Sequax Skrevet 5. mars 2010 #1181 Del Skrevet 5. mars 2010 Halv 10 er vel litt i tidligste laget for deg? Søster måtte bare himle med øynene da jeg sa jeg skulle kjøpe korg, for hun mener jeg er skikkelig bestemor allerede. Eggberta likte jeg. Her har det forresten vært to snø''stormer'' siden klokken 6 i dag morges. Nå er jeg bare skikkelig klar for vår! Æsj, snøstorm ?? Hvor bor du, da ? Jan Mayen ? :gjeiper: Mulig det var storm her også kl. 06, men da sov jeg søtt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 #1182 Del Skrevet 5. mars 2010 Halv 10 er vel litt i tidligste laget for deg? Dumming! Jeg satt oppe til sent og...eh, JOBBA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1183 Del Skrevet 5. mars 2010 Æsj, snøstorm ?? Hvor bor du, da ? Jan Mayen ? :gjeiper : Mulig det var storm her også kl. 06, men da sov jeg søtt... :fnise : Det verste er at jeg faktisk bor på vestlandet. Hvor vi bare har snø en uke til sammen på et helt år. I år har vi hatt sammenhengende ,5 meters snø i over 2 måneder. Klokken 6 var mitt wake-up light begynt å lyse så smått. Dumming! :erter : Jeg satt oppe til sent og...eh, JOBBA! Neida, jeg bare erter fordi jeg så gjerne skulle ha sovet så lenge selv. *litt misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #1184 Del Skrevet 5. mars 2010 Det verste er at jeg faktisk bor på vestlandet. Hvor vi bare har snø en uke til sammen på et helt år. I år har vi hatt sammenhengende ,5 meters snø i over 2 måneder. Her på østlandet har det vært deilig solskinn noen dager nå. I dag er det litt overskya, da, men....vårlufta begynner heldigvis å gjøre seg gjeldende! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 5. mars 2010 #1185 Del Skrevet 5. mars 2010 Det verste er at jeg faktisk bor på vestlandet. Hvor vi bare har snø en uke til sammen på et helt år. I år har vi hatt sammenhengende ,5 meters snø i over 2 måneder. Det er smågøy. Snøen her kom den dagen jeg reiste hjem til jul. Nå skal det være krokus ute!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1186 Del Skrevet 5. mars 2010 Her på østlandet har det vært deilig solskinn noen dager nå. I dag er det litt overskya, da, men....vårlufta begynner heldigvis å gjøre seg gjeldende! : ) Vi har fint vær vi også altså, når det ikke snør. Det er bare det at jeg er så utrolig lei av snøen. Og vårlufta er på ingen måte på anmarsj. -9 grader i går. Det er smågøy. Snøen her kom den dagen jeg reiste hjem til jul. :fnise : Nå skal det være krokus ute!! :kjefte : Ja, det er vel siden 19.desember den har vært. Krokus og snøklokker. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 #1187 Del Skrevet 5. mars 2010 Det var litt morsomt med å være i England. De har løvetann som har sprunget ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1188 Del Skrevet 5. mars 2010 Det var litt morsomt med å være i England. De har løvetann som har sprunget ut. *dobbelsukk* Jeg vil ha vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 5. mars 2010 #1189 Del Skrevet 5. mars 2010 Jippi for Eggbert, helg og snaaaaaart vår :strix: :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 6. mars 2010 #1190 Del Skrevet 6. mars 2010 Innom å heier på Eggbert 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 6. mars 2010 #1191 Del Skrevet 6. mars 2010 Heier på Eggbert 2 jeg også!! :strix: Hvordan går det med den rugende psycho-bakeren? Håper du har ei fin helg, og tenk at det bare er litt over ei uke til testing nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1192 Del Skrevet 7. mars 2010 Jippi for Eggbert, helg og snaaaaaart vår :danser : :strix : :strix : :strix : :strix : :strix : :strix : :strix : Innom å heier på Eggbert 2 :strix : :strix : Heier på Eggbert 2 jeg også!! :strix : :strix : :strix : Hvordan går det med den rugende psycho-bakeren? :ler : Håper du har ei fin helg, og tenk at det bare er litt over ei uke til testing nå :hoppe : I dag har jeg stoooore bakeplaner. Jeg har også fått organisert oppskriftspermen min og skrevet ut mange nye oppskrifter. I dag skal jeg bake eplemuffins og honningmuffins, bare uten rosiner og banan (min kjære begynner å bli litt lei av at alt jeg baker skal ha banan i seg ) og med sjokoladebiter oppi i stedet for. En uke og en dag. Herregud! :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1193 Del Skrevet 7. mars 2010 Iiiiik. Honnings kommentar om det faktisk bare er litt over en uke til testedag slo plutselig inn. :dåne: Jeg tror faktisk tiden kommer til å gå fort også, for på onsdags kveld reiser jeg til København. Jeg kommer hjem på fredag, og da er det plutselig helg igjen. Alle vet jo at helgen går fort. I dag blir det full bakings. Jeg fikk ryddet i bakeskapet i går, så nå er alt kjempeorganisert og fint. *lopper i rumpa much? * Denne helgen har vært kjempeherlig. I går var jeg og min kjære ute og shoppa litt. Vi fikk kjøpt oss både stavmikser og elektrisk knivsliper, min kjære fikk litt påfyll til klesskapet sitt og jeg fikk kjøpt meg korg til strikketøyet. Herlig å slippe alle plastposene rundt omkring. Ellers hadde vi en rolig kveld. Vi lagde oss god mat og så på tv. Nå er min kjære ute og jogger (må øve seg til maraton skal vite ) og jeg venter på at oppvaskmaskinen skal bli ferdig slik at jeg kan begynne å bake. I mellomtiden kooooser jeg meg med Skins og Black Lagoon. *aaaah* Dagens positivliste: - Baking - 3 dagers jobbuke - Jeg har lært meg å strikke uten å se på - Regn og plussgrader hele uken (noe som betyr at snøen forhåpentligvis forsvinner) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. mars 2010 #1194 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå ble jeg skikkelig inspirert til å ha en fin og positiv dag her og! Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 7. mars 2010 #1195 Del Skrevet 7. mars 2010 Ha en strålende søndag, Belle! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. mars 2010 #1196 Del Skrevet 7. mars 2010 Høres herlig ut. Kos deg med baking i dag, og så satser vi på at den neste uken flyr avsted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 7. mars 2010 #1197 Del Skrevet 7. mars 2010 Dagens positivliste: - Baking - 3 dagers jobbuke - Jeg har lært meg å strikke uten å se på - Regn og plussgrader hele uken (noe som betyr at snøen forhåpentligvis forsvinner) For en flott dag Vil også ha plussgrader men vil ikke ha noe regn da... Flink du er som baker så mye da! Deilig med hjemmebakst Strikke uten å se er sannelig ikke lett...klarer det fint når det bare er rett, men øver stadig på å strikke vrangt uten å se på Deilig med tre dagers uke da! Vil også ha det Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 7. mars 2010 #1198 Del Skrevet 7. mars 2010 I dag blir det full bakings. Jeg fikk ryddet i bakeskapet i går, så nå er alt kjempeorganisert og fint. *lopper i rumpa much? * ...prøver du å fortelle oss at du har ryddet loppene inni der!? Belle, jeg tror ikke det er meninga du skal gjøre det. Har du fått bakt? Hva da? Hvor mye? Ble det godt? Har du oppskrift? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #1199 Del Skrevet 7. mars 2010 Nå ble jeg skikkelig inspirert til å ha en fin og positiv dag her og! Takk for det! :helen : Ingen problem. Ha en strålende søndag, Belle! :blomst : Det har jeg hatt. Høres herlig ut. Kos deg med baking i dag, og så satser vi på at den neste uken flyr avsted. :jepp : Det skal den. For en flott dag :tommelsmil : Vil også ha plussgrader :Nikke : men vil ikke ha noe regn da... Flink du er som baker så mye da! Deilig med hjemmebakst : ) Strikke uten å se er sannelig ikke lett...klarer det fint når det bare er rett, men øver stadig på å strikke vrangt uten å se på :ler : Deilig med tre dagers uke da! Vil også ha det : ) Ha en fin kveld :kose : Ja, det har vært en kjempeherlig søndag. Jeg liker ikke regn jeg heller altså, men det må til for å få vekk all snøen. Når snøen er borte, da kan våren godt komme. Uten regn. Jeg klarer nesten vrangt også. *stolt* Jeg får mye øvelse da, siden jeg ser på japansk tegneserie. Da må jeg se på teksten hele tiden. ...prøver du å fortelle oss at du har ryddet loppene inni der!? :overrasket : Belle, jeg tror ikke det er meninga du skal gjøre det. Har du fått bakt? Hva da? Hvor mye? Ble det godt? Har du oppskrift? :hoppe : Loppene fikk ihvertfall litt trim. Det er ikke ofte jeg får ryddet i skapene, men nå trengtes det virkelig. Jeg har fått bakt. Jeg bakte eplemuffins og honningmuffins, bare uten rosiner og banan (min kjære begynner å bli litt lei av at alt jeg baker skal ha banan i seg ) og med svære sjokoladebiter oppi i stedet for. Honningmuffinsene ble ikke så ''honningete'' som jeg ville ha dem, så neste gang må jeg ha i mer honning. Eplemuffinsene ble fantastisk gode. Jeg elsker jo crumble og alt som er sprøtt, så disse var perfekte for meg. Og litt utenom det vanlige, siden jeg ikke liker helt plain muffins. Alt i alt ble det en vellykket bakedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #1200 Del Skrevet 8. mars 2010 Da var det mandag igjen. Kjenner fremdeles til trøttheten pillene gir meg, men det er ikke så fælt som det var i forrige uke. Jeg har jo hatt hele helgen til å hvile på. Ikke så mye som skjer nå til dags. I dag skal jeg bruke kvinnedagen som en unnskyldning for at min kjære skal lage middag. Jeg som ikke hadde peiling på at det faktisk var kvinnedagen før kollegaene mine minnet meg på det. Ellers blir det nok bare avslappings på sofaen - som vanlig. Dagens positivliste: - Fantastiske eplemuffins til dessert - Én uke til D-dagen - Min nyinnkjøpte strikkekorg - Halvnaken mannfolkkalender på kontoret mitt :happy: (selvsagt måtte jeg få en skikkelig abs-kalender når de andre har puppekalender ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå