Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Da var jeg tilbake fra snøkaos på fjellet, til snøkaos hjemme. :klaske: Det blåste jo storm på fjellet i helgen og takket være at jeg har bensinbil kom vi oss hjem i går. Ingen av dieselbilene startet fordi -15 grader + vind sikkert var lik -25 grader. Minst. :overrasket:

Altså, vi hadde en koselig helg, men jeg kjenner jeg får litt hetta av å være stuck et sted med 11 mennesker uten å ha mulighet til å få litt me-time. Verre blir det når de menneskene er svigerser og jeg liksom må ''oppføre meg pent''. :skratte: I tillegg var jeg på god vei til å bli syk i helgen, så jeg var stuptrøtt hele tiden. :dåne: Føler meg litt bedre i dag, men har fortsatt vondt i halsen, ørene og er forkjøla. :forkjola: Håper det ikke blir verre, for jeg skal til legen både på fredag og på mandag/tirsdag/onsdag. Får så utrolig dårlig samvittighet av å være borte fra jobb, selv om det egentlig er teit. :sjenert: Jeg får bare ta det som et godt tegn på at jeg liker jobben min veldig godt. :hjerte:

Dagens liste:

- Bakerihorn til lunsj :sikle:

- Sutting på fisherman :sikle: (ja, de små gledene er best :fnise: )

- Mensen er over og :sengekos: er endelig aktuelt igjen

- Mange nye episoder som jeg gikk glipp av i helgen :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Halloen! :goodbye:

Reagerte ikke på den potetballen med sukker en gang jeg. Jeg har nemlig funnet ut at pannekaker med bacon og litt sukker kan være jæ*** godt... :sjenert: Jeg skal på raspeballmiddag neste uke, blir bra :)

Hatt en fin helg? :)

:vinke:

:fnise: Jeg vet det er mange som spiser komle med sirup, men jeg synes det høres helt horribelt ut. Det gjør forresten også bacon og sukker. :ler: Men jeg spiser jo brunost og majones, så jeg skal ikke dømme noen for sine sære matvaner.

Helgen har vært så som så. Les forrige innlegg, som ble forsinket fordi jeg faktisk måtte jobbe litt. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt å se det er flere enn meg som får smånoia av å ikke kunne være alene litt.

Familien min lager forresten komple på namdalsviset, da er det dupp til som er laget av hvit saus med brunost i. Veldig godt, synes jeg ihvertfall ;) men brunost og majones? Du er gal :ler:

Er det den uka her du skal på sykehuset allerede!? :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt å se det er flere enn meg som får smånoia av å ikke kunne være alene litt.

Familien min lager forresten komple på namdalsviset, da er det dupp til som er laget av hvit saus med brunost i. Veldig godt, synes jeg ihvertfall ;) men brunost og majones? Du er gal :ler:

Er det den uka her du skal på sykehuset allerede!? :overrasket:

:fnise: Jeg er vel egentlig en enstøing. Jeg hadde blitt gal om min kjære ikke hadde jobbet i Nordsjøen. Vet det er utrolig sært, men det å kunne være helt alene nå og da er bare helt fantastisk. :sjenert:

Brunost og majones er kjempegodt. :fnise: Hva er dupp? :klø:

Jepp, jeg skal på sykehuset på fredag. Da blir det bare en sjekk, og innsetting blir neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupp er egentlig hvit saus bare, tror jeg. Det er jo noe som heter flesk og duppe, og det er stekt flesk med hvit saus. Trøndersk dupp er hvit saus med masse smeltet brunost i (ihvertfall der familien min er fra).

Haha, skjønner godt hva du mener jeg. Faktisk. Merker at selv om jeg gleder meg til å flytte inn med J og alt det der, så har jeg ikke heeelt lyst til å gi slipp på hybelen min. Særinger! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dupp er egentlig hvit saus bare, tror jeg. Det er jo noe som heter flesk og duppe, og det er stekt flesk med hvit saus. Trøndersk dupp er hvit saus med masse smeltet brunost i (ihvertfall der familien min er fra).

Haha, skjønner godt hva du mener jeg. Faktisk. Merker at selv om jeg gleder meg til å flytte inn med J og alt det der, så har jeg ikke heeelt lyst til å gi slipp på hybelen min. Særinger! :fnise:

Aha, okei. Men hvit saus til komle? :sjokk:

:ler: Jeg har vel egentlig aldri bodd alene (flyttet rett fra mamma og inn med min kjære), men allikevel er jeg en enstøing. Det kommer vel av at han har jobbet skift helt siden vi ble sammen og jeg er blitt vant til å ha huset for meg selv av og til. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, men med brunost! Viktig poeng! :opplyser:

Synes det høres digg ut med en skift-kjæreste jeg. hvor lenge pleier han å være borte/hjemme av gangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men med brunost! Viktig poeng! :opplyser:

Synes det høres digg ut med en skift-kjæreste jeg. hvor lenge pleier han å være borte/hjemme av gangen?

Vet ikke helt om jeg har smakt hvit saus med brunost. :vetikke: Men jeg har jo hørt at brunost i saus er veldig godt.

:fnise: Nå har han en skikkelig luksusordning med 2 uker borte og 4 hjemme. Før hadde han 2 uker borte og 3 hjemme, og før det hadde han 4 uker borte og 4 hjemme. Han har også hatt 2 uker borte og 2 uker hjemme forresten. Veldig blandet drops. :fnise: Men altså, 2-4 er den optimale ordningen og den har han jobbet leeeenge for å få. :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, må jo forresten også nevne at bivirkningene av Progynova kommer snikende. :sinna: Til nå: trøtt, litt sur, hodeverk, oppblåsthet og mulig sopp. :sjenert: Æsj, de gutta vet ikke hvor godt de har det som slipper alle disse teite bivirkningene. *sur*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, må jo forresten også nevne at bivirkningene av Progynova kommer snikende. :sinna: Til nå: trøtt, litt sur, hodeverk, oppblåsthet og mulig sopp. :sjenert: Æsj, de gutta vet ikke hvor godt de har det som slipper alle disse teite bivirkningene. *sur*

...de må bo sammen med noen som er trøtt, litt sur, hodeverk, oppblåsthet og mulig sopp? *dukker unna*

:fnise:

Uff, skjønner egentlig at det er plagsomt da. Hvordan er det med bivirkninger; er det mest den første tiden eller fortsetter det?

Endret av Pingting
Lenke til kommentar
Del på andre sider

...de må bo sammen med noen som er trøtt, litt sur, hodeverk, oppblåsthet og mulig sopp? *dukker unna*

:fnise:

Uff, skjønner egentlig at det er plagsomt da. Hvordan er det med bivirkninger; er det mest den første tiden eller fortsetter det?

:fnise: Ja, det er jo sant det da. Selv om jeg er veldig flink til å si unnskyld hver gang pillene tar overhånd over humøret mitt må det jo være slitsomt å bo sammen med meg. :sjenert: (Du har vel heller ikke fått med deg historien om når min kjære våknet opp med junior dobbelt så stor (= ballongtiss) fordi jeg hadde smittet ham med sopp :fnise: ).

Vel, med pergo var det verst. Bivirkningene gikk ikke over før kanskje 1 måned etter pilleslutt (= første halvdel av bryllupsreisen ble litt overskygget av surhet og tårer :sjenert: ). Ellers har jeg ikke kjent så veldig mye bortsett fra akkurat når jeg holder på med pillene/sprayen/sprøytene/stikkpillene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Ja, det er jo sant det da. Selv om jeg er veldig flink til å si unnskyld hver gang pillene tar overhånd over humøret mitt må det jo være slitsomt å bo sammen med meg. :sjenert: (Du har vel heller ikke fått med deg historien om når min kjære våknet opp med junior dobbelt så stor (= ballongtiss) fordi jeg hadde smittet ham med sopp :fnise: ).

Vel, med pergo var det verst. Bivirkningene gikk ikke over før kanskje 1 måned etter pilleslutt (= første halvdel av bryllupsreisen ble litt overskygget av surhet og tårer :sjenert: ). Ellers har jeg ikke kjent så veldig mye bortsett fra akkurat når jeg holder på med pillene/sprayen/sprøytene/stikkpillene.

Ballongtiss!? UÆÆÆÆÆH!!! :redd:

Får håpe duste-bivirkningene forsvinner snart :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ballongtiss!? UÆÆÆÆÆH!!! :redd:

Får håpe duste-bivirkningene forsvinner snart :kose:

:Nikke: Det var kjempeskummelt. Da ble det en hastetur til legevakten gitt. :fnise:

Hei, Belle! :goodbye:

Lykke til på fredag! Sier det nå, jeg :blomst:

:vinke: Takk skal du ha. Og takk for :blomst: ! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dumme bivirkninger :sur: Får håpe de fører til noe fantastisk denne gangen da :hjerte:

Synes også det er deilig å være alene :) Sambo jobber mye, men kommer hjem hver kveld da... Men synes ikke det gjør noe, trives i mitt eget selskap :ler: og så har jeg også tid til å være sosial med venninner da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lucky om at bivirkningene bør føre til noe fantastisk denne gangen :hjerte: Veldig bra at du er igang igjen nå hvertfall, og krysser alt jeg har for deg :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Dumme bivirkninger :sur : Får håpe de fører til noe fantastisk denne gangen da :hjerte :

Synes også det er deilig å være alene : ) Sambo jobber mye, men kommer hjem hver kveld da... Men synes ikke det gjør noe, trives i mitt eget selskap :ler : og så har jeg også tid til å være sosial med venninner da ; )

:Nikke: De skal føre til noe fantastisk. *prøver holde seg positiv :fnise: *

Alenetid er gull! :strix:

Enig med Lucky om at bivirkningene bør føre til noe fantastisk denne gangen :hjerte : Veldig bra at du er igang igjen nå hvertfall, og krysser alt jeg har for deg :kose :

:Nikke: Det bør de. Ellers får de meg på nakken. :kjefte::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg fikk visst plutselig mer alenetid enn forventet. Min kjære ble nettopp oppringt av jobben som ville ha ham til å jobbe overtid. Han reiser ut i dag og blir borte rundt en uke. :trist:

Siden min kjære reiser i dag tror jeg jeg skal trøsteshoppe litt. Og kanskje trøstespise litt på McDonald's også. :sjenert: Jeg tar i mot de små gledene jeg får. :fnise:

Ellers er det lite som skjer for tiden. Søster har bursdag i morgen så det blir muffinsbaking i kveld. :sikle: Tror jeg skal bake helt vanlige bran muffins uten banan. :jepp:

Dagens positivliste:

- Trøsteshopping :shoppe:

- Trøstespising :spise:

- Muffinsbaking :kokk:

- Lyyyyys morgen i dag :sol:

- Slapp-av-kveld :veslejenta:

Endret av ^^Belle^^
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei! Påtvunget alenetid er ikke like morsomt :(

Kos deg med trøstespising og trøstebaking ;)

:riste: Men jeg gjør det beste ut av det, og velger å se bare lyspunkt. Ellers hadde jeg aldri klart å ha en mann som er så mye borte. :fnise:

Det skal jeg gjøre! :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...