Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Krokuser i veikanten :rødme: Jeg vil også se blomster i veikanten *graver seg gjennom de siste gjenstridige lagene med snø* :ler:

Jaaa, jeg vet. *sukk* :hjerte: Jeg er så utrolig glad for at snøen er borte nå at det ikke kan beskrives.

:troest: Håper snøen snart forsvinner hos dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Æsj, nå siterte jeg fra feil innlegg, men anywho:

Du er kjempeflink som hjelper til med matte! Det er gull verdt for henne, og supernyttig å lære fra noen som faktisk liker faget! :jepp:

Ingen fortalte meg noen gang at matte kunne være gøy og nyttig, så jeg har gått glipp av mye og det er synd!

Her er det masse snø fortsatt og denne uken snødde det mer! :sukk: Heldigvis forsvant det kjapt og tok med seg litt av det som lå fra før, så vi nærmer oss våren gradvis her også! :nigo:

6. april og nesespray er jo rett over påske det! :hoppe: Tiden kommer til å fly!

Good helg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, det forklarer nesesprayen. Var et øyeblikk redd for at dere hadde misforstått noe ganske fundamentalt. Det kunne forklart hvorfor det ikke ble barn av det :fnise: nei uff, nå har jeg fjortishumor. Tilgi meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, nå siterte jeg fra feil innlegg, men anywho:

Du er kjempeflink som hjelper til med matte! Det er gull verdt for henne, og supernyttig å lære fra noen som faktisk liker faget! :jepp:

Ingen fortalte meg noen gang at matte kunne være gøy og nyttig, så jeg har gått glipp av mye og det er synd!

Her er det masse snø fortsatt og denne uken snødde det mer! :sukk: Heldigvis forsvant det kjapt og tok med seg litt av det som lå fra før, så vi nærmer oss våren gradvis her også! :nigo:

6. april og nesespray er jo rett over påske det! :hoppe: Tiden kommer til å fly!

Good helg!! :klemmer:

Ja, jeg håper hun kommer til å lære noe ihvertfall. Jeg har jo aldri gjort dette før, men føler jeg er passe flink til å forklare på en enkel måte ihvertfall. Og så er jeg veldig tålmodig. Tror det kommer godt med. :fnise:

Ææææsj, snø er noe dritt. Men det er gøy at dere ser at den begynner å forsvinne da. Her forsvant snøen nærmest over natten. Og tempen gikk, bokstavelig talt, fra 0 grader til 8-12 grader over natten. :nigo:

Ja, gleder meg til å komme i gang igjen. Selv om litt hormonfri har gjort meg veeeeldig godt da.

:klem:

Ok, det forklarer nesesprayen. Var et øyeblikk redd for at dere hadde misforstått noe ganske fundamentalt. Det kunne forklart hvorfor det ikke ble barn av det :fnise: nei uff, nå har jeg fjortishumor. Tilgi meg!

:fnise: Du er tilgitt. Men kanskje grunnen til at vi ikke klarer det er at jeg stapper stikkpillene oppi nesa? :klø:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good morrow to thee, my fair Belle Lady! :)

God morgen! :klem: For meg er det snart tid for en formiddagslur. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, svigermor ringte nettopp. Moren til kjæresten hennes ligger og dør nå, så de skal naturligvis opp der i dag. Så muffinsene må vente. Æsj, stakkars svigermorkjæreste. :sukk:

Jeg skulle jo egentlig være med til ishallen og stå litt på skøyter i dag, men jeg gidder ikke å gå alene. Så jeg har litt problemer med hva jeg skal finne på i dag. Ikke kan jeg rydde heller, for det er jo så fint her på grunn av visningen. *luksusproblem*

Nei, jeg får prøve å oppdatere meg på seriefronten tror jeg. Og kanskje lese litt Neil Gaiman. :hjerter:

Ha en kjempefin lørdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sover De nu, Belle ?.... :fnise:

:fnise: Nei, men det er rett før. Jeg klarer bare ikke å rive meg bort fra hverken KG eller bokelskere. :sjenert:

Men om et kvarters tid sover jeg garantert. Skulle bare inn her først. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Nei, men det er rett før. Jeg klarer bare ikke å rive meg bort fra hverken KG eller bokelskere. :sjenert:

Men om et kvarters tid sover jeg garantert. Skulle bare inn her først. :sjenert:

Nå trur jeg a' Belle ser ut slik: :veslejenta:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trur jeg a' Belle ser ut slik: :veslejenta:

:sjenert: Næh, heller slik: :sove: (i sengen altså). Jeg har sovet helt til nå! :overrasket: Jeg forstår ikke helt hvordan det er mulig, for jeg var ikke noe spesielt trøtt.

Nå skal jeg lage meg litt middag før jeg får overraskende besøk av kompis. :rødme: Jeg trodde ikke han hadde mulighet til å henge i dag, men nå fikk jeg melding om at han kunne allikevel. Så da blir det filmkveld på oss. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ha det så strøkent da. Da kan du jo sove og sløve så mye du gidder. ;)

Kos deg med filmkveld. :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig å ha det så strøkent da. Da kan du jo sove og sløve så mye du gidder. ;)

Kos deg med filmkveld. :)

:klemmer:

:fnise: Det er kjempedeilig. Men jeg er jo ikke så vant med det da. Det er liksom alltid noe som skal gjøres.

Det skal jeg. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jaaa, jeg vet. *sukk* :hjerte: Jeg er så utrolig glad for at snøen er borte nå at det ikke kan beskrives.

:troest: Håper snøen snart forsvinner hos dere også.

Det virker lovende her hvis dette været fortsetter :regn: , men noen flere plussgrader hadde ikke vært å forakte slik at prosessen hadde gått litt raskere. Heldigvis er veiene bare nå :skya:

Herlig med filmkveld da :nigo:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det virker lovende her hvis dette været fortsetter :regn : , men noen flere plussgrader hadde ikke vært å forakte slik at prosessen hadde gått litt raskere. Heldigvis er veiene bare nå :skya :

Herlig med filmkveld da :nigo :

Hurra for bare veier! Da går det ihvertfal rette veien. :hoppe:

Innom for å ønske deg en GOOOOD påske, vennen :klemmer :

Gooood påske til deg også! :klem:

Er du sikker på at du har vaska alle listene ? Inne i skapene...? :fnise :

God påske!! : )

:hoho: Njei, det er jo alltids noe sånn å gjøre da. :sjenert: Kunne jo for eksempel ryddet inni klesskapet. Men nei, nå er det påske og jeg velger å kun gjøre det som trengs. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk heldigvis levert fra meg muffinsene i dag. Håper de fikk solgt noen av dem ihvertfall. :lol:

Filmkvelden i går var kjempekoselig, plutselig ble klokken 2 (og vips! 3 :fnise: ). Vi så blant annet The Hurt Locker. Fytti søren for en fantastisk kul film! Litt sånn blanding av Jarhead og The Unit. :rødme: Så tips på VG i går at miniserien Generation Kill (med Alexander Skarsgård :hjerter: ) var noe à la dette, så nå har jeg lastet ned den også. :nigo:

Kino i dag. Håper den er bra. Det er så utrolig nedtur å betale 100 kr for noe som man like gjerne ikke hadde trengt å se. :dry:

Helgens positivliste:

- The Hurt Locker :hjerter:

- Kino :popcorn:

- Bare 3 dager til min kjære kommer hjem :bolledeig:

- Det faktum at jeg har allverdens tid den nærmeste uken :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kinoen var verdt pengene i går :)

Deilig med en uke med allverdens tid da :strix:

Ha en deilig mandag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper kinoen var verdt pengene i går :)

Deilig med en uke med allverdens tid da :strix:

Ha en deilig mandag :kose:

Kinoen var verdt hvert et øre. :fnise:

Det skal jeg. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...