^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1281 Del Skrevet 16. mars 2010 At dere fortjener det er det ingen tvil om! *tilbaketiljobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. mars 2010 #1282 Del Skrevet 16. mars 2010 At dere fortjener det er det ingen tvil om! *tilbaketiljobb* Hørtes det litt rart ut? :klø: Mente selvfølgelig at dere fortjener Å BLI GRAVIDE, ikke at dere fortjener ventetiden.. :gjeiper: Sånn går det når det er litt hektisk på jobb, men jeg måå inn og se hvordan det går likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1283 Del Skrevet 16. mars 2010 Hørtes det litt rart ut? :klø: Mente selvfølgelig at dere fortjener Å BLI GRAVIDE, ikke at dere fortjener ventetiden.. :gjeiper: Sånn går det når det er litt hektisk på jobb, men jeg måå inn og se hvordan det går likevel. Ingen fare. Jeg tok det på aller beste måte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 #1284 Del Skrevet 16. mars 2010 God morgen, Bellissimo ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1285 Del Skrevet 16. mars 2010 God morgen, Bellissimo ! Hihi, jeg liker virkelig alle kallenavnene du har på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 #1286 Del Skrevet 16. mars 2010 Hihi, jeg liker virkelig alle kallenavnene du har på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1287 Del Skrevet 16. mars 2010 Da har første lyspunkt oppstått: jeg er endelig meg selv igjen. Merker kjempegodt at jeg har sluttet på progynova, som gjorde meg supertrøtt. Sitat min kjære: ''det er godt å ha deg tilbake igjen vennen.'' Stakkars mann som må gå gjennom måneder med monster-Belle. Han fortjener virkelig ikke noe sånt. :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 16. mars 2010 #1288 Del Skrevet 16. mars 2010 Da har første lyspunkt oppstått: jeg er endelig meg selv igjen. Merker kjempegodt at jeg har sluttet på progynova, som gjorde meg supertrøtt. Sitat min kjære: ''det er godt å ha deg tilbake igjen vennen.'' Stakkars mann som må gå gjennom måneder med monster-Belle. Han fortjener virkelig ikke noe sånt. :rødme: Det var godt å se lyspunkt for deg, og at mannen syns at det er deilig å ha deg tilbake Din kjære syns helt sikkert at det er verdt det med litt monster-Belle innimellom, og spesielt når du står med en positiv test i hånda.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #1289 Del Skrevet 16. mars 2010 No pain, no gain vet du! De er nå så fine de mannfolka, det er utrolig hva de gidder å holde ut med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #1290 Del Skrevet 16. mars 2010 De er nå så fine de mannfolka, det er utrolig hva de gidder å holde ut med. haha! Det skulle jo egentlig være den smileyen her til slutt da: :rødme: men den ble morsom, så jeg lar den stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasjonsblomst Skrevet 16. mars 2010 #1291 Del Skrevet 16. mars 2010 Velkommen tilbake fra MOnster-Belle situasjonen.. ja, de stakkars mennene av og til. Berg og dalebane, juhuuuuuuuuu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #1292 Del Skrevet 16. mars 2010 :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 16. mars 2010 #1293 Del Skrevet 16. mars 2010 Stakkars mannfolk ? With all due respect, vennen, er det ikke du som må utsette kroppen din for alt ? Det minste han må kunne tåle er en større eller mindre grad av MONSTER-BELLE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1294 Del Skrevet 17. mars 2010 Det var godt å se lyspunkt for deg, og at mannen syns at det er deilig å ha deg tilbake :kose : Din kjære syns helt sikkert at det er verdt det med litt monster-Belle innimellom, og spesielt når du står med en positiv test i hånda.. :klemmer : Ja, han er ihvertfall veldig flink til å håndtere meg i ulike humør. Og det kommer til å være verdt det. No pain, no gain vet du! De er nå så fine de mannfolka, det er utrolig hva de gidder å holde ut med. :rope : Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan han klarer det. haha! Det skulle jo egentlig være den smileyen her til slutt da: :rødme : men den ble morsom, så jeg lar den stå :ler : Velkommen tilbake fra MOnster-Belle situasjonen.. ja, de stakkars mennene av og til. Berg og dalebane, juhuuuuuuuuu :pasha : :happy : Tnååå, den var kjempesøt. :rødme: Stakkars mannfolk ? With all due respect, vennen, er det ikke du som må utsette kroppen din for alt ? Det minste han må kunne tåle er en større eller mindre grad av MONSTER-BELLE :jepp : Det er sant det altså. Men han var bare så sår og lykkelig i går da han sa det. Får lyst til å grine bare jeg tenker på det, for jeg har ikke trodd det har vært SÅ fælt den siste måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1295 Del Skrevet 17. mars 2010 *sukk* Da har min kjære reist. Føles så teit at han reiser nå som jeg er tilbake til mitt gamle selv igjen. Stakkars mannen min. Han sa til meg i går at han var sjeleglad for at det faktisk var pillene som hadde gjort meg sånn, og at jeg ikke hadde blitt sånn. Jeg trodde ikke det var SÅ fælt, men ser jo nå at jeg ikke har vært meg selv i det hele tatt. Det føles rett og slett som om jeg har våknet fra koma. Jeg hadde ikke behov for å sove middag i går, jeg var opplagt, smilende og la meg til normal tid. Denne uken blir semi-travel. Vi skal ha nemlig ha visning på mandag og jeg tenkte jeg skulle være flink å rydde litt hver dag i stedet for å ta alt på søndag. I tillegg kommer bestevenninne hjem på fredag, så vi skal finne på noe på kvelden. Jeg skal også bake muffins til ishockeylaget til kjæresten til svigermor (forstod noen det? ) til fredag. Tenkte bare jeg skulle lage sånne Toro-muffins fordi de hever seg og blir gigantiske og fine. I tillegg skal jeg lage Magnolia vaniljesmørkrem med ulike farger, bare for å gjøre dem litt finere og mer spennende. Jeg skal også ha melkesjokoladebiter inni forresten. Jeg har jo fortalt dere om min kjæres forfremmelse. Det viser seg at sommerferien vår blir helt kansellert på grunn av dette fordi han skal ha 3-ukers opplæring i Singapore i friperioden sin. Vi har et to-ukers vindu i august, men da skal vi selvsagt i bryllup. Så min kjære har ikke tid før i november. Jaja, da kan vi ihvertfall ta oss en skikkelig tur hvor som helst. Er enda veldig gira på road trip i USA jeg da. Mensen er enda ikke kommet. :klø: Jeg regner med at den kommer i dag - det gjorde den sist forsøk også, altså to dager etter testedato - men dersom den ikke gjør det tror jeg jeg må gå til innkjøp av enda en graviditetstest. Bare for å være sikker liksom. Dagens positivliste: - Jeg er meg selv igjen - Gresset titter frem både her og der - Bestevenninnebesøk på fredag - Oslobesøk neste uke - 10 dagers ferie fra og med neste fredag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #1296 Del Skrevet 17. mars 2010 Mu-hu-fiiiihns! De der så sinnsykt gode ut! Får du til å legge kremen pent på og? Må du ha sånn sprøyte da? Hæ? Hæ? *ivrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1297 Del Skrevet 17. mars 2010 Mu-hu-fiiiihns! De der så sinnsykt gode ut! Får du til å legge kremen pent på og? Må du ha sånn sprøyte da? Hæ? Hæ? *ivrig* Jeg har faktisk aldri prøvd å lage dem. Men skal bare lage smørkremen nå da, bruker Toro ferdigmuffins siden jeg skal lage såpass mange. I oppskriften står det at man bare lager formen med en kniv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #1298 Del Skrevet 17. mars 2010 Åh, jeg vil ogsååååå! Og vet du hva jeg så på butikken i går? Dinosaurformet kakestrø! D-i-n-o-f-o-r-m-e-t. Jeg vil ha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #1299 Del Skrevet 17. mars 2010 Åh, jeg vil ogsååååå! Og vet du hva jeg så på butikken i går? Dinosaurformet kakestrø! D-i-n-o-f-o-r-m-e-t. Jeg vil ha. Dinosaurformet? Kulere enn det kan det vel ikke bli? :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 17. mars 2010 #1300 Del Skrevet 17. mars 2010 Dinosaurformet? Kulere enn det kan det vel ikke bli? :happy: Jah! Se! Se se se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå