^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1061 Del Skrevet 28. februar 2010 To eggser, du er gæærn du. Broren til J fikk tvillinger for en stund siden. De synes det er.... slitsomt. Det er det sikkert. Det er bare min teite hjerne som har funnet ut at dersom vi får tvillinger så slipper vi å stresse med prøverør og alt det der. Da er vi liksom ferdige. Men vi skal sette inn to egg altså. Dersom begge to overlever tiningen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1062 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, det er jo sant da. Men de har visst en helt fantastisk evne til å organisere skrikeskiftorning sånn seg imellom. Smarte drittunger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1063 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, det er jo sant da. Men de har visst en helt fantastisk evne til å organisere skrikeskiftorning sånn seg imellom. Smarte drittunger De har nok skiftordning på alt fra soving, skriking, spising og driting. Men oddsene blir ikke noe lavere av at pappa var tvilling. Jeg er liksom neste generasjon ut, dersom noe slikt skulle ha noe å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. februar 2010 #1064 Del Skrevet 28. februar 2010 Har også lyst på tvillinger Vil ha to barn og hadde vært supert å blitt ferdig med det på ett svangerskap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1065 Del Skrevet 28. februar 2010 Har også lyst på tvillinger Vil ha to barn og hadde vært supert å blitt ferdig med det på ett svangerskap Ja, det er det jeg også tenker. Godt å vite at det ikke er jeg som er rar. Tenk om dette er første og siste gang jeg går på hormonkurer i hytt og pine vær. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. februar 2010 #1066 Del Skrevet 28. februar 2010 Ja, det er det jeg også tenker. Godt å vite at det ikke er jeg som er rar. Tenk om dette er første og siste gang jeg går på hormonkurer i hytt og pine vær. *sukk* Nei ikke bare du som er rar Er nok mye slit i førsten med tvillinger da, men tror de får mye glede av hverandre også Krysser fingerne for at dette er siste gang du går på hormonkurer ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1067 Del Skrevet 28. februar 2010 Nei ikke bare du som er rar Er nok mye slit i førsten med tvillinger da, men tror de får mye glede av hverandre også Krysser fingerne for at dette er siste gang du går på hormonkurer ja Det er det nok, men tenk så deilig å slippe å gå gjennom flere uttak. Æsj, er så vant med å gå på hormoner nå at det skal bli rart å være helt hormonfri. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. februar 2010 #1068 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har tvillingnieser som har rukket å bli 6 år. De har ihvertfall veldig mye glede av hverandre! Og selv om det er mye slit i begynnelsen, blir det nesten mindre slit etterhvert, siden de leker med hverandre istedet for å måtte bli "underholdt" av voksne, sånn som mange andre barn. (Hurra for laaange setninger.. ) Krysser alt jeg har jeg også! Litt vanskelig å skrive på tastaturet med kryssede fingre, men det går med litt trening! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1069 Del Skrevet 28. februar 2010 Jeg har tvillingnieser som har rukket å bli 6 år. De har ihvertfall veldig mye glede av hverandre! Og selv om det er mye slit i begynnelsen, blir det nesten mindre slit etterhvert, siden de leker med hverandre istedet for å måtte bli "underholdt" av voksne, sånn som mange andre barn. (Hurra for laaange setninger.. ) Krysser alt jeg har jeg også! Litt vanskelig å skrive på tastaturet med kryssede fingre, men det går med litt trening! Lange setninger er bare best. Vi har jo lyst på mer enn bare en, så det hadde jo bare vært lettest å få to på en gang. takk for fingerkryssing! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1070 Del Skrevet 28. februar 2010 *lager knekkebrød* Æh. Skal den deigen være veeeldig bløt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1071 Del Skrevet 28. februar 2010 *lager knekkebrød* Æh. Skal den deigen være veeeldig bløt? Flinkis! Hva mener du med bløt? Min var skikkelig tørr på en måte. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1072 Del Skrevet 28. februar 2010 Flinkis! Hva mener du med bløt? Min var skikkelig tørr på en måte. :klø: Hæææ? Min er så bløt at melet og grynene ikke trakk opp alt vannet en gang, så jeg måtte la den stå og svelle litt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1073 Del Skrevet 28. februar 2010 Merkelig. Jeg reagerte på at min var så tørr jeg. Jeg var redd for at den ikke skulle holde sammen. Men har du brukt alt av gryn og korn? Grovt sammalt rug, lettkokte havregryn, havrekli, kruskakli, sesamfrø, solsikkefrø og linfrø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1074 Del Skrevet 28. februar 2010 Merkelig. Jeg reagerte på at min var så tørr jeg. Jeg var redd for at den ikke skulle holde sammen. Men har du brukt alt av gryn og korn? Grovt sammalt rug, lettkokte havregryn, havrekli, kruskakli, sesamfrø, solsikkefrø og linfrø? Jepp! 1 dl av alt, siden jeg har halv oppskrift. Og 3,5 dl vann. :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1075 Del Skrevet 28. februar 2010 Du har ikke tatt 1 dl til sammen da? For det er 1 dl av hver av tingene. Så 7 dl med gryn og korn til sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1076 Del Skrevet 28. februar 2010 Du har ikke tatt 1 dl til sammen da? For det er 1 dl av hver av tingene. Så 7 dl med gryn og korn til sammen. Neeeeiiii! 1 dl av hver! Lover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1077 Del Skrevet 28. februar 2010 Og 3,5 dl vann. Så rart! ....er ikke du som gjorde feil sist, da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1078 Del Skrevet 28. februar 2010 :klø: Merkelig. Og ja, det kan godt hende at jeg gjorde feil sist gang. Skal ikke se bort i fra det. Hvordan går det med knekkebrødene nå da? Har du fått begynt å steike dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1079 Del Skrevet 28. februar 2010 De står i ovnen! (husket å rute dem opp før jeg satt dem i, hihi) Begynne rå lukte litt, eh, svidd nå... satser på at det er fra bakeplata...? Bare 3 min igjen av de første 45, og så er det tørking! *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1080 Del Skrevet 28. februar 2010 De står i ovnen! (husket å rute dem opp før jeg satt dem i, hihi) Begynne rå lukte litt, eh, svidd nå... satser på at det er fra bakeplata...? Bare 3 min igjen av de første 45, og så er det tørking! *spent* Det lukter litt svidd mener jeg å huske. Tror jeg. Du må gi meg en oppdatering på hvordan det gikk og hvordan de smaker. Skal prøve meg på Ghost in the Shell jeg nå. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå