Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Velkommen tilbake! :strix:

Mensmurringer vil vi jo ikke ha noe av :fy_fy: Skal jeg skremme dem vekk? :lur:

Jeg har også hjemme-uten.min-kjære-kveld, men jeg har ikke så mye snop fordi han spiste opp Ben&Jerrys-isen min! Hadde jeg ikke vært pasifist skulle han fått deng :dry::fnise:

Fortell om turen da? Har dere hatt det fint?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen tilbake! :strix :

Mensmurringer vil vi jo ikke ha noe av :fy_fy : Skal jeg skremme dem vekk? :lur :

Jeg har også hjemme-uten.min-kjære-kveld, men jeg har ikke så mye snop fordi han spiste opp Ben&Jerrys-isen min! Hadde jeg ikke vært pasifist skulle han fått deng :dry: :fnise :

Fortell om turen da? Har dere hatt det fint?

Det hadde vært kjempefint om du kunne skremt dem vekk ja. :fnise:

:hakeslepp: Næh, spiste han dem? Uhørt! :ler:

Joda, det var kjempekoselig. Ingenting blir egentlig noe særlig superdupert med disse pillene jeg går på, fordi jeg er så trøtt hele tiden, men jeg klarte da allikevel å kose meg. Vi var på bittelitt sightseeing og mye barseeing. :fnise: Hele spørsmålet om hvorfor jeg ikke drakk ble tråkka på med én gang forresten, da en i gruppen min spurte meg rett ut om jeg er gravid. Tror nok de hadde sine mistanker. :lol: Sånn alt i alt var det en okay tur, med mest jobbrelatert da. Og som alltid var det best å komme hjem igjen. :Nikke:

Jeg vil uansett til København igjen altså, for det var jo en nydelig by. Da sammen med min kjære på skikkelig sightseeing, barseeing og shopping. :nigo:

:klemmer :

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva svarte du når de spurte om du var gravid da? En teit ting å spørre om, egentlig, for hvis folk vil at andre skal vite det, så er det jo opp til dem å fortelle det.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Belle!

Leste inne på IVF at du har mensmurringer?

Jeg har hatt mensmurringer under hele svangerskapet i varierende grad, men etter innsetting og de 2 første ukene etter det var det villt mye!

Jeg tror dette er lille spire som graver seg godt fast! :jepp:

Lykke til med testing! Det er nok positivt skal du se!!

:strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Belle!

Jeg har hatt mensmurringer under hele svangerskapet i varierende grad, men etter innsetting og de 2 første ukene etter det var det villt mye!

Jeg tror dette er lille spire som graver seg godt fast! :jepp:

:strix:

Hør på de med erfaring! :jepp: Selv om jeg er 100 % for enhver unnskyldning til å drukne sorgene i SNOP! :fnise:

Håper du har en fin og rolig søndag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva svarte du når de spurte om du var gravid da? En teit ting å spørre om, egentlig, for hvis folk vil at andre skal vite det, så er det jo opp til dem å fortelle det.. :sjenert :

Vel, første gangen sa jeg bare ''nei, jeg er ikke gravid''. Da hadde jeg kjøpt meg en kaffe i stedet for. Og prøvde å vri det rundt på at jeg ikke liker øl. :fnise: Under middagen var det mer sånn ''næh, jeg føler meg ikke helt i slaget i dag'', men jeg tror ikke jeg lurte noen. :ler:

Heia Belle!

Jeg tror dette er lille spire som graver seg godt fast! :jepp :

:strix :

Jepp, har hatt mensmurringer siden fredag. De har avtatt litt nå da.

Jeg vet at mensmurringer også kan være et gravid-tegn, men jeg tør liksom ikke å la forhåpningene mine bli for store. Da er det bedre å være skikkelig negativ nå og heller bli positivt overrasket i morgen. :fnise:

Hør på de med erfaring! :jepp : Selv om jeg er 100 % for enhver unnskyldning til å drukne sorgene i SNOP! :fnise :

Håper du har en fin og rolig søndag! :klemmer :

:fnise: Det skal jeg prøve ihvertfall. Jeg hadde nok druknet/feiret i snop uansett i går. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, solstråle ! :sol:

Sender deg mange, mange gode tanker, ønsker og vibber angående morgendagen! De murringene er et godt tegn denne gangen !!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bare en dag igjen til testing. Jeg er overraskende rolig akkurat nå, men jeg tror det er fordi jeg har klart å trykke forhåpningene mine langt ned i søpla. :fnise:

Gårsdagen var kjempeherlig. Jeg fikk sett første halvdel av Lawrence of Arabia og lest litt i road trip-boken min. Siden jeg sov så utrolig mye i går stod jeg opp klokken 8 i dag. :overrasket: Jeg har sett resten av Lawrence of Arabia, lest enda mer i road trip-boken, sett noen episoder av Vampire Knight og sovet en times tid. *herlig*

Min kjære er superdårlig i dag og ligger enda i sengen. :fnise:

Dagens positivliste:

- Mindre enn et døgn til testing :bond:

- Mensmurringene har avtatt :hoppe:

- Snoprester fra i går :happy:

- Bestevenninne kommer hjem neste helg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, solstråle ! :sol:

Sender deg mange, mange gode tanker, ønsker og vibber angående morgendagen! De murringene er et godt tegn denne gangen !!!!

God morgen!

*sukk* Håperhåperhåper det. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hakeslepp: Næh, spiste han dem? Uhørt! :ler:

Det er greit, han kom ramlende full hjem i går og hadde kjøpt en ny Ben&Jerrys-is til meg på veien! :ler:

Hiiiih, så spennende! Merker jeg blir helt nervøs her jeg sitter. Du tester på morgenen?

Noen andre søndagsplaner da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:sukk: Negativ test og begynnelse på mensen. Jeg skulker jobb i dag for første gang noensinne og har sovet helt til nå - bare på trass. Føler meg egentlig veldig tom akkurat nå. :trist:

De ringer fra klinikken for å høre resultatet om ikke så lenge tror jeg, og jeg antar jeg får vite hva som skjer videre. Oppdaterer dere da. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sukk: Negativ test og begynnelse på mensen. Jeg skulker jobb i dag for første gang noensinne og har sovet helt til nå - bare på trass. Føler meg egentlig veldig tom akkurat nå. :trist:

De ringer fra klinikken for å høre resultatet om ikke så lenge tror jeg, og jeg antar jeg får vite hva som skjer videre. Oppdaterer dere da. :klem:

Nei...negativ test ?? Ikke gi opp, vennen. Det kommer til å skje for deg en dag, men ikke akkurat denne gangen. Skjønner godt at du blir fryktelig nedstemt av dette. Mange, mange gode trøsteklemmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei :( Åh, jeg hadde virkelig trodd at det klaffa hos dere nå. Forstår godt at du skulker jobb jeg :trist: Nå blei jeg skikkelig trist, og klarer ikke å tenke meg til hvordan du har det nå :(

:kose::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...