Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Deb er fæl, rett og slett. Irriterende og liksom såååå tøff, da, liksom. Banner og står i... :kjefte :

Blærk. Ja. Og tror at hun er sååå kul som sier ''fucking'' i annenhver setning. :sur:

Nehei, helt seriøs! Liker henne jeg, synes hun gjør en troverdig karakter!

Men som vi ble enige om tidligere: hver sin smak ; )

Jaha ja, hver sin smak... :fnise:

Her inne har det vært travelt i dag :fnise :

Måtte bare innom og se hvordan det står til før opptininga. Jeg har troa på at det går bra, og at Eggbert2.0 blir den perfekte eggberten. 1.0-versjonene er som regel aldri helt feilfrie uansett :ler:

Kommer til å tenke masse på deg i morgen, og krysser fingrene for at alt går bra med opptiningen :kose:

:sjenert: Lite å gjøre på jobb. :lol:

Er veldig nervøs nå, føler meg litt pessimistisk, men håper på det beste. Min kjære har bestemt seg for å tenke superoptimistisk og går rundt og sier at jeg for eksempel må passe på å ikke ta for hardt i i København fordi jeg er gravid. Søte mannen. :rødme:

Vi håper at 2.0 er myyyye bedre enn 1.0 :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Som sagt, Belle = en smule nervøs for øyeblikket. :bond: Jeg regner med at de ringer i løpet av jobbdagen og jeg prøver å holde meg positiv, noe som ikke alltid er like lett for meg som alltid er pessimistisk.

Jeg har bare verdens beste mann. I går klagde jeg litt over at jeg er blitt så oppblåst og at magen min stikker rett ut. Da har han, snille mannen, vett nok til å si: ''Næh, det er bare søtt det''. :fnise: :rødme:

I dag har vi faktisk mye på skjemaet. Eller, mye til å være oss da. :fnise: Vi skal nemlig besøke venneparet som reiser sammen med oss til Hamburg i april for å planlegge turen litt. Etterpå blir det trening. Er en stund siden nå, men tenker å få meg en skikkelig økt før jeg tar meg en ukes pause på grunn av innsetting. :Nikke:

Dagens positivliste:

- Trening :trene:

- Verdens beste mann :rødme:

- D-dagen er endelig her :redd:

- How I Met Your Mother, Greek og Chuck i kveld :hoppe: (ja, jeg er tv-slave :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte forresten å klage litt over bivirkningene i dag også. :sjenert: ( :sjokk: Hva? Kunne jeg like godt ha latt være? :ler: )

Må bare få ut at jeg merker cyglogesten kjempegodt nå. Spesielt mhp å være sulten hele tiden. :bond: Allikevel klarte jeg å la være å spise både oreos med sjokoladetrekk og resten av pommes noisettene vi hadde til middag i går. *stolt* :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Så flink du er ! Stolt av deg !!! :klemmer:

Blir veldig, veldig, veldig fucking veldig fucking spennende framover nå ! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei !

Så flink du er ! Stolt av deg !!! :klemmer:

Blir veldig, veldig, veldig fucking veldig fucking spennende framover nå ! :gjeiper:

Jeg må si jeg er stolt av meg selv også fordi jeg er slettes ikke den personen med mest viljestyrke når det gjelder mat. :gjeiper:

:fnise: Veldig fuckings spennende!

---

Sykehuset har ikke ringt enda. Betyr det noe? :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er stolt av meg selv også fordi jeg er slettes ikke den personen med mest viljestyrke når det gjelder mat. :gjeiper:

:fnise: Veldig fuckings spennende!

---

Sykehuset har ikke ringt enda. Betyr det noe? :bond: :bond: :bond: :bond: :bond: :bond:

Ja, det betyr at Staten er seg selv lik... :filer:

Skjønner at det er forferdelig føkkings irriterende å vente ! *krysser fingre og tær* Så, når de endelig ringer får du vite om du er gravid, ikke sant ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det betyr at Staten er seg selv lik... :filer:

Skjønner at det er forferdelig føkkings irriterende å vente ! *krysser fingre og tær* Så, når de endelig ringer får du vite om du er gravid, ikke sant ??

:fnise: Den staten, den staten. Seigrumpa er den. :dry:

Næh, ikke gravid. Jeg får vite om eggene mine har overlevd opptiningen. For da blir det innsetting i morgen og mulig graviditet om 2 uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Den staten, den staten. Seigrumpa er den. :dry:

Næh, ikke gravid. Jeg får vite om eggene mine har overlevd opptiningen. For da blir det innsetting i morgen og mulig graviditet om 2 uker.

Sorry ! Gikk litt i surr ! :bond:

Har dem ringt ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser sniker seg inn og ønsker lykke til.. :sjenert: Krysser fingrene! Og legger igjen litt babystøv.. :strix::)

Endret av siebaeo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også sniklest :ninja:

Håper du har fått gode nyheter og slenger rundt meg med babystøv til deg

:strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nattaklem, Belle ! Håper grunnen til at du ikke har sagt noe angående telefonen er fordi du er i lykkerus........?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innlegget jeg skrev i går er borte. :klø: Eller, det gikk ikke gjennom antar jeg. *merkelig*

Uansett, takk for at så mange følger med her. Dere er herlige å ha! :klem:

Jeg ringte til dem, fordi jeg syntes det var så rart at de ikke hadde ringt meg når klokken nærmet seg 3. Jeg fikk vite at ihvertfall ett egg var ok. Tredelt, hva nå enn det betyr. :klø: Min kjære mener at 4-delt er det beste.

Tidspunktet vet jeg ikke, men jeg skal ringe i dag klokken 10. Men så sa hun sykepleieren at ''ja, bare ring i morgen du, så satser vi på at det går greit''. Hva i huleste betyr det? At de ikke vet hvordan det kommer til å gå med eggene allikevel? :dry: At det ikke er sikkert at det går allikevel? Ååååå, eg blir så fortvilet av dette her. (det skreiv jeg i går. Da var jeg skikkelig sur, gretten og trøtt og bare drittlei av alt :lol: )

Uansett, jeg vet egentlig ikke helt når, hvor og hva, men jeg skal jo ringe klokken 10 og få svar. Sykepleieren sa først at hun regnet med at det ble i 2-tiden, før hun sa det om at ''så håper vi det går greit''. Jeg tror at de ikke var helt ferdig å tine eggene skjønner dere, da jeg ringte i går. Så jeg har definitivt ikke latt forhåpningene ta overhånd og holder meg veldig kald til det hele. Forventer det verste, men håper på det beste. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Urk, dere skulle sett meg i går jenter. :redd: Jeg var i så utrolig dårlig humør at min kjære bare valgte å ignorere meg hele kvelden. Han avlyste til og med daten vår med vennepar fordi jeg var så sur. (Og sikkert fordi jeg hadde begynt å grine bare ved synet av Lillemann :sjenert: ) Ikke mitt stolteste øyeblikk gitt.

Til tross for at jeg var så sur klarte jeg faktisk å komme meg på trening. Det hadde bare vært så lett å sluntre unna (ikke mer batteri på iPoden, jeg gidder ikke, jeg er ikke i humør, jeg fortjener disse oreosene med sjokoladetrekk :roll: ), men det ble allikevel en times trening på meg i går. :hoppe: Det gjorde humøret litt bedre, og surheten er helt borte i dag. *litt bipolar :fnise: *

Dagens positivliste:

- Familieselskap :skravle:

- Mulig innsetting :popcorn:

- Min fantastiske mann som klarer å holde ut med mine enorme humørsvingninger :rødme:

- Kakebaking :kokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aaaaaaaargh, jeg blir så fortvilet. *river ut store hårdotter* Nå snakket jeg med sykehuset og de kunne enda ikke fortelle meg om det ble noe innsetting eller ei. De sliter med lite kapasitet, og det merkes. Det var nemlig ingen som hadde fått sjekket eggene enda, for det pleier de visst å gjøre om morgenen. Sykepleieren sa at hun regnet med at det ble innsetting, og dersom jeg ikke hørte noe fra dem, så skulle jeg være der klokken 1. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Bellemor!

Så BRA at det ene egget er ok !!! *følger spent med videre*

Jeg syns du har lov til å ha litt humørsvingninger når du går igjennom alt dette ! Det tror jeg kjæresten din også syns ( min gjør akkurat det samme som din, ignorerer meg når han ikke orker å høre på sytinga mi mer :fnise: )

Du får dra en Deb og lire av deg en lang remse med eder og galle når du føler at du holder på å sprekke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aaaaaaaargh, jeg blir så fortvilet. *river ut store hårdotter* Nå snakket jeg med sykehuset og de kunne enda ikke fortelle meg om det ble noe innsetting eller ei. De sliter med lite kapasitet, og det merkes. Det var nemlig ingen som hadde fått sjekket eggene enda, for det pleier de visst å gjøre om morgenen. Sykepleieren sa at hun regnet med at det ble innsetting, og dersom jeg ikke hørte noe fra dem, så skulle jeg være der klokken 1. :dry:

Wow. For en SERVICE! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen, Bellemor!

Så BRA at det ene egget er ok !!! *følger spent med videre*

Jeg syns du har lov til å ha litt humørsvingninger når du går igjennom alt dette ! Det tror jeg kjæresten din også syns ( min gjør akkurat det samme som din, ignorerer meg når han ikke orker å høre på sytinga mi mer :fnise : )

Du får dra en Deb og lire av deg en lang remse med eder og galle når du føler at du holder på å sprekke :klemmer :

Å ta en Deb hadde vært utrolig fristende akkurat nå. :fnise:

Min kjære har på en måte lært seg når han skal rygge unna han. :ler: Men jeg er veldig flink til å unnskylde meg altså, og si at det ikke er på han jeg er sur, men på hele verden. :lol:

Wow. For en SERVICE! :roll :

Jeg vet. Min kjære ble fly forbanna da jeg fortalte ham det og sa at neste gang blir det privat. Det er litt drastisk for meg, selv om vi har råd til det, for det er ikke småpenger vi snakker om heller. Da vil jeg liksom prøve alt jeg kan innen det offentlige før vi er nødt til å gå til en privatlege. Jeg er ikke interessert i å kaste penger ut av vinduet heller på en måte. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...