^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1321 Del Skrevet 18. mars 2010 Da har jeg snakket med klinikken og jeg må bare si at her sløser de ikke noe tid. Opplegget blir altså slik: - Spraystart 6.april - Sprøytestart 6.mai (fordi min kjære er ute akkurat på feil tid og uttak måtte utsettes i 2 uker ) - Ultralyd 14.mai - Uttak uke 20 (mest sannsynligvis 18.mai) I tillegg må de dyrebare dråpene jeg har igjen av ''sprøyteinnhold'' kastes fordi de kun varer i 3 måneder. Her er det snakk om 2500 kr for 4-5 dagers bruk. Jaja, jeg tror uansett vi har overgått 15000 kronersgrensen nå, så vi får igjen alt vi bruker. Årh, det er herlig at ting skjer raskt. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. mars 2010 #1322 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Hurra for raske klinikker! Og litt trist med syke familiemedlemmer - selv om det er fjern familie. Endret 18. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1323 Del Skrevet 18. mars 2010 Hurra for raske klinikker! Og litt trist med syke familiemedlemmer - selv om det er fjern familie. Ja, det ble både og i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 18. mars 2010 #1324 Del Skrevet 18. mars 2010 Ikke bekymre deg for muffinsene da, jeg kan både bake og spise dem for deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1325 Del Skrevet 18. mars 2010 Ikke bekymre deg for muffinsene da, jeg kan både bake og spise dem for deg, jeg Si ifra hvordan de ble da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. mars 2010 #1326 Del Skrevet 18. mars 2010 Så herlig at du får starte så kjapt igjen da Vi fikk også starte kjapt opp igjen når det gikk dårlig første gangen, men hadde et egg på frys da, så slapp hele sprøyte prosessen på nytt. Krysser alt som er for dere denne gangen Dette skal gå bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #1327 Del Skrevet 18. mars 2010 Så herlig at du får starte så kjapt igjen da Vi fikk også starte kjapt opp igjen når det gikk dårlig første gangen, men hadde et egg på frys da, så slapp hele sprøyte prosessen på nytt. Krysser alt som er for dere denne gangen Dette skal gå bra Det er kjempeherlig! Forrige gang (første frys) måtte vi vente en syklus på grunn av lite kapasitet. Jeg synes sprøyteprosessen er bedre enn progynovaprosessen jeg altså. Bortsett fra uttak da, det er ikke noe særlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 18. mars 2010 #1328 Del Skrevet 18. mars 2010 Noen dager er en salig blanding av og Det er sånn livet er. Veldig bra klinikken ikke kaster bort tid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. mars 2010 #1329 Del Skrevet 18. mars 2010 (endret) Jammen meg bra at det ikke blir noe venting på neste forsøk Jeg for min del bare venter på at mensen kommer slik at jeg kan få eksakte datoer å forholde meg til. Estimert uttak her er i uken før deg, hvis syklusen min oppfører seg slik jeg vil Endret 18. mars 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1330 Del Skrevet 19. mars 2010 Noen dager er en salig blanding av :sukk : og :hoppe : Det er sånn livet er. Veldig bra klinikken ikke kaster bort tid. :jepp : Ja, det går jo alltid veldig opp og ned. Jammen meg bra at det ikke blir noe venting på neste forsøk :hoppe : Jeg for min del bare venter på at mensen kommer slik at jeg kan få eksakte datoer å forholde meg til. Estimert uttak her er i uken før deg, hvis syklusen min oppfører seg slik jeg vil ; ) Det er kjempedeilig. Næh, så gøy. Håper syklusen ikke tuller seg til for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1331 Del Skrevet 19. mars 2010 Dagen i går ble visst litt roligere enn tidligere antatt (og planlagt) gitt. Jeg og søster ble sittende å se på America's Next Top Model (min guilty pleasure ) så jeg var ikke hjemme før halv 8. Men jeg fikk vasket og ryddet badene da. I dag blir det litt travlere. Venninne kommer på besøk og da bør det se noenlunde okei ut hjemme. Oppdatert liste: Torsdag Vaske bad*2 Hjelpe søster med iPod-overføring Fredag Rydde kjøkken og stue Vaske- og legge sammen klær Rydde gang Lørdag Rydde soverom*2 Handle inn blomster til visning Slappe av :happy: Søndag Tørke støv Siste oppshine med mamma