^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #901 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Nå hadde jeg tenkt å skrive et skikkelig lykkelig og fantastisk optimistisk innlegg, men nei. Selvsagt går ting rett i dass når det ser som lysest ut. Jeg fikk nemlig positiv EL-test i dag morges, noe som egentlig burde bli feiret med champagne og raketter. Men jeg tenkte jeg skulle vente med å skrive her inne til sykepleier hadde fått snakket med legen om når innsetting ble. Men siden innsettingen min da faller nå til helgen blir det ikke noe av på grunn av lite kapasitet på klinikken. Så nå må jeg ikke bare vente til neste syklus, jeg må proppe meg full med medisiner fordi innsetting mest sannsynligvis faller på en helg neste gang også. Årh, hvorfor skal ting være så urettferdig? Jeg er lei av å vente og jeg er ihvertfall lei av medisiner. I tillegg går denne PP rett i dass fordi min kjære er reist. Akkurat denne gangen jeg faktisk vet akkurat når jeg har EL. :slår: :cry: :slåss: Endret 3. februar 2010 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 3. februar 2010 #902 Del Skrevet 3. februar 2010 Å nei!! Så utrolig irriterende og dritt!!!! Er det virkelig ikke mulig å så sånt gjort i helgene? Det syns jeg er skikkelig dårlig!!! Skjønner godt at du blir frustrert og sinna av dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 #903 Del Skrevet 3. februar 2010 Å nå kjenner jeg at jeg blei sinna på dine vegne her Utrolig dårlig gjort. Endelig finner du el, og hele forsøket denne pp går i dass. Argh! Skulle ønske det var noe jeg kunne gjøre for at du ikke måtte vente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #904 Del Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk begge to! Og vi som skulle ha tvillinger Honning. Nå blir de kun søsken, for det skal funke for deg denne gangen. Det har jeg bestemt, nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 3. februar 2010 #905 Del Skrevet 3. februar 2010 Tusen takk begge to! Og vi som skulle ha tvillinger Honning. Nå blir de kun søsken, for det skal funke for deg denne gangen. Det har jeg bestemt, nemlig. Det skal bli søsken med få ukers mellomrom!!! Basta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #906 Del Skrevet 3. februar 2010 Det skal bli søsken med få ukers mellomrom!!! Basta! Er med på den! Ca 2 ukers mellomrom er jo ikke å forakte det heller da. Selv om 2-3 dager hadde vært sååå mye bedre. *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 3. februar 2010 #907 Del Skrevet 3. februar 2010 Uff, kjedelig. Skjønner at du er sint. Hvilke medisiner må du ta da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. februar 2010 Forfatter #908 Del Skrevet 3. februar 2010 Uff, kjedelig. Skjønner at du er sint. Hvilke medisiner må du ta da? Progynova heter medisinene. Fant en veldig grei forklaring på hva jeg skal gjøre, det de kaller for Helsinkimetoden: Det er navnet på en metode som brukes ved tining av frosne befruktede egg. Man bruker da Progynova for behandling av kvinnen før tiningen. Kvinnen begynner i forbindelse med en mens med Progynova tabletter, (inneholder østrogent hormon) og etter 10-12 dager kontrolleres livmorsslimhinnen. Hvis den er tilfredsstillende tykk kan tiningen planeres i løpet av cirka en uke. Behandlingen medfører ofte at det i akkurat denne syklus ikke blir noen eggløsning og ”timingen” av tining kan bli enklere enn i en naturlig syklus da det kan være vanskelig å sikkert vite om og når eggløsning finner sted. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 3. februar 2010 #909 Del Skrevet 3. februar 2010 Nei fy søren, så urettferdig Det er nå du burde fått helikopter ut dit Så innmari leit at han akkurat har reist ut, og dumt at det ikke bare er å reise dit han er eller å få han tilbake på en snarvisitt. Men så er det ikke så mye å gjøre med det da. Det burde klaffe på neste forsøket for det har dere virkelig fortjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #910 Del Skrevet 4. februar 2010 Nei fy søren, så urettferdig :sinna : Det er nå du burde fått helikopter ut dit :Nikke : Så innmari leit at han akkurat har reist ut, og dumt at det ikke bare er å reise dit han er eller å få han tilbake på en snarvisitt. Men så er det ikke så mye å gjøre med det da. :troest : Det burde klaffe på neste forsøket for det har dere virkelig fortjent. :Nikke : Utrolig bittert. Jeg føler liksom at urettferdighetskvoten vår burde vært full nå. Jaja, sånn er livet. *whoopdeedoo* Helikopter hadde vært kjempefint. Hadde vi hatt mulighet til å kjøre på på ''gamlemåten'' ( ) hadde vi ihvertfall fått en liten trøst oppi alt dette her. Men som sagt, det er ingenting vi kan gjøre med det uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. februar 2010 Forfatter #911 Del Skrevet 4. februar 2010 Nå har jeg regnet meg frem til at innsetting blir i uke 10, rett før jeg skal på drikketur med jobben. For én gangs skyld håper jeg at syklusen min blir litt lengre slik at vi kanskje kan vente med innsetting til uke 11. Jaja, vi får se. Uansett, legg hodene i bløt jenter, for nå trenger jeg virkelig en god unnskyldning for å ikke kunne drikke. Ellers hadde jeg en rolig kveld i går og sov hos mamma i natt. Alltid koselig å gjøre det når min kjære er borte. :rødme: I dag blir det litt ryddings og ellers bare avslapping. I morgen blir det kinokveld med bror, som reiser på jobb (og skal være borte i 2 måneder ) på søndag. Fikk nettopp vite at fotballtrening er i morgen kveld også, men prioriterer heller bror og får heller begynne med trening neste uke. Ha en strålende torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 5. februar 2010 #912 Del Skrevet 5. februar 2010 Fy så urettferdig! (Du har kanskje innfunnet deg med at det er slik det er nå, men jeg må få på de håpløse menneskene. Og så kjipt at din kjære akkurat har dratt ut også. ) Men neste gang! Da går det! Selv om det da kanskje krasjer med drikketur med jobben, typisk nok. Kos deg på kino med broren din i kveld, og ha en fin helg ellers også. Mange Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #913 Del Skrevet 5. februar 2010 Fy så urettferdig! (Du har kanskje innfunnet deg med at det er slik det er nå, men jeg må få på de håpløse menneskene. Og så kjipt at din kjære akkurat har dratt ut også. ) Men neste gang! Da går det! Selv om det da kanskje krasjer med drikketur med jobben, typisk nok. Kos deg på kino med broren din i kveld, og ha en fin helg ellers også. Mange Takk for at du litt for meg. Vi skal ikke på kino, men ha hjemmekinokveld i dag. Skrev feil. Vi skal være i leilighet til søster, som er på jobb til klokken 9, og passe på hunden som hun passer på for en kompis. Dersom det var noen som forstod det. Det er ikke så ofte vi tre søsken har mulighet til å være bare oss, så det skal bli kjempekoselig. :rødme: --- Ellers lite som skjer, både i dag og i helgen. Tror rett og slett jeg skal ''låse meg inne'' i helgen og ikke gjøre noe som helst. På søndag reiser bror, så vi skal følge ham på flyplassen. Ha en strålende fredag og en herlig helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. februar 2010 Forfatter #914 Del Skrevet 5. februar 2010 *høy på kaffe og helgemodus* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 5. februar 2010 #915 Del Skrevet 5. februar 2010 *høy på kaffe og helgemodus* Så kjedelige nyheter det var her da Slike klinikker skulle vært døgnåpne altså Nå som ting så så bra ut! Skal ikke være lett dette prøvergreine altså... Håper du får en fin helg tross alt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. februar 2010 #916 Del Skrevet 5. februar 2010 Kjipe greier med dårlig kapasitet på klinikken Håper helgen din blir fin Kos deg med bror og søster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 5. februar 2010 #917 Del Skrevