honning Skrevet 4. mars 2010 #1161 Del Skrevet 4. mars 2010 Har ikke så mye tid akkurat nå, men ville bare innom for å si at jeg ruger på 1 stk Eggbert 2.0! Jaaaaa Denne gangen skal alt gå perfekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. mars 2010 #1162 Del Skrevet 4. mars 2010 Har ikke så mye tid akkurat nå, men ville bare innom for å si at jeg ruger på 1 stk Eggbert 2.0! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så FANTASTISK!!!! Gratulerer så masse !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1163 Del Skrevet 4. mars 2010 Så herlig :strix : Åh JEJ! :hoppe : :strix : Jaaaaa :strix : Denne gangen skal alt gå perfekt ; ) :klemmer : ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, så FANTASTISK!!!! Gratulerer så masse !!! :dagens-rose : :klem : Å, dere er så herlige. :rødme: Altså, et 6-delt egg er satt inn og testedato er 15.03. Er litt skuffet over at ikke begge eggene klarte seg, men vi tar til takke med det vi kan få. Nå er jeg på vei til å bli en psycho kakebakende husmor igjen kjenner jeg , og har skrevet ut kjempemange oppskrifter fra det søte liv. I går bakte jeg bananbiter som ble kjempegode. Synes det er så gøy å prøve noe nytt. I helgen skal jeg prøve meg på eple- og kanelmuffins med crumble. I dag skal vi i atter et familieselskap, jeg skal begynne å strikke genser til meg selv (med gooood hjelp fra mamma ) og ellers bare slappe av. Jeg skulle ha vært på trening i dag, men velger heller å være forsiktig. Har jo sexforbud i 1 uke og regner med å ta treningspause like lenge. Dagens positivliste: - Eggbert 2.0 - Nytt strikketøy :happy: - Bananbiter - Jeg måtte bruke solbriller på vei til jobb i dag - Bakelysten er tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. mars 2010 #1164 Del Skrevet 4. mars 2010 Så supert! Skjønner godt at du vil være forsiktig. Ta det rolig du, og lag mye godt til lille Eggbert 2.0, ev. dere selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 4. mars 2010 #1165 Del Skrevet 4. mars 2010 Ja, ta det rolig nå og pass på lille Eggbert 2.0!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 4. mars 2010 #1166 Del Skrevet 4. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1167 Del Skrevet 4. mars 2010 Så supert! :strix : Skjønner godt at du vil være forsiktig. Ta det rolig du, og lag mye godt til lille Eggbert 2.0, ev. dere selv. :lol : Jeg får skylde på at det er Eggbert som er sulten. Ja, ta det rolig nå og pass på lille Eggbert 2.0!! :babygutt : Jeg skal det. :blomst : Takk for ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 4. mars 2010 #1168 Del Skrevet 4. mars 2010 Å, grattis så masse!!!! :strix: Håper alt går bra med eggbert 2.0! Heier masse på han!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 #1169 Del Skrevet 4. mars 2010 Hvis dette funker og det blir en gutt, kommer du til å kalle ham Eggbert da? Jeg synes det. Unike navn er i skuddet nå, vettu. Ogeeeeeh, 6-delt? Hæ? *uvitende* Det søte liv er en fantastisk side. Jeg har laget Hvit sjokoladeterte med lime flere ganger, den er helt utrolig god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 4. mars 2010 #1170 Del Skrevet 4. mars 2010 Hurra for Eggbert 2.0!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baillie Skrevet 4. mars 2010 #1171 Del Skrevet 4. mars 2010 Er lenge siden jeg har vært innom her, og gjett om jeg ble glad da jeg leste dette!!! Håper alt går bra med lille Eggbert 2.0 :rødme: Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 4. mars 2010 #1172 Del Skrevet 4. mars 2010 Lurt av deg å bare være hjemme og ta vare på deg selv og ruge Måtte 15.03. bli en lykkedag!!! (Da skal jeg på min første UL også) Ha en fiiin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 4. mars 2010 #1173 Del Skrevet 4. mars 2010 Så spennende! Håper tida flyr frem til 15., selv om sjansen for det motsatte sikkert er mer sannsynlig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 4. mars 2010 #1174 Del Skrevet 4. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1175 Del Skrevet 5. mars 2010 Å, grattis så masse!!!! :strix : :strix : Håper alt går bra med eggbert 2.0! Heier masse på han!! :duskedame : Hvis dette funker og det blir en gutt, kommer du til å kalle ham Eggbert da? Jeg synes det. Unike navn er i skuddet nå, vettu. :fnise : Ogeeeeeh, 6-delt? Hæ? *uvitende* Det søte liv er en fantastisk side. Jeg har laget Hvit sjokoladeterte med lime flere ganger, den er helt utrolig god! Eggbert it is. Tenkte å kanskje kalle ham Eggbert Elias. :klø: Den der delingen av egget har jeg ingen peiling på egentlig. Men det at egget hadde delt seg i løpet av natten var et godt tegn. Det søte liv er min bibel. Hurra for Eggbert 2.0!!! :hoppe : :smilyblomst : Er lenge siden jeg har vært innom her, og gjett om jeg ble glad da jeg leste dette!!! :strix : Håper alt går bra med lille Eggbert 2.0 :rødme : Mange :klemmer : Næh, det var et sjeldent syn. Huff, jeg også. *engstelig* Lurt av deg å bare være hjemme og ta vare på deg selv og ruge :nigo : Måtte 15.03. bli en lykkedag!!! (Da skal jeg på min første UL også) Ha en fiiin kveld :klemmer : Jeg klager egentlig ikke. Liker å være hjemme jeg. Å næh, så gøy. Da satser vi på at jeg får positiv test og du får høre hjertelyd. Så spennende! :strix : Håper tida flyr frem til 15., selv om sjansen for det motsatte sikkert er mer sannsynlig.. :fnise : Det er vel mer sannsynlig med det motsatte ja. :bolledeig : Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1176 Del Skrevet 5. mars 2010 *sukk* Endelig fredag. Det er lenge siden jeg har telt ned dagene så mye som jeg har gjort denne uken. Død og fordervelse på dritthormonpiller. :slåss: Vi har ingen planer i helgen egentlig. Kanskje min kjære tar seg en tur ut på byen i morgen, noe jeg så absolutt ikke misunner ham. Jeg har planer om å hele helgen. I dag skal jeg en tur på kjøpesenteret for å bytte en bukse og for å kjøpe meg en korg til strikketøyet mitt. *føler seg som en bestemor * Det er vel det eneste. Jo, og så skal jeg bake eplemuffins. Ihvertfall i løpet av helgen. Dagens positivliste: - Det er helg - Eggbert 2.0 :rødme: - Døsing på sofaen - God bok og gode filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 5. mars 2010 #1177 Del Skrevet 5. mars 2010 *grynt* Hvor satt jeg kaffen min? *sovner i dagboka til Belle* Se der var den ja! Vet ikke hvorfor jeg har satt den inn her inne, jeg er visst litt trøtt. *tar kaffen og går* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. mars 2010 #1178 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg har to flettekorger til hekle- og strikkeprosjektene mine , og bestemor er jeg absolutt ikke for Eggbert 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 5. mars 2010 #1179 Del Skrevet 5. mars 2010 God morgen og god helg ! Sola skinner og Eggbert godgjør seg i livet til Belle! Hvis Eggbert viser seg å være jente....blir det Eggbertine, da ? Eller Eggberta ? Du kan jo også vri på det hvis det blir gutt og kalle ham for Eggbertram.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. mars 2010 Forfatter #1180 Del Skrevet 5. mars 2010 *grynt* Hvor satt jeg kaffen min? *sovner i dagboka til Belle* :kaffekopp : Se der var den ja! Vet ikke hvorfor jeg har satt den inn her inne, jeg er visst litt trøtt. *tar kaffen og går* Halv 10 er vel litt i tidligste laget for deg? Jeg har to flettekorger til hekle- og strikkeprosjektene mine , og bestemor er jeg absolutt ikke :snurt : :ler : :strix : for Eggbert 2.0 :strix : Søster måtte bare himle med øynene da jeg sa jeg skulle kjøpe korg, for hun mener jeg er skikkelig bestemor allerede. God morgen og god helg ! Sola skinner og Eggbert godgjør seg i livet til Belle! Hvis Eggbert viser seg å være jente....blir det Eggbertine, da ? Eller Eggberta ? Du kan jo også vri på det hvis det blir gutt og kalle ham for Eggbertram.... :fnise : Eggberta likte jeg. Her har det forresten vært to snø''stormer'' siden klokken 6 i dag morges. Nå er jeg bare skikkelig klar for vår! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå