Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Guy Ritchie er et geni! Har ikke sett Sherlock Holmes enda jeg da, regner med den anbefales? : )

Snille mammaen som hjelper til! Bare sitter og ser på at J rydder jeg, er ikke så verst det heller :fnise :

Mhm, det er han. Den anbefales på det sterkeste ja. Men det er vel en slik type film man kun ser en gang.

:fnise: Hun er kjempesnill. Nesten for snill til tider. Men jeg har jo planer om å ha det ryddig og fint når hun kommer, så kan hun hjelpe meg med pynting og sånn. :jepp:

:sur : :kjefte : Fåkk... Skulle jo funke denne gangen!!

Men imponerende (og BRA!) at du greier å være så positiv! :blomst :

Neste gang sitter`n! :5 :

:klem :

:sukk: Ja, det var jo det som var planen. :lol:

Det går helt greit. Tror kanskje det hadde vært litt vanskeligere å holde meg positiv dersom jeg ikke hadde sluttet med de pillene jeg gikk på. Nå ser liksom alt så mye lysere ut. Jeg tror de rett og slett var depressiva for meg jeg altså. :fnise:

---

Bare innom en liten tur før å utsette ryddingen noen minutter. :sjenert: Nå står soverommet vårt for tur og der ligger halve klesskapet mitt på gulvet. :flau: Det kan ta sin tid, men med lydbok (enten Harry Potter eller Eragon - har ikke bestemt meg enda) går alt mye fortere. Jeg tenkte nemlig jeg skulle være flink og ta det nå med en gang, i stedet for å utsette det til når jeg er nødt. *klappe seg selv på skulderen* :fnise:

De store planene mine for i går ble fort amputert da jeg sovna på sofaen klokken halv 10. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt ferdig med ryddingen? Lurt med lydbok mens man rydder. :Nikke:

Høres ut som du har hatt en koselig helg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt ferdig med ryddingen? Lurt med lydbok mens man rydder. :Nikke:

Høres ut som du har hatt en koselig helg. :)

:fnise: Nå er jeg ihvertfall ferdig. Neida, jeg var kjempeflink i går synes jeg, og fikk tatt alt før klokken ble 2. Herlig å ha resten av dagen på å slappe av på. :Nikke:

---------------

Visning i dag. :bond: Har det en smule travelt når jeg kommer hjem fra jobb i dag, for megleren kommer klokken 5 og da må alt være helt slikket og fint. Tar en runde med støvsugeren og swifferen, og så må jeg pakke ferdig for jeg reiser til Oslo klokken halv 7 i kveld.

Skal besøke bestevenninne og sover hos dem. :hoppe:

Dagens positivliste:

- Tur til Oslo :reise:

- Fuglekvitter på morgenkvisten :plystre:

- Tøyskoene kan endelig tas i bruk uten fare for å bli gjennomvåt :sol:

- Vårjakker kan også tas i bruk :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeeej, godt vær og tur! Kos deg i Oslo (ser du noen rare mennesker, så er jeg sikkert ett av dem :ler:)!

Men... visning? Dere skal flytte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God tur til Oslo i det nydelige vårværet :klemmer :

:sol: Takketakk!

Jeeej, godt vær og tur! Kos deg i Oslo (ser du noen rare mennesker, så er jeg sikkert ett av dem :ler : )!

Men... visning? Dere skal flytte? : )

:fnise: Jeg skal holde nøye utkikk. Og jeg har jo sett halve puppene dine, så kanskje jeg kjenner deg igjen? :ler:

Jepp. Eller, vi prøver å flytte ihvertfall. Har hatt leiligheten ute for salg siden november eller noe, men får ikke solgt. :dåne: Vi har det ikke travelt da, men vi har så veldig lyst på hus. :rødme: Håper vi får napp i dag.

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg har jo sett halve puppene dine, så kanskje jeg kjenner deg igjen? :ler:

HAHA, hæ? :fnise:

Deilig med Oslotur! Jeg skal være i Oslo hele kommende helg og jeg gleder meg masse! Håper på kjempefint vær og kaffe ute i solen! :hoppe: Håper på det for deg også selv om værmeldingen ser litt grå ut akkurat nå (men er meldt varmegrader og opphold både i morgen og til helgen!!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHA, hæ? :fnise:

Hahahaha! Det er helt uskyldig jeg lover, jeg la ut bilde av med selv i nytt korsett i dagboka mi! :sjenert::ler:

Må være slitsomt å ha leilighet for salg så lenge, skjønner godt at dere er lei. Har ett vennepar som prøvde i evigheter å bli kvitt sin, tror det tok et par år! :blink:

(den var jo stygg som juling og da, forsåvidt, hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårjakke og tøysko hørtes flott ut. Det vil jeg også finne fram snart:)

Håper du koser deg i Oslo vennen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårjakke kan jeg nok bare drømme om en stund enda, men vårskoene fikk prøvd seg i dag med tykke ullsokker i :ler:

Håper du får en fin tur til Oslo :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så deilig vårvær da! Her er det altfor vått for vårsko. Men det blir mer og mer vår for hver dag nå, og det er herlig. :sol:

Håper du koser deg. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøysko og vårjakke :strix : Deilige tider vi går i møte nå : )

Ha noen supre dager i oslo :kose :

:sol: Kjempeherlig. Men i Oslo måtte jeg droppe tøyskoene fordi det hadde sluddet. *fy*

HAHA, hæ? :fnise :

Deilig med Oslotur! Jeg skal være i Oslo hele kommende helg og jeg gleder meg masse! Håper på kjempefint vær og kaffe ute i solen! :hoppe : Håper på det for deg også selv om værmeldingen ser litt grå ut akkurat nå (men er meldt varmegrader og opphold både i morgen og til helgen!!).

:fnise: Ser Pingting har forklart.

Kjempedeilig. Det ble bare en miniminitur da, men jeg fikk ihvertfall besøkt to venninner.

Det var jo kjempekaldt i Oslo. :overrasket: Her hjemme har vi 8 grader i dag. :dåne:

Hahahaha! Det er helt uskyldig jeg lover, jeg la ut bilde av med selv i nytt korsett i dagboka mi! :sjenert : :ler :

Må være slitsomt å ha leilighet for salg så lenge, skjønner godt at dere er lei. Har ett vennepar som prøvde i evigheter å bli kvitt sin, tror det tok et par år! :blink :

(den var jo stygg som juling og da, forsåvidt, hehe)

:fnise:

Huff, ja, det er litt slitsomt. Vi lever på en måte litt koffert og på nåler fordi vi vet at vi ikke skal være der så mye lengre. Forhåpentligvis. :dry: Og leiligheten vår er veldig fin. Synes jeg ihvertfall. :sjenert: Den er jo helt splitter ny så. Send en PM dersom du er nysgjerrig, så skal jeg rote den frem fra finn. :lur:

Vårjakke og tøysko hørtes flott ut. Det vil jeg også finne fram snart: )

Håper du koser deg i Oslo vennen :nigo :

Kjempeherlig! :strix:

Vårjakke kan jeg nok bare drømme om en stund enda, men vårskoene fikk prøvd seg i dag med tykke ullsokker i :ler :

Håper du får en fin tur til Oslo :klem :

Her hjemme hadde vi 8 grader i dag morges. *æddabædda* :fnise:

Så deilig vårvær da! Her er det altfor vått for vårsko. Men det blir mer og mer vår for hver dag nå, og det er herlig. :sol :

Håper du koser deg. :klemmer :

Mja, litt vått her også i dag. Men tøyskoene er på bare på trass. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var jeg tilbake fra kalde Oslo. Jeg har kost meg kjempemye. På tirsdag hadde jeg og mine to bestiser skikkelig innekveld med sladder i senga. :rødme: I går møtte jeg en av dem på Majorstua til lunsj/middag før jeg faktisk traff t-banen (eller metroen som jeg kaller den for :hoho: ) rett vei til Oslo S på første forsøk. :sjenert: Jeg skal døtte meg klare å finne frem i Oslo når jeg finner frem både i Paris og Roma uten problem. :fnise:

I dag har jeg ingen spesielle planer egentlig. Skal bare slappe av, lese bok (kjøpte meg American Gods av Neil Gaiman på flyplassen i går) og lade skikkelig opp til påskeferien. :strix:

Dagens positivliste:

- Bare én dag til påskeferie :bolledeig:

- Neil Gaiman, min nye helt :hjerter:

- 8 grader i dag :sol: (egentlig :regn: da)

- Bare én dag til påskeferie :hoppe: (ja, min slitne kropp lengter veldig etter ferie nå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lenge siden jeg har fått vært innom her nå. Jeg var så spent på hvordan dette kom til å gå når jeg reiste til Paris, og synes det er utrolig trist at det ikke gikk denne gangen heller. Men det er bra det ikke blir så lenge til neste forsøk i allefall :) På det tredje må det skje ;)

Men er helt enig med de andre, dere fortjener så veldig å bli gravid nå. Tenk å kunne vokse opp med vissheten om at man er så utrolig etterlengtet :hjerte:

Bra du finner ting å glede deg over og har kost deg i Oslo til tross for negativt resultat. Utrolig kjekt å ha sånne venner som du har i Oslo :):klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenge siden jeg har fått vært innom her nå. Jeg var så spent på hvordan dette kom til å gå når jeg reiste til Paris, og synes det er utrolig trist at det ikke gikk denne gangen heller. Men det er bra det ikke blir så lenge til neste forsøk i allefall :) På det tredje må det skje ;)

Men er helt enig med de andre, dere fortjener så veldig å bli gravid nå. Tenk å kunne vokse opp med vissheten om at man er så utrolig etterlengtet :hjerte:

Bra du finner ting å glede deg over og har kost deg i Oslo til tross for negativt resultat. Utrolig kjekt å ha sånne venner som du har i Oslo :):klemmer:

:vinke:

Hvordan hadde dere det i Paris? Jeg bare ELSKER den byen. :rødme:

Takk for mye skryt forresten. Blir helt :flau: jeg. :ler:

Jeg hadde aldri klart dette uten vennene mine. Heldigvis blir de aldri lei av min berg- og dalbane av følelser. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg holder forresten på å mekke bokhylle på bokelskere, så dersom dere er nysgjerrige går jeg under nicket Belle_ der inne. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...