Dagens positivliste: - Å våkne til lyden av regn på vinduet - Dinosaurstrøssel :happy: (eller som Pingting sier: D-i-n-o-s-a-u-r-s-t-r-ø-s-s-e-l ) - Den gode helgefølelsen - Paramore kommer til Hove Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mars 2010 #1332 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er kjempeherlig! Forrige gang (første frys) måtte vi vente en syklus på grunn av lite kapasitet. Jeg synes sprøyteprosessen er bedre enn progynovaprosessen jeg altså. Bortsett fra uttak da, det er ikke noe særlig. Herremin, alt det der høres så skummelt ut, synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mars 2010 #1333 Del Skrevet 19. mars 2010 America's Next Top Model (min guilty pleasure ) Min og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1334 Del Skrevet 19. mars 2010 Herremin, alt det der høres så skummelt ut, synes jeg! Det er ikke en dans på roser akkurat, men det går nå greit. Er blitt så vant med å stappe alskens uhumskheter i kroppen min nå at det ikke gjør meg noe særlig. Som å stikke seg selv i magen med sprøyte for eksempel. Min og :rolleyes : Jeg har funnet alle sesongene på tvtorrents. Akkurat nå kooooser jeg meg med aller første sesong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 19. mars 2010 #1335 Del Skrevet 19. mars 2010 Det er ikke en dans på roser akkurat, men det går nå greit. Er blitt så vant med å stappe alskens uhumskheter i kroppen min nå at det ikke gjør meg noe særlig. Som å stikke seg selv i magen med sprøyte for eksempel. Jeg har funnet alle sesongene på tvtorrents. Akkurat nå kooooser jeg meg med aller første sesong. sprøytepåsegselvimagen! Jaja, no pain no gain. Jeg prøver å innbille meg selv at jeg liker ANTM fordi det er så spennende å se all fotograferingen. Og det er det jo - interessant å se hvordan de rigger til og alt arbeidet som går inn i et bilde og det ferdige resultatet og... Men det er liksom ikke sånn at jeg er helt uinteressert i alt det andre heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #1336 Del Skrevet 19. mars 2010 sprøytepåsegselvimagen! :haar : Jaja, no pain no gain. :lol : Jeg prøver å innbille meg selv at jeg liker ANTM fordi det er så spennende å se all fotograferingen. Og det er det jo - interessant å se hvordan de rigger til og alt arbeidet som går inn i et bilde og det ferdige resultatet og... Men det er liksom ikke sånn at jeg er helt uinteressert i alt det andre heller. Det er faktisk overraskende lett. Det er ihvertfall ingen hjelp i min kjære for han er verdens største pyse i sprøytesammenheng. Det gøyeste er jo faktisk fotograferingen og å se hvordan bildene ble. Men det andre er jo gøy det også da. Jeg ser jo for eksempel ikke på norsk ANTM (NTM?) fordi jentene er så tamme og hele serien er bare gørrkjedelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2010 #1337 Del Skrevet 20. mars 2010 *poke på* Erre liv i deg? Har du en bra helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. mars 2010 Forfatter #1338 Del Skrevet 20. mars 2010 *poke på* Erre liv i deg? Har du en bra helg? Å jada, her er det liv og stor ståhei. Jeg har hatt en kjempebra helg så langt. I går fikk jeg besøk av venninne og kjæreste, vi så Sherlock Holmes (gud som jeg ELSKER Guy Ritchie-filmer ) og bare slappet av. I dag har jeg, mamma og fillelillesøster vært på storshopping og kost oss på kafe. Kjempekoselig. I kveld blir det litt ryddings og mye sofakos. Jeg har store planer om å komme à jour med seriene for denne uken, og kanskje se ferdig Claymore. I morgen blir det mye ryddings og mamma kommer en gang på kvelden for å hjelpe litt til. Snille mammaen min. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 20. mars 2010 #1339 Del Skrevet 20. mars 2010 Guy Ritchie er et geni! Har ikke sett Sherlock Holmes enda jeg da, regner med den anbefales? Snille mammaen som hjelper til! Bare sitter og ser på at J rydder jeg, er ikke så verst det heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 20. mars 2010 #1340 Del Skrevet 20. mars 2010 Fåkk... Skulle jo funke denne gangen!! Men imponerende (og BRA!) at du greier å være så positiv! Neste gang sitter`n! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå