^^Belle^^ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1261 Del Skrevet 15. mars 2010 Nei...negativ test ?? Ikke gi opp, vennen. Det kommer til å skje for deg en dag, men ikke akkurat denne gangen. Skjønner godt at du blir fryktelig nedstemt av dette. Mange, mange gode trøsteklemmer Ånei Åh, jeg hadde virkelig trodd at det klaffa hos dere nå. Forstår godt at du skulker jobb jeg Nå blei jeg skikkelig trist, og klarer ikke å tenke meg til hvordan du har det nå Takk for fine ord jenter. Tristheten blir jo bare enda større når jeg tenker at jeg kunne vært der du er i dag Honning, med reka di (reketvillinger? ). (Uten at du skal ha dårlig samvittighet for det selvsagt ). Blir bare bittebittebittelitt misunnelig. Oppdaterer igjen når klinikken har ringt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. mars 2010 #1262 Del Skrevet 15. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 15. mars 2010 #1263 Del Skrevet 15. mars 2010 Nei nå ble jeg trist... det var jo ikke sånn det skulle gå!! Det er så urettferdig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 15. mars 2010 #1264 Del Skrevet 15. mars 2010 Neii, det var trist å høre Belle.. Synes det er bra at du holdt deg hjemme, du har nok med dine egne ting akkurat i dag. Kos deg så godt du kan med hjemmedagen, det ER snart deres tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 15. mars 2010 #1265 Del Skrevet 15. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2010 #1266 Del Skrevet 15. mars 2010 Synes det var en helt riktig avgjørelse å skulke jobben i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mars 2010 #1267 Del Skrevet 15. mars 2010 (endret) Å nei! Det var utrolig trist å høre. Nesten bra at du holder deg hjemme tenker jeg, det trengs vel for å sortere hode og tanker litt. (og hadde jeg bodd i nærheten av deg så hadde jeg vurdert å dra deg med ut på en gedigen fyllerunde i kveld ) Det er urettferdig, men du skal se at det blir deres tur etterhvert! Endret 15. mars 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. mars 2010 #1268 Del Skrevet 15. mars 2010 Takk for fine ord jenter. Tristheten blir jo bare enda større når jeg tenker at jeg kunne vært der du er i dag Honning, med reka di (reketvillinger? ). (Uten at du skal ha dårlig samvittighet for det selvsagt ). Blir bare bittebittebittelitt misunnelig. Oppdaterer igjen når klinikken har ringt. Jeg forstår deg så godt det, og håpte virkelig at dette skulle bli en lykkedag for deg også Vi skulle jo hatt reketvillinger vi ja Masse klemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. mars 2010 #1269 Del Skrevet 15. mars 2010 leit å lese om den negative testen... Håper spiren sitter snart!!! Det er vel fortjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 15. mars 2010 #1270 Del Skrevet 15. mars 2010 Det kommer til å skje til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 15. mars 2010 #1271 Del Skrevet 15. mars 2010 uff da vennen Var jo ikke slik det skulle gå denne gangen da... Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. mars 2010 #1272 Del Skrevet 15. mars 2010 Så utrolig trist at det ikke gikk Legger igjen noen gode :hug: om du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 16. mars 2010 #1273 Del Skrevet 16. mars 2010 Så leit at den ikke satt denne gangen Håper spiren klorer seg fast neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. mars 2010 #1274 Del Skrevet 16. mars 2010 Huff, det var trist å lese her nå.. Antar du ikke har det så bra akkurat nå. Håper bare det triste snur seg til noe godt om ikke alt for lenge.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1275 Del Skrevet 16. mars 2010 Blir helt rørt av dere snille snille jenter jeg. Takk for gode ord alle sammen. Det var herlig med en fridag ja. Fikk sortert tankene, grått litt (mye ) og deppa sammen med min kjære. Han er jo mest sinna han da (tror det er typisk for mannfolka ), men merker det på ham at han er utrolig trist han også. Så, til det aller verste: vi må til uttak neste gang. :dåne: De hadde visst tint opp alle eggene vi hadde på frys, og bare ett av dem overlevde. Det var det de satte inn. *sukk* Så nå er det på 'an igjen med nesespray og sprøyter. Synes egentlig ikke akkurat det gjør noe, for jeg er sjeleglad jeg er ferdig med progynova for en stund. Jeg har aldri vært så trøtt i hele mitt liv som jeg har vært disse ukene jeg har gått på de pillene. Hadde det bare ikke vært for selve uttaket. *grøss* Gruer meg allerede til å bli neddopet og kvalm. Jeg har enda ikke fått mensen skikkelig, men kjenner veldig godt at den er på vei. Jeg skal ringe klinikken når den kommer og jeg får vite når jeg skal begynne på nesespray og om doser skal forandres på i forhold til sist gang. Jeg er veldig glad for at vi slipper å vente en syklus før vi får begynne igjen. Jeg er i litt bedre humør i dag. Det er alltid gøy å komme på jobb - heldigvis. :rødme: Kjenner det er herlig å få tankene over på noe annet for en stund. Jeg gidder uansett ikke å gå rundt og være deppa i ukesvis heller, for det hjelper ihvertfall ikke. (Nå skal det jo sies at jeg er superkortsint/sur/trist når jeg vet at det ikke hjelper noe fra eller til ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #1276 Del Skrevet 16. mars 2010 Du er kjempeheldig som har en sånn jobb - det er det jo ikke alle som har! Uttak høres skummelt ut. Men dere får ihvertfall gjort mer med saken! Heier på dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1277 Del Skrevet 16. mars 2010 Du er kjempeheldig som har en sånn jobb - det er det jo ikke alle som har! Uttak høres skummelt ut. Men dere får ihvertfall gjort mer med saken! Heier på dere! Årh, jeg er så overlykkelig for at jeg valgte denne jobben altså. Jeg fikk til og med tilbud om bedre lønn et annet sted. Det beviser bare at penger ikke er alt. Huff, det er ikke en tur i parken altså. Jeg synes ikke det er så vondt, heldigvis. Det er det jo mange andre som synes. Men det er vel kanskje fordi jeg blir så utrolig neddopa av pillene vi får. Det er uansett gøy å komme i gang med en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 16. mars 2010 #1278 Del Skrevet 16. mars 2010 Åååh, men tenk så heldig det fremtidige lille knøttet deres er, som har en mamma og pappa som ønsket seg barn så veldig! :rødme: (i motsetning til en dum 17-åring som blir sur fordi det betyr at det blir mindre tid til festing ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. mars 2010 Forfatter #1279 Del Skrevet 16. mars 2010 Åååh, men tenk så heldig det fremtidige lille knøttet deres er, som har en mamma og pappa som ønsket seg barn så veldig! :rødme: (i motsetning til en dum 17-åring som blir sur fordi det betyr at det blir mindre tid til festing ) *sukk* Vi snakket faktisk om det i går. Om vi hadde gjort noe for å ikke fortjene dette, men fant fort ut at søren om vi fortjener dette. (Og mer enn et narkovrak som blir gravid bare hun leer på storetåa) Litt tro må vi jo ha på oss selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 16. mars 2010 #1280 Del Skrevet 16. mars 2010 *sukk* Vi snakket faktisk om det i går. Om vi hadde gjort noe for å ikke fortjene dette, men fant fort ut at søren om vi fortjener dette. (Og mer enn et narkovrak som blir gravid bare hun leer på storetåa) Litt tro må vi jo ha på oss selv. At dere fortjener det er det ingen tvil om! *tilbaketiljobb* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå