Pingting Skrevet 13. mars 2010 #1241 Del Skrevet 13. mars 2010 Velkommen tilbake! Mensmurringer vil vi jo ikke ha noe av Skal jeg skremme dem vekk? Jeg har også hjemme-uten.min-kjære-kveld, men jeg har ikke så mye snop fordi han spiste opp Ben&Jerrys-isen min! Hadde jeg ikke vært pasifist skulle han fått deng Fortell om turen da? Har dere hatt det fint? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. mars 2010 #1242 Del Skrevet 13. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #1243 Del Skrevet 13. mars 2010 Velkommen tilbake! :strix : Mensmurringer vil vi jo ikke ha noe av :fy_fy : Skal jeg skremme dem vekk? :lur : Jeg har også hjemme-uten.min-kjære-kveld, men jeg har ikke så mye snop fordi han spiste opp Ben&Jerrys-isen min! Hadde jeg ikke vært pasifist skulle han fått deng :fnise : Fortell om turen da? Har dere hatt det fint? Det hadde vært kjempefint om du kunne skremt dem vekk ja. Næh, spiste han dem? Uhørt! Joda, det var kjempekoselig. Ingenting blir egentlig noe særlig superdupert med disse pillene jeg går på, fordi jeg er så trøtt hele tiden, men jeg klarte da allikevel å kose meg. Vi var på bittelitt sightseeing og mye barseeing. Hele spørsmålet om hvorfor jeg ikke drakk ble tråkka på med én gang forresten, da en i gruppen min spurte meg rett ut om jeg er gravid. Tror nok de hadde sine mistanker. Sånn alt i alt var det en okay tur, med mest jobbrelatert da. Og som alltid var det best å komme hjem igjen. Jeg vil uansett til København igjen altså, for det var jo en nydelig by. Da sammen med min kjære på skikkelig sightseeing, barseeing og shopping. :klemmer : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. mars 2010 #1244 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva svarte du når de spurte om du var gravid da? En teit ting å spørre om, egentlig, for hvis folk vil at andre skal vite det, så er det jo opp til dem å fortelle det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 14. mars 2010 #1245 Del Skrevet 14. mars 2010 Heia Belle! Leste inne på IVF at du har mensmurringer? Jeg har hatt mensmurringer under hele svangerskapet i varierende grad, men etter innsetting og de 2 første ukene etter det var det villt mye! Jeg tror dette er lille spire som graver seg godt fast! Lykke til med testing! Det er nok positivt skal du se!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokos Skrevet 14. mars 2010 #1246 Del Skrevet 14. mars 2010 Heia Belle! Leste inne på IVF at du har mensmurringer? Jeg har hatt mensmurringer under hele svangerskapet i varierende grad, men etter innsetting og de 2 første ukene etter det var det villt mye! Jeg tror dette er lille spire som graver seg godt fast! Lykke til med testing! Det er nok positivt skal du se!! Hør på de med erfaring! Selv om jeg er 100 % for enhver unnskyldning til å drukne sorgene i SNOP! Håper du har en fin og rolig søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #1247 Del Skrevet 14. mars 2010 Hva svarte du når de spurte om du var gravid da? En teit ting å spørre om, egentlig, for hvis folk vil at andre skal vite det, så er det jo opp til dem å fortelle det.. :sjenert : Vel, første gangen sa jeg bare ''nei, jeg er ikke gravid''. Da hadde jeg kjøpt meg en kaffe i stedet for. Og prøvde å vri det rundt på at jeg ikke liker øl. Under middagen var det mer sånn ''næh, jeg føler meg ikke helt i slaget i dag'', men jeg tror ikke jeg lurte noen. Heia Belle! Leste inne på IVF at du har mensmurringer? Jeg har hatt mensmurringer under hele svangerskapet i varierende grad, men etter innsetting og de 2 første ukene etter det var det villt mye! Jeg tror dette er lille spire som graver seg godt fast! :jepp : Lykke til med testing! Det er nok positivt skal du se!! :strix : Jepp, har hatt mensmurringer siden fredag. De har avtatt litt nå da. Jeg vet at mensmurringer også kan være et gravid-tegn, men jeg tør liksom ikke å la forhåpningene mine bli for store. Da er det bedre å være skikkelig negativ nå og heller bli positivt overrasket i morgen. Hør på de med erfaring! :jepp : Selv om jeg er 100 % for enhver unnskyldning til å drukne sorgene i SNOP! :fnise : Håper du har en fin og rolig søndag! :klemmer : Det skal jeg prøve ihvertfall. Jeg hadde nok druknet/feiret i snop uansett i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 14. mars 2010 #1248 Del Skrevet 14. mars 2010 God morgen, solstråle ! Sender deg mange, mange gode tanker, ønsker og vibber angående morgendagen! De murringene er et godt tegn denne gangen !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #1249 Del Skrevet 14. mars 2010 Da var det bare en dag igjen til testing. Jeg er overraskende rolig akkurat nå, men jeg tror det er fordi jeg har klart å trykke forhåpningene mine langt ned i søpla. Gårsdagen var kjempeherlig. Jeg fikk sett første halvdel av Lawrence of Arabia og lest litt i road trip-boken min. Siden jeg sov så utrolig mye i går stod jeg opp klokken 8 i dag. Jeg har sett resten av Lawrence of Arabia, lest enda mer i road trip-boken, sett noen episoder av Vampire Knight og sovet en times tid. *herlig* Min kjære er superdårlig i dag og ligger enda i sengen. Dagens positivliste: - Mindre enn et døgn til testing - Mensmurringene har avtatt - Snoprester fra i går :happy: - Bestevenninne kommer hjem neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #1250 Del Skrevet 14. mars 2010 God morgen, solstråle ! Sender deg mange, mange gode tanker, ønsker og vibber angående morgendagen! De murringene er et godt tegn denne gangen !!!! God morgen! *sukk* Håperhåperhåper det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 14. mars 2010 #1251 Del Skrevet 14. mars 2010 Næh, spiste han dem? Uhørt! Det er greit, han kom ramlende full hjem i går og hadde kjøpt en ny Ben&Jerrys-is til meg på veien! Hiiiih, så spennende! Merker jeg blir helt nervøs her jeg sitter. Du tester på morgenen? Noen andre søndagsplaner da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 14. mars 2010 #1252 Del Skrevet 14. mars 2010 Masse masse lykke til i morgen!!! *Krysser fingrene alt jeg kan for deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 14. mars 2010 #1253 Del Skrevet 14. mars 2010 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 14. mars 2010 #1254 Del Skrevet 14. mars 2010 Krysser alle fingre og tær!!! (København :rødme: :rødme: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 14. mars 2010 #1255 Del Skrevet 14. mars 2010 Krysser fingrene for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 15. mars 2010 #1256 Del Skrevet 15. mars 2010 Tenkte på deg da jeg våknet i dag... Hold oss oppdatert, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 15. mars 2010 #1257 Del Skrevet 15. mars 2010 Venter spent her.. til deg uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 15. mars 2010 Forfatter #1258 Del Skrevet 15. mars 2010 Negativ test og begynnelse på mensen. Jeg skulker jobb i dag for første gang noensinne og har sovet helt til nå - bare på trass. Føler meg egentlig veldig tom akkurat nå. De ringer fra klinikken for å høre resultatet om ikke så lenge tror jeg, og jeg antar jeg får vite hva som skjer videre. Oppdaterer dere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 15. mars 2010 #1259 Del Skrevet 15. mars 2010 Negativ test og begynnelse på mensen. Jeg skulker jobb i dag for første gang noensinne og har sovet helt til nå - bare på trass. Føler meg egentlig veldig tom akkurat nå. De ringer fra klinikken for å høre resultatet om ikke så lenge tror jeg, og jeg antar jeg får vite hva som skjer videre. Oppdaterer dere da. Nei...negativ test ?? Ikke gi opp, vennen. Det kommer til å skje for deg en dag, men ikke akkurat denne gangen. Skjønner godt at du blir fryktelig nedstemt av dette. Mange, mange gode trøsteklemmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 15. mars 2010 #1260 Del Skrevet 15. mars 2010 Negativ test og begynnelse på mensen. Jeg skulker jobb i dag for første gang noensinne og har sovet helt til nå - bare på trass. Føler meg egentlig veldig tom akkurat nå. De ringer fra klinikken for å høre resultatet om ikke så lenge tror jeg, og jeg antar jeg får vite hva som skjer videre. Oppdaterer dere da. Ånei Åh, jeg hadde virkelig trodd at det klaffa hos dere nå. Forstår godt at du skulker jobb jeg Nå blei jeg skikkelig trist, og klarer ikke å tenke meg til hvordan du har det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå