Pingting Skrevet 25. mars 2010 #1361 Del Skrevet 25. mars 2010 "Belle_ har vært en bokelsker i 33 minutter" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1362 Del Skrevet 25. mars 2010 Næææ, fin side! "Belle_ har vært en bokelsker i 33 minutter" Nå har jeg allerede 88 bøker i samlingen min. (lite å gjøre i dag gitt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1363 Del Skrevet 25. mars 2010 12 grader ute på vei hjem fra jobb! Nå er det jo rett før jeg kan kaste både bukse og genser til fordel for shorts og t-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 25. mars 2010 #1364 Del Skrevet 25. mars 2010 12 grader ute på vei hjem fra jobb! Nå er det jo rett før jeg kan kaste både bukse og genser til fordel for shorts og t-skjorte. Det er så deilig at det endelig begynner å bli vår!! 12 grader er jo fantastisk jo Jeg har også vært en del inne på bokelskere.no i det siste, men mest for å finne bok å lese i bokklubben til neste gang. Det var ei veldig grei side syns jeg Ha en fin kveld videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. mars 2010 #1365 Del Skrevet 25. mars 2010 Hei, Doña Bella!! Hvordan er det med deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #1366 Del Skrevet 25. mars 2010 Det er så deilig at det endelig begynner å bli vår!! 12 grader er jo fantastisk jo Jeg har også vært en del inne på bokelskere.no i det siste, men mest for å finne bok å lese i bokklubben til neste gang. Det var ei veldig grei side syns jeg Ha en fin kveld videre Det er kjempefantastisk! Ja, jeg syntes det var en veldig grei side. Oversiktlig og fin. Hei, Doña Bella!! Hvordan er det med deg ? Hei du! Har du slettet dagboken din? Leita meg ihjel etter den i dag. :klø: Her går det bare finfint. Har nettopp kommet ut av dusjen og skal kose meg med Fairy Tail. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. mars 2010 #1367 Del Skrevet 25. mars 2010 Har du slettet dagboken din? Leita meg ihjel etter den i dag. :klø: Er jo her jo! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=461705&st=0&p=7666461&fromsearch=1&#entry7666461 Neste gang kan du gå inn på profilen til personen og klikke på "Se emner", da får du en liste over alle emnene en bruker har startet *helpdesk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1368 Del Skrevet 26. mars 2010 Er jo her jo! http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=461705&st=0&p=7666461&fromsearch=1&#entry7666461 Neste gang kan du gå inn på profilen til personen og klikke på "Se emner", da får du en liste over alle emnene en bruker har startet *helpdesk* Oi, der var den jo. Leita jo på mine innlegg, men kanskje den har falt ut? Uansett, takk. Hva skulle jeg gjort uten helpdesken Pingting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1369 Del Skrevet 26. mars 2010 Da var det nesten påskeferie. Vi skal spise middag i kantinen i dag - all you can eat - og jeg har forberedt meg godt. Jeg tror forresten jeg har en liten lærerspire i kroppen. Sjefen min ringte meg i går for å avtale ''tutoring'' med datteren hans, som har problemer med matte på videregående. Jeg elsker jo matte ( ) og er veldig gira nå. Etter jobb skal jeg hjem til mamma for å lete etter mattebøkene til søster og kanskje noen formelsamlinger. Nei, dette skal bli gøy. Selv om det ikke er før etter påske da. Synes det er så gøy å få noen til å forstå noe som de i utgangspunktet ikke forstod. Og det er jo det grunnleggende hun har problemer med (paranteser, likninger, geometri ++) så jeg slipper å gjøre så altfor mye research i forkant. Kompis kommer også hjem i dag. Vi skal på kino på søndag og skikkelig koooose oss. Green Zone skal vi se. Ellers har jeg lite planer for påsken. Det eneste jeg skal er å hente min kjære i nabobyen på onsdag når han kommer hjem fra Nordsjøen. Da skal vi på Ikea og shoppe. Oi, og så må jeg fikse meg nytt bankkort og sertifikat på mandag eller tirsdag. Har enda mitt gamle navn på kortene. Pass må jeg vel også ha. Dagens positivliste: - Påsken er rett rundt hjørnet - Kino på søndag (med ekstra smørkrydder på ) - Matteplanlegging *geek* - Ikea :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 #1370 Del Skrevet 26. mars 2010 ÅÅÅÅÅ, er ikke du og Pingen søte, så veit ikke jeg..... Drive og leite etter meg, da......søtnoser!!!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1371 Del Skrevet 26. mars 2010 ÅÅÅÅÅ, er ikke du og Pingen søte, så veit ikke jeg..... Drive og leite etter meg, da......søtnoser!!!! :rødme: Selvsagt. At vi leter etter deg mener jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 #1372 Del Skrevet 26. mars 2010 Selvsagt. At vi leter etter deg mener jeg. *Bellissimo har gitt meg en god start på helgen med søtnos-ord* :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1373 Del Skrevet 26. mars 2010 *Bellissimo har gitt meg en god start på helgen med søtnos-ord* :rødme: Tnååå, det var jo gøy å høre. At jeg kunne være med på å gjøre dagen din litt bedre (selv om den helt sikkert er veldig fin i fra før altså ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 #1374 Del Skrevet 26. mars 2010 Tnååå, det var jo gøy å høre. At jeg kunne være med på å gjøre dagen din litt bedre (selv om den helt sikkert er veldig fin i fra før altså ). :gjeiper: Nei, jeg har det veldig bra for tiden: nye mål og nye tanker, nye ideer, inspirasjon, energi og GLØØØD!!! Selv ikke tåka som henger over tretoppene her kan få meg i dårlig humør ! Skal du begynne på Eggbert 3.0 snart, eller ? Hvor lenge må du vente før du kjører igang igjen ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1375 Del Skrevet 26. mars 2010 :gjeiper: Nei, jeg har det veldig bra for tiden: nye mål og nye tanker, nye ideer, inspirasjon, energi og GLØØØD!!! Selv ikke tåka som henger over tretoppene her kan få meg i dårlig humør ! Skal du begynne på Eggbert 3.0 snart, eller ? Hvor lenge må du vente før du kjører igang igjen ? Så bra. Ditto. Jeg skal begynne på nesespray 6.april, sprøyte 6.mai og uttak blir rundt 18.mai tror jeg. ALtså bare litt over en uke til prosjekt Eggbert 3.0 starter. --------------- Krokuser i veikanten på vei hjem fra jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. mars 2010 #1376 Del Skrevet 26. mars 2010 Altså eeeeeh, hva gjør den nesesprayen egentlig? Virker bare litt malplassert å skulle putte ting i nesa når man prøver å bli gravid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. mars 2010 #1377 Del Skrevet 26. mars 2010 Så bra. Ditto. Jeg skal begynne på nesespray 6.april, sprøyte 6.mai og uttak blir rundt 18.mai tror jeg. ALtså bare litt over en uke til prosjekt Eggbert 3.0 starter. For en stå-på-vilje du har!! Go giiirlll!! --------------- Krokuser i veikanten på vei hjem fra jobb. Altså eeeeeh, hva gjør den nesesprayen egentlig? Virker bare litt malplassert å skulle putte ting i nesa når man prøver å bli gravid De som prøver å bli gravide drikker også hostesaft.... :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1378 Del Skrevet 26. mars 2010 Altså eeeeeh, hva gjør den nesesprayen egentlig? Virker bare litt malplassert å skulle putte ting i nesa når man prøver å bli gravid Nesesprayen virker inn på den delen av hjernen som produserer kvinnelige hormoner. Sprayen hindrer altså hjernen å produsere hormoner og jeg kommer i en kunstig overgangsalder. ( ) Dette er for at jeg ikke skal få eggløsning. Så altså, jeg tror grunnen til at det er nesespray er fordi den skal virke inn på hjernen. Uten at jeg kan fortelle så mye mer enn det. De som prøver å bli gravide drikker også hostesaft.... :gjeiper: Jeg tar stikkpiller i stedet for jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. mars 2010 Forfatter #1379 Del Skrevet 26. mars 2010 Nå holder jeg på å bake muffins til i morgen. Den fiiine Kenwooden vår er blitt innviet og jeg kan ikke forstå hvorfor det har tatt meg så lang tid å ta den i bruk. Holder altså på å lage lyse Toro-muffins med sjokoladebiter og en dæsj revet appelsinskall. Håper de blir gode. De skal jo selges i kiosken så. Tror også jeg må bruke dinosaurstrøsselet i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. mars 2010 #1380 Del Skrevet 26. mars 2010 Krokuser i veikanten :rødme: Jeg vil også se blomster i veikanten *graver seg gjennom de siste gjenstridige lagene med snø* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå