^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1041 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg også! :Nikke : Leste nettopp denne boka. Der er det mange morsomme orddelingsfeil. :fnise : Lykke til på legetimen i dag! Og god helg. :klemmer : Du har jo mange koselige planer. Stas å få vist fram tatoveringen da. :jepp : Den tror jeg jeg kunne fått god bruk for. God helg til deg også. Åh, de er fine. Iiiiiih, da har du sett lille-Byakuya og da? Søhøhøhøhøøøøøt. :happy : Åh, det hørtes ut som en veldig fin tatovering : ) Er det vondt å ta på foten? Jeg har en øverst på ryggen og det var liksom ikke så ille, men jeg innbiller meg at det er verre der hvor det er mer rett på beinet. Kjempesøt! Jeg er kjempefornøyd med den ihvertfall. Selv om det var superupraktisk å ta den midt på vinteren. Tatoveringen sneier litt innom knoken på utsiden av foten. :dåne: Der var det helt jævelsk vondt. Men ellers var det ikke så veldig vondt, bare utrolig sårt. Er uansett glad for at jeg ikke har noe skygge/farge for det hadde vært kjempevondt. *grøss* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #1042 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg er kjempefornøyd med den ihvertfall. Selv om det var superupraktisk å ta den midt på vinteren. Tatoveringen sneier litt innom knoken på utsiden av foten. :dåne: Der var det helt jævelsk vondt. Men ellers var det ikke så veldig vondt, bare utrolig sårt. Er uansett glad for at jeg ikke har noe skygge/farge for det hadde vært kjempevondt. *grøss* Men det er vel uansett bedre enn å ta den på sommeren, du skal jo helst ikke få sol direkte på nye tattiser. Hadde ikke turt å ta tatovering på foten jeg - jeg er så kilen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. februar 2010 #1043 Del Skrevet 26. februar 2010 God morgen, Bellissimo! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1044 Del Skrevet 26. februar 2010 Men det er vel uansett bedre enn å ta den på sommeren, du skal jo helst ikke få sol direkte på nye tattiser. Hadde ikke turt å ta tatovering på foten jeg - jeg er så kilen :fnise : Ja, du sier noe der. Men det er lettere å gå med sandaler på sommeren da, noe jeg gjorde i en ukes tid midt i det verste snøværet. Er du kilen oppå foten også? Jeg er forferdelig kilen under føttene, men oppå går det greit. God morgen, Bellissimo! :klemmer : Morgen? Er straks midt på dagen for meg. tilbake på Quaxsalvern (? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #1045 Del Skrevet 26. februar 2010 Nå måtte jeg prøve å kile meg selv. Eh, nei? Men... når jeg får noia så blir jeg kilen over alt. Uff, sandaler på vinteren. OK, det var litt teit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1046 Del Skrevet 26. februar 2010 Sandaler og raggsokker. Det er viktig å få med. Ble ikke så mange turene ut i offentlighet for å si det sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. februar 2010 #1047 Del Skrevet 26. februar 2010 Morgen? Er straks midt på dagen for meg. tilbake på Quaxsalvern (? ) Jeg har den luksus at jeg ikke trenger å stå opp før 09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1048 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg har den luksus at jeg ikke trenger å stå opp før 09 *sukk* Jeg må stå opp halv 7 jeg. Helst litt før, for jeg er alltid 5-10 minutter for sen på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #1049 Del Skrevet 26. februar 2010 Sandaler og raggsokker. Det er viktig å få med. Ble ikke så mange turene ut i offentlighet for å si det sånn. Sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. februar 2010 #1050 Del Skrevet 26. februar 2010 *sukk* Jeg må stå opp halv 7 jeg. Helst litt før, for jeg er alltid 5-10 minutter for sen på jobb. Halv sju er midt på natta!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1051 Del Skrevet 26. februar 2010 Sexy! :hoho : *rrrwoar* Halv sju er midt på natta!! :gjeiper : :troest : -------------------- Da var legebesøket overstått og det gikk veldig fint. Slimhinnen må visst ha vært tilfredsstillende fordi det blir tining på tirsdag og innsetting på onsdag. Kjenner at jeg er litt nervøs for hvordan det kommer til å gå med eggene. De ringer meg altså på tirsdag for å informere meg om hvordan det har gått med dem, og for å avtale tid til innsetting på onsdag. Gleder meg veldig til å ruge igjen! Nei, nå skal jeg se et par episoder av Bleach før det bærer av sted til søster, venninne og hjemmelaget pizza. Ha en strålende fredag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #1052 Del Skrevet 26. februar 2010 Åh, så spennende! Skal krysse det jeg har av fingre og tær og armer og bein og lunger og... alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 26. februar 2010 #1053 Del Skrevet 26. februar 2010 Jeg krysser også fingre og tær for deg, Belle!!! Ha en herlig pizzaaften! Jeg skal snart spise taco med samboer og venner.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. februar 2010 #1054 Del Skrevet 26. februar 2010 Spennende!! Tenk, nå er du snart igang igjen! Krysser alt jeg har for deg jeg, og er fryktelig spent Håper du får ei fin helg, Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 26. februar 2010 #1055 Del Skrevet 26. februar 2010 *krysser fingre og tær for innsetting* ! Og god heeeelg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 27. februar 2010 #1056 Del Skrevet 27. februar 2010 Så bra alt så bra ut Krysser alt jeg har for at eggene klarer seg og at du på onsdag ruger på ett (elle to?) fott egg Ha en fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1057 Del Skrevet 28. februar 2010 Skal prøve knekkebrødoppskriften din i morgen. Wish me luck! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1058 Del Skrevet 28. februar 2010 Åh, så spennende! Skal krysse det jeg har av fingre og tær og armer og bein og lunger og... alt. Takk for alt-kryssing. Jeg krysser også fingre og tær for deg, Belle!!! Ha en herlig pizzaaften! Jeg skal snart spise taco med samboer og venner....: ) *mmmmm* Taco. Det kunne jeg spist hver eneste dag. Sånn nesten i hvertfall. Spennende!! :hoppe : Tenk, nå er du snart igang igjen! Krysser alt jeg har for deg jeg, og er fryktelig spent :Nikke : Håper du får ei fin helg, Belle :klem : Det er deilig å endelig ha noe å se frem til, i stedet for å bare gå og vente hele tiden. :happy: *krysser fingre og tær for innsetting* ! Og god heeeelg! :danse : :klemmer : Takk for kryssing av både fingrer og tær. Så bra alt så bra ut Krysser alt jeg har for at eggene klarer seg og at du på onsdag ruger på ett (elle to?) fott egg :hjerte : Ha en fin helg :kose : *sukk* Vi håper på to da. Skal prøve knekkebrødoppskriften din i morgen. Wish me luck! : ) Jeg også har planer om å lage knekkebrød i dag. Vi får se hvorvidt den planen holder seg til senere i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 28. februar 2010 Forfatter #1059 Del Skrevet 28. februar 2010 Da var helgen (nesten) over. Jeg har hatt en kjempekoselig helg må jeg si. Venninnekveld på fredag var kjempebra, selv om Junior (til venninne) våknet klokken halv 8 i sengen vår. Vi fikk uansett en liten cowboystrekk i 12-tiden da han sov luren sin. Familieselskap var også kjempebra. Utrolig gøy å se alle sammen igjen, spesielt søskenbarn og onkel som ikke bor her. Da jeg kom hjem i går, klokken 10 , var jeg så trøtt at jeg sovnet nesten med en gang. Jeg satte på en film, men orket bare å se et kvarter av den før jeg sovnet på sofaen. Ikke akkurat en imponerende lørdagskveld gitt. I dag skal jeg få ryddet litt, lage knekkebrød og ellers bare kose meg med strikking og film. *herlig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 28. februar 2010 #1060 Del Skrevet 28. februar 2010 To eggser, du er gæærn du. Broren til J fikk tvillinger for en stund siden. De synes det er.... slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå