Sequax Skrevet 3. mars 2010 #1141 Del Skrevet 3. mars 2010 Å ta en Deb hadde vært utrolig fristende akkurat nå. Min kjære har på en måte lært seg når han skal rygge unna han. Men jeg er veldig flink til å unnskylde meg altså, og si at det ikke er på han jeg er sur, men på hele verden. Jeg vet. Min kjære ble fly forbanna da jeg fortalte ham det og sa at neste gang blir det privat. Det er litt drastisk for meg, selv om vi har råd til det, for det er ikke småpenger vi snakker om heller. Da vil jeg liksom prøve alt jeg kan innen det offentlige før vi er nødt til å gå til en privatlege. Jeg er ikke interessert i å kaste penger ut av vinduet heller på en måte. Neste gang ? Nei, denne gangen sitter'n i boksen ! Er det ubehagelig når de setter inn, eller ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #1142 Del Skrevet 3. mars 2010 Neste gang ? Nei, denne gangen sitter'n i boksen ! Er det ubehagelig når de setter inn, eller ? Helt enig. Men kanskje når det blir søskenforsøk? :happy: Næh, kjenner ingenting. Så det er liksom ikke mer ubehagelig enn det er å sitte og skreve for en mann som ikke er mannen min. Uttak (når de suger ut 10-12 egg med en halvmeters nål ) derimot var VELDIG ubehagelig. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2010 #1143 Del Skrevet 3. mars 2010 Helt enig. Men kanskje når det blir søskenforsøk? :happy: Næh, kjenner ingenting. Så det er liksom ikke mer ubehagelig enn det er å sitte og skreve for en mann som ikke er mannen min. Uttak (når de suger ut 10-12 egg med en halvmeters nål ) derimot var VELDIG ubehagelig. *grøss* Uff...ja, det hørtes ikke videre godt ut! *grøsse* Du har sikkert skrevet det før, men hvor lenge prøvde dere naturlig før dere utredet ? Og hvem er det som er "reproductively challenged " ? Hvis jeg spør om noe du ikke ønsker å svare på, så får du bare si ifra ! * mind your own goddamn business, Sequax...* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #1144 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Uff...ja, det hørtes ikke videre godt ut! *grøsse* Du har sikkert skrevet det før, men hvor lenge prøvde dere naturlig før dere utredet ? Og hvem er det som er "reproductively challenged " ? Hvis jeg spør om noe du ikke ønsker å svare på, så får du bare si ifra ! * mind your own goddamn business, Sequax...* Næh, det gjør ingenting vet du. Vi prøvde i 1 år og noen måneder før vi begynte utredning, rundt samme tid i fjor. Det ble noen runder med pergo (hormon for å få EL), men siden jeg ikke har noen problemer med EL så funket ikke det noe særlig. Vi begynte IVF tidlig i november, hvor vårt første forsøk var tidlig i desember. I starten trodde vi at det var min kjæres svømmere som ikke var helt optimale (det var derfor vi fikk IVF så raskt), men det viste seg visstnok å være bare en infeksjon i kroppen. Med andre ord, hans svømmere er tipp topp og det er heller ikke noe galt med meg. Vi er altså uforklarlig barnløse i alle betydninger av ordet. Veldig kjipt egentlig, for da har vi ingenting å ''skylde på'' på en måte. Ingenting som kan forklare hvorfor vi ikke får det til. Endret 3. mars 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #1145 Del Skrevet 3. mars 2010 Nei, nå bærer det avgårde til sykehuset. Må hjemom og dusje først da. (Ja, jeg har litt OCD når det gjelder å dusje før jeg skal til legen. ) Ingen telefon enda som indikerer at tiningen har gått rett i dass. :happy: *oppdatering kommer senere i dag* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2010 #1146 Del Skrevet 3. mars 2010 Hei, Belle ! Er så spent på hvordan det gikk !! Mange, mange fra meg ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. mars 2010 #1147 Del Skrevet 3. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. mars 2010 #1148 Del Skrevet 3. mars 2010 Har tenkt mye på deg i dag Belle. Håper, håper det har gått bra i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. mars 2010 #1149 Del Skrevet 3. mars 2010 Oioi, spennende her nå!! Håper alt har gått bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pinkpus Skrevet 3. mars 2010 #1150 Del Skrevet 3. mars 2010 Håper alt gikk bra og du kan ruge i vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 3. mars 2010 #1151 Del Skrevet 3. mars 2010 Spent på hvordan det gikk i dag Håper du ruger på et flott egg nå Kjedelig når ting blir så rotete fra sykehuset da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. mars 2010 #1152 Del Skrevet 3. mars 2010 Fryktelig spent her også ja, og har tenkt masse på deg i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 3. mars 2010 #1153 Del Skrevet 3. mars 2010 *mange gode tanker fra meg til deg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 3. mars 2010 #1154 Del Skrevet 3. mars 2010 Sender gode tanker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 3. mars 2010 #1155 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg har vært innom her og lest og tenkt på deg. Håper alt gikk kjempefint, og at du ruger nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. mars 2010 #1156 Del Skrevet 3. mars 2010 Oi, her var det spennende nå! Joiner de gode tankesenderne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wind Skrevet 3. mars 2010 #1157 Del Skrevet 3. mars 2010 Sniker meg med her jeg også. Krysser fingrene for dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #1158 Del Skrevet 4. mars 2010 Har ikke så mye tid akkurat nå, men ville bare innom for å si at jeg ruger på 1 stk Eggbert 2.0! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. mars 2010 #1159 Del Skrevet 4. mars 2010 Har ikke så mye tid akkurat nå, men ville bare innom for å si at jeg ruger på 1 stk Eggbert 2.0! Så herlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 4. mars 2010 #1160 Del Skrevet 4. mars 2010 Åh JEJ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå