-listene siden jeg var på dem selv, og har hele tiden fulgt litt ekstra med på deg. Synes liksom at det er din tur snart. Men så fant jeg deg ikke på ikm april, og da måtte jeg jo kikke inn her for å se hvordan du har det.

Ønsker deg masse lykke til videre! :klemmer:

*Drysse babystøv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helg :bolledeig:

Jeg har da saumfart alt jeg kan finne om Synarela og mens :sjenert: Det jeg har funnet ut er at noen har vært opp til fem dager forsinket. I papirene jeg fikk fra fertilitetsseksjonen står det også at det ikke er alle som får mensen, og at det også er helt vanlig.. Så :vetikke: , jeg for min del håper den er litt tidlig ute denne gangen av praktiske årsaker :)

Næh, så snill du er. Jeg trenger jo ikke å gjøre noe som helst selv jo. :fnise:

Hm, okei. Da får jeg vel vente litt til før jeg tenker på å teste. :Nikke:

Merkelig. Jeg trodde at grunnen til at man fikk en blødning var at dersom man skulle være gravid, er det farlig å bruke sprøytene samtidig. :vetikke: Jaja, vi får bare vente å se.

*Titte innom*

Hei

Jeg har holdt et lite øye med ikm-listene siden jeg var på dem selv, og har hele tiden fulgt litt ekstra med på deg. Synes liksom at det er din tur snart. Men så fant jeg deg ikke på ikm april, og da måtte jeg jo kikke inn her for å se hvordan du har det.

Ønsker deg masse lykke til videre! :klemmer:

*Drysse babystøv*

Næh, så koselig. :klem:

IKM for april ble fint hoppet over siden det ikke blir en skikkelig prøvemåned på grunn av medisiner mot forsøk i mai. :jepp:

Tusen takk uansett. :sjenert:

* :pasha: rulle seg i babystøv :pasha: *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*aaaaah* Sløv lørdag. :happy:

Nå har jeg nettopp kjørt min kjære på fest, og jeg har planer om å a) begi meg ut på et fjell med popcorn, b) leseleselese og c) koooose meg med enten Naruto eller The Tudors. Mest sannsynligvis begge deler. :fnise:

Jeg har også fått kjøpt inn fyll til horn som jeg skal lage i morgen (hawaii-fyll: skinke, ananas og tomatpuré, pizzafyll: pizzafyll :fnise: ). Bruker to ferdigpakker med grove rundstykker til å lage dem. Tror det skal funke fint. :Nikke:

Dagens positivliste:

- Sofakos :veslejenta:

- Popcorn med smør :popcorn:

- Den siste boken i Codex Alera-serien som vi endelig fikk i posten på torsdag :strix:

- Spotify :digge:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nysgjerrig selv jeg ;) Jeg har forresten fått beskjed om å ta G-test før jeg begynner på sprøyten for å utelukke eventuell graviditet, som om det plutselig skjer av seg selv etter to år iherdig prøving :ler:

Herlig lørdagkveld på deg da :Nikke:

Her byttet vi ut brettspill med nedlastede tv-serier :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var nysgjerrig selv jeg ; ) Jeg har forresten fått beskjed om å ta G-test før jeg begynner på sprøyten for å utelukke eventuell graviditet, som om det plutselig skjer av seg selv etter to år iherdig prøving :ler :

Herlig lørdagkveld på deg da :Nikke :

Her byttet vi ut brettspill med nedlastede tv-serier :nigo :

:fnise: Ja, for det er veldig sannsynlig at vi klarer det på egen hånd etter så mange år. :lol: Men nå begynner mensen å komme tror jeg, så da er det avgjort.

Oi, brettspill er jo kjempegøy! :rødme:

Innom for å hilse på

:vinke :

Næh, så koselig! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går fikk jeg bakt fylte horn. :strix: Det gikk overraskende fint, selv om deigen var ENORM. :fnise: Min kjære likte veldig godt pizzahornene ihvertfall, men neste gang måtte jeg lage med fin deig i stedet for grov fikk jeg beskjed om. :ler: Så nå er fryseren vår fullstappet med grove horn. :sikle:

Vi var også på besøk hos vennepar som vi skal reise til Hamburg med. Vi bestemte oss for å kjøre ned dersom flyet ikke går - noe det mest sannsynligvis ikke gjør. :dry: 5 timer til Kristiansand, 3,5 time med båt og 5 timer fra Hirtshals til Hamburg. :dåne: Men vi får ta det som en road trip og kose oss med det. Turen hjem derimot, kan bli en prøvelse. Den eneste båten som går på mandag er fremme i Kristiansand klokken 12 på natten. Da er vi hjemme akkurat i tide til å gå på jobb på tirsdag. :fnise:

I dag skal vi på kino. :hoppe: Og muligens spise ute først. Herlig!

Jeg tok også en EL-test i går forresten (hadde ikke graviditetstest), og den var ikke overraskende negativ. Tok den egentlig bare for å få litt ro i sjela og slippe å lure på ditt og datt hele tiden. Mensen er uansett på vei nå tror jeg, så problemet er ikke et problem lenger. :fnise:

Dagens positivliste:

- Kino :popcorn:

- Kvalitetstid med mannen :rødme: (som det er blitt altfor lite av i det siste)

- :sol:

- :kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlig med kvalitetstid :Nikke:

Hvordan går det med din jakt på overgangsalderen? Noen flere bivirkninger på sprayen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med kino og kvalitetstid. :rødme:

Kjempekoselig. Men svigermor stjal litt av kvalitetstiden. :fnise:

Herlig med kvalitetstid :Nikke:

Hvordan går det med din jakt på overgangsalderen? Noen flere bivirkninger på sprayen?

:jepp: Utrolig herlig.

Joda, det går greit. Kjenner ingenting mer enn det jeg allerede har. Altså, konstante stikkinger og VELDIG oppblåst mage. Men jeg begynner å kjenne at puppene snart blir ømme. Sist gang hadde jeg jo konstant stive brystvorter. :ler: (Tror det er en hjemme som ser det som den mest positive bivirkningen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke noe middag på oss i går, men kino ble det. Clash of the Titans. Litt :natti: , men også litt :popcorn: .

I dag er min og brors ukentlige tv-kveld. Ellers lite planer for dagen. Jeg fikk Generation Kill og Japan-reisebok i posten i går, så nå har jeg haugevis av lesestoff fremover. Jeg venter jo på 4 bøker fra play.com også så... :sjenert:

Jeg begynner også å bli litt nervøs for flyturen vår på fredag. Det ser ihvertfall mørkt ut å fly herfra, men jeg hååååper at flyet fra Oslo går. Da blir det bare 7 timers kjøring i stedet for 12. :lol: Men man vet jo aldri. Askeskyen er jo så vinglete. :fnise:

Nå har jeg fått mensen på skikkelig også. Da er det bare å begynne på sprøytene om et par ukers tid. :jepp:

Dagens positivliste:

- Bok-kos :hoppe:

- TV-kveld :popcorn:

- Middag hos mamma :rødme:

- Youtube spilleliste på jobb :digge:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag ser flyturen vår lovende ut igjen. :fnise: Håperhåperhåper det går, for jeg har så utrolig lite lyst til å kjøre. :dåne:

Lite planer for tiden gitt. :sjenert: Kanskje jeg kan rydde litt? Jeg tror jeg skal klare å få meg en gåtur i dag da. Det er jo så fint vær! :hoppe: Og jeg har endelig fått en god natts søvn! :hoppe: Og det er ''fredag'' i morgen! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: fredag i morgen :hoppe:

Det har jeg sett frem til siden forrige torsdag :)

Krysser fingrene for at flyet går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: fredag i morgen :hoppe:

Det har jeg sett frem til siden forrige torsdag :)

Krysser fingrene for at flyet går.

Jippi! Det er herlig med korte uker. :jepp:

*sukk* Nå ser det ikke lovende ut lengre. :dry: Hele vestlandet er stengt. :sur:

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dear Iceland: we said "send cash" not "ash".

:ler:

(stjålet fra en FB-status)

Når er det dere drar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...