^^Belle^^ Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #1021 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Jeg hadde en skikkelig slapp-av-kveld i går, og gikk og la meg klokken 9. Uansett herlig å ikke ha noe spesielt på tapetet. Jeg fikk trøsteshoppe bittelitt i går, og det ble jammen meg trøsteMcDonald's også. Det ble ikke muffinsbaking, men zebra bars baking i stedet for. Det er bare så utrolig godt. I dag blir det familieselskap, overnatting hos mamma og mye bokkos. Dagens positivliste: - Zebra bars - To dager til legetime - Familieselskap - Ikke vondt i halsen i dag - To dager til helg Endret 24. februar 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. februar 2010 #1022 Del Skrevet 24. februar 2010 Så fin positivliste!! Det gjør godt å legge seg veldig tidlig noen ganger, og være skikkelig uthvilt til neste dag Hørtes ut som at du hadde en veldig fin dag i går, og zebra bars er utrolig godt ja. Jeg har litt i fryseren som jeg snart må ta fram igjen... Kos deg masse i dag med familieselskap, overnatting og bokkos Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 24. februar 2010 #1023 Del Skrevet 24. februar 2010 Trøsteshopping fungerer alltid Kjedelig når mannen må jobbe ekstra sånn da, men godt du har noe å fylle dagene med Fine positive lister Kos deg i bursdag i kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 #1024 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Nå måtte jeg bruke 5 minutter på å skjønne hva bokkos var. Jeg leste det som bokk-os, og skjønte ikke helt hva en bokk var og hvorfor det skulle ose av den. Uff! Endret 24. februar 2010 av Pingting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. februar 2010 #1025 Del Skrevet 24. februar 2010 Nå måtte jeg bruke 5 minutter på å skjønne hva bokkos var. Jeg leste det som bokk-os, og skjønte ikke helt hva en bokk hvar og hvorfor det skulle ose av den. Uff! Du er ikke alene.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 24. februar 2010 #1026 Del Skrevet 24. februar 2010 Så kjedelig at din kjære måtte jobbe overtid da. Men du er flink til å gjøre det beste ut av det. Håper du har en fin kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 24. februar 2010 #1027 Del Skrevet 24. februar 2010 Du er ikke alene.. Hahaha, bra det er fler av oss Har du en fin kveld, Belle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 24. februar 2010 #1028 Del Skrevet 24. februar 2010 Positivliste er ikke så dumt, det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1029 Del Skrevet 25. februar 2010 Så fin positivliste!! :strix : Det gjør godt å legge seg veldig tidlig noen ganger, og være skikkelig uthvilt til neste dag ; ) Hørtes ut som at du hadde en veldig fin dag i går, og zebra bars er utrolig godt ja. Jeg har litt i fryseren som jeg snart må ta fram igjen... ; ) Kos deg masse i dag med familieselskap, overnatting og bokkos :hjerte : Det er kjempeherlig. Og jeg koste meg kjempemye hjemme hos mamma i går. :rødme: Trøsteshopping fungerer alltid :ler : Kjedelig når mannen må jobbe ekstra sånn da, men godt du har noe å fylle dagene med : ) Fine positive lister :strix : Kos deg i bursdag i kveld :kose : ALLTID! Nå måtte jeg bruke 5 minutter på å skjønne hva bokkos var. Jeg leste det som bokk-os, og skjønte ikke helt hva en bokk var og hvorfor det skulle ose av den. Uff! :klaske : :ler : Jeg også stusset litt første gang jeg leste det. Kanskje jeg skulle ha skrevet bok-kos? Nei, det ser merkelig ut det også. Bok kos blir det ihvertfall ikke, for jeg er innmeldt i foreningen som grøsser over alle særskrivingsfeilene som finnes. Du er ikke alene.. :flau : :hoho : Så kjedelig at din kjære måtte jobbe overtid da. Men du er flink til å gjøre det beste ut av det. :Nikke : Håper du har en fin kveld. :klemmer : Hadde en kjempefin kveld! Hahaha, bra det er fler av oss :fnise : Har du en fin kveld, Belle? Hadde det helt herlig. Ble ikke så mye bokkos/bok-kos, men desto mer strikke- og OL-kos. Positivliste er ikke så dumt, det! :klemmer : Jeg merker jeg trenger positivlistene, for jeg sliter så og si hver eneste dag med å finne på mer enn et par punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. februar 2010 Forfatter #1030 Del Skrevet 25. februar 2010 Da var KG på fote igjen. Merker jeg har fått litt abstinenser når jeg ikke har fått sjekket innom her i hele dag. Jeg hadde en herlig kveld i går. Det ble besøk av bestefar, kake, strikking og halvveis OL-titting. Jeg merker nemlig definitivt at pillene gjør meg trøtt og sløv. Sov middagslur i 1,5 time i går, men allikevel var jeg dødstrøtt når klokken begynte å nærme seg 9. Klarte å holde meg til halv 10, men da orket jeg ikke et sekund lengre. I dag skal jeg, søster og fille-søster (det vil si datteren til kjæresten til mamma) kjøpe bursdagspresang til mamma. Her i huset er det nemlig bare en ukes pause mellom søster og mamma. Etterpå kommer mamma og møter oss på kjøpesenteret for enda litt mer shoppingkos og middag. Ellers skal jeg bare slappe av og prøve å ikke bli enda mer syk. I dag morges var halsvondten kommet tilbake igjen nemlig. Håper ikke det blir verre. Dagens positivliste: - Kvalitetsshopping med jentene - Én dag til både legetime og helg - Blue Mountain State i kveld - en av verdens beste feel-good serier :happy: - Alexisonfire og tanken på å se dem på Hove til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. februar 2010 #1031 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Positiv-lister er et must for meg i allefall Selv om det ikke blir skrevet en i boken min hver dag, tenker jeg gjennom dagens hendelser og siler ut det som er positivt I morgen er det fredag Endret 25. februar 2010 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 25. februar 2010 #1032 Del Skrevet 25. februar 2010 Da var KG på fote igjen. Merker jeg har fått litt abstinenser når jeg ikke har fått sjekket innom her i hele dag. Haha, så det er ikke bare jeg som får svettetokter, krampegråt og kryper sammen i fosterstilling unde senga når KG er borte? ...eller er kanskje ikke du så ille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. februar 2010 #1033 Del Skrevet 25. februar 2010 [quote name='^^Belle^^' date='25.02.2010 (14:46) ' Jeg merker jeg trenger positivlistene, for jeg sliter så og si hver eneste dag med å finne på mer enn et par punkt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 25. februar 2010 #1034 Del Skrevet 25. februar 2010 Haha, så det er ikke bare jeg som får svettetokter, krampegråt og kryper sammen i fosterstilling unde senga når KG er borte? ...eller er kanskje ikke du så ille? Jeg har ikke mer hår igjen på huet av rein frustrasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1035 Del Skrevet 26. februar 2010 Positiv-lister er et must for meg i allefall :Nikke : Selv om det ikke blir skrevet en i boken min hver dag, tenker jeg gjennom dagens hendelser og siler ut det som er positivt : ) I morgen er det fredag :bolledeig : De er herlige de positivlistene. for at det er fredag. Haha, så det er ikke bare jeg som får svettetokter, krampegråt og kryper sammen i fosterstilling unde senga når KG er borte? ...eller er kanskje ikke du så ille? :fnise : Njaaaa, nesten? Det har seg sånn at det er superrolig på jobben for tiden (til og med sjefen sier at han får lest alle nettavisene grundig ) og da er KG et utrolig bra tidsfordriv. Så i går ble det 30 kapitler med Bleach i stedet for. Sånn har jeg det litt for tia også, Belle, du er ikke alene...Lurer på om jeg skal begynne med positivliste jeg også Nattaklem fra Quaxsalver'n Blærk, godt å høre at det ikke bare er meg som er drittlei for tiden. Du får en morgen tilbake da! :hoho : Jeg har ikke mer hår igjen på huet av rein frustrasjon!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1036 Del Skrevet 26. februar 2010 Endelig freddan! Herlig! I går ble det shopping og McDonald's atter en gang. Bonusen ble feiret med nye sko og ny bukse. Men nå skal resten inn på sparekonto og godgjøre seg til vi skal kjøpe tomt/hus. Jeg har faktisk litt å gjøre i helgen, utrolig nok. I dag blir det filmkveld og overnatting hos venninne, sammen med søster, og i morgen blir det 75 årsdag til bestemor. Da skal hele familien på mammas side samles, noe som ikke har skjedd siden...aldri? :klø: Uansett, det skal bli gøy. Jeg må bare finne noe å ha på meg, for jeg fikk streng beskjed av mamma at dongeribukse ikke var lov, selv om jeg hadde høye hæler. Ellers er det legetime i dag. Kommer tilbake med oppdatering om hvordan det gikk senere i dag. Dagens positivliste: - Venninnekveld - Legetime og helg, på en og samme tid - Jeg får vist frem tatoveringen min for første gang i morgen - Snart er det, teknisk sett, vår Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #1037 Del Skrevet 26. februar 2010 30 kapitler!? Er du forbi animeen nå du da? Huzzah! for legetime! Og tattis-showoff! (hva har du for noe?) Og familie! Og fredda! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #1038 Del Skrevet 26. februar 2010 30 kapitler!? Er du forbi animeen nå du da? Huzzah! for legetime! Og tattis-showoff! (hva har du for noe?) Og familie! Og fredda! Nei, jeg tror ikke det. For 20 av de jeg leste var tilbakeblikk på når Urahara ++ var i Soul Society. Har lest til og med kapittel 321. Jeg har tatovert navnet til pappa (på alvisk) på foten. Jeg, søster og bror har den samme. Det er mye å for i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. februar 2010 #1039 Del Skrevet 26. februar 2010 Bok kos blir det ihvertfall ikke, for jeg er innmeldt i foreningen som grøsser over alle særskrivingsfeilene som finnes. Jeg også! Leste nettopp denne boka. Der er det mange morsomme orddelingsfeil. Lykke til på legetimen i dag! Og god helg. Du har jo mange koselige planer. Stas å få vist fram tatoveringen da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 26. februar 2010 #1040 Del Skrevet 26. februar 2010 Nei, jeg tror ikke det. For 20 av de jeg leste var tilbakeblikk på når Urahara ++ var i Soul Society. Har lest til og med kapittel 321. Jeg har tatovert navnet til pappa (på alvisk) på foten. Jeg, søster og bror har den samme. Det er mye å for i dag. Åh, de er fine. Iiiiiih, da har du sett lille-Byakuya og da? Søhøhøhøhøøøøøt. :happy: Åh, det hørtes ut som en veldig fin tatovering Er det vondt å ta på foten? Jeg har en øverst på ryggen og det var liksom ikke så ille, men jeg innbiller meg at det er verre der hvor det er mer rett på beinet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå