Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

PS, Pingting; jeg tar en ert med wasabi utenpå ingefæren rett makien....NAM!

:haar: Blasfemi!!!

*paragrafrytter*

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så godt at hormonene virker på deg, men synd med slike smerter da : ( Vet ikke hvordan de kjennes, men på pergokurene får jeg så vondt rundt eggløsning at det er vondt å både gå og sette seg ned :ler :

Så koselig å ha så godt forhold til søsknene sine da, virker som om dere har det supert sammen : )

Ha en fin helg :kose :

Det kan minne om EL-smerter ja. Jeg er på en måte skikkelig øm i eggstokkene. :fnise: Ingen bedre måte å forklare det på.

Bror og søster er mine beste venner. Jeg hadde aldri klart meg uten dem. :rødme: Men det er vel uunngåelig å bli knyttet til hverandre når man går gjennom det som vi har.

Nå fikk jeg lyst på sushi....skal spise masse i Japan til høsten!! Jeg må innrømme at jeg er litt pysete da, og foretrekker California maki....( ja, jeg veit :fy_fy : )

PS, Pingting; jeg tar en ert med wasabi utenpå ingefæren rett makien....NAM!

God morgen til Belle!! : ) Ser ut som du har en koselig helg ? :biggrin :

Jeg har en kjempekoselig helg så langt ihvertfall. :jepp: Det er jo så fint vær!! :sol:

:haar: Blasfemi!!!

*paragrafrytter*

:ler:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti søren for et nydelig vær vi har i dag. :hoppe: Derfor har jeg gått til sentrum - et kvarters spasertur én vei - og browset gjennom de 3 bokhandlerne vi har her i byen. :fnise: Det var rett før jeg kjøpte denne boken for den så så fin ut, men det er måte på hvor selvskadersk jeg kan bli. <ahttp://forum.kvinneguiden.no/uploads//emoticons/default_grine.gif' alt=':grine:'> I stedet kjøpte jeg Ringdrotten. Jepp, dere ser ikke feil. Det er Ringenes Herre på god, gammeldags nynorsk. Gleder meg! :hoppe:

I kveld har jeg planer om en fransk filmkveld med meksikansk mat. :fnise: Jeg skal prøve meg på crispy chicken fajitas og kose meg med Taxi-filmene. *herlig*

Dagens positivliste:

- Ny bok :happy:

- Strålende vær :sol:

- Sjølukt og måkeskrik :cool:

- Det faktum at jeg ikke er like dårlig som søster, som ligger på gjesterommet og spyr :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin liste :strix:

Slike smerter du beskriver er ikke noe god, I know, hadde slike el-smerter fra mai til desember i fjor :forvirret: Ikke godt :riste:

Håper du får en fin kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin liste :strix:

Slike smerter du beskriver er ikke noe god, I know, hadde slike el-smerter fra mai til desember i fjor :forvirret: Ikke godt :riste:

Håper du får en fin kveld :klemmer:

Bare vent. På mandag er det din tur. :fnise: Neida, sprayen er ikke noe problem synes jeg. Litt smerter må man tåle. :lol:

---

Dæven, Ringdrotten er merkelig. Nå har jeg riktignok lest den på bokmål før, men allikevel. :bond: Kjempesært å lese noe som faktisk ligner på min dialekt, det skjer jo aldri. Nå snakker jeg om hobbitene som snakker normalisert dialekt fra Ål i Hallingdal. Jeg så faktisk ordet ''løgne'' som betyr morsomme, merkelige eller rare. Trodde det var et ord som var forbeholdt oss på Sør-Vestlandet. :fnise:

Sitat:

''Ikkji at Brennbukkadn i Bukkland bu i sjølve Gamalskogje, men dei era eit sært slag, må tru. Dei surre omkring med båta på dei digre elven - og det er kji som det ska vera. Ikkji å undrast på at det gjekk gale, si e.'' :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjeder meg + play.com = dårlig kombinasjon. :sjenert:

Har nå kjøpt meg:

* The Hitchhiker's Guide to the Galaxy - Douglas Adams

* Intimate Adventures of a London Call Girl - Belle de Jour

* Further Adventures of a London Call Girl - Belle de Jour

og forhåndsbestilt

Dead in the Family - Charlaine Harris

:strix:

PS! For dere som liker Sex og Singelliv; se Intimate Adventures of a London Call Girl-serien. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal nok overleve de smertene jeg ja :jepp: , har god erfaring med vodter ;)

Det er jo for en god sak denne gangen, så da blir det nok litt letter for sinnet også ;)

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal nok overleve de smertene jeg ja :jepp: , har god erfaring med vodter ;)

Det er jo for en god sak denne gangen, så da blir det nok litt letter for sinnet også ;)

huff, ja, vondter er vi vant med her i gården. :lol: Men joda, man har gulroten å tenke på gjennom det hele. Ellers hadde jeg aldri klart det.

VERDENS BESTE BOK! :strix:

(Ok, en av mange :fnise:)

Driver stadig å planlegger å laste den ned på lydbok, har funnet en versjon som er lest av Stephen Fry, om du kjenner til ham. Bare må være genialt.

Har du en fin lørdagskveld? :)

Jeg har sett filmen, men ikke lest boken. Har hatt lyst til å lese den kjempelenge og gleder meg. :jepp: Den jeg har kjøpt er en samlebok med 4 av Hitchhiker-bøkene.

Stephen Fry har jeg hørt om ja. Er jo han som har fortellerstemmen i filmen også. Kjempekult.

Jeg har en kjempefin lørdagskveld. Jeg lider valgets kval om hva jeg skal se. Doctor Who, The Unit, Taxi, Banlieue 13 eller Neon Genesis Evangelion. :klø: Eller kanskje jeg bare skal legge meg i senga og lese Ringdrotten? *hmm* :fnise:

PS! Eplebiter med smeltet sjokolade. :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*koser seg med nybakte kanel-i-svingene* :happy:

Ellers har jeg en herlig søndag. Har surfet litt på nett en stund, og har planer om å lage meg middag så snart det siste brettet er ferdig stekt.

Ha en strålende søndag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, jeg vil og ha! Kan jeg få en? Kan jeg få en? :hoppe:

:jepp: *prøver å dytte inn en bolle i usb-uttaket*

Høres ut som en super søndag :Nikke:

Kjempeherlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den kom ikke frem :dry:

*hmm* Da får jeg prøve igjen når jeg kommer hjem. Kanskje det funker bedre dersom jeg putter en bolle i CD-romen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny uke, nye muligheter.

Ikke noe spennende som skjer her for tiden. Smertene har forsvunnet litt og litt - selv om jeg kjenner dem en gang i blant. Nå er det store klagemomentet magen min. Jeg hadde endelig fått tilbake min flate mage, etter fryseforsøket sist gang, men nå har den poppet ut igjen. :sukk: Jeg er så oppblåst at jeg ikke klarer å sitte med bukseknappen igjen. :gjeiper: Men forhåpentligvis blir magen værende slik (og større) i 10 måneder til. :nigo:

Dagens positivliste:

- Solbriller klokken 7 om morgenen :briller2:

- Min kjære kommer hjem i natt :rødme:

- :sol:

- Kanel-i-svingene til dessert :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ny uke, nye muligheter.

Ikke noe spennende som skjer her for tiden. Smertene har forsvunnet litt og litt - selv om jeg kjenner dem en gang i blant. Nå er det store klagemomentet magen min. Jeg hadde endelig fått tilbake min flate mage, etter fryseforsøket sist gang, men nå har den poppet ut igjen. :sukk: Jeg er så oppblåst at jeg ikke klarer å sitte med bukseknappen igjen. :gjeiper: Men forhåpentligvis blir magen værende slik (og større) i 10 måneder til. :nigo:

Dagens positivliste:

- Solbriller klokken 7 om morgenen :briller2:

- Min kjære kommer hjem i natt :rødme:

- :sol:

- Kanel-i-svingene til dessert :sikle:

:hoppe: for solbriller og kjæresten som kommer hjem :hoppe:

Kjedelig å være oppblåst :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: for solbriller og kjæresten som kommer hjem :hoppe:

Kjedelig å være oppblåst :kose:

:jepp: og :sukk: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre enn meg som synes helgen burde vært lenger? :ler:

* lerser prosedyrer * :bond:

:fnise: Helgen kunne godt ha vart i enda en dag ja. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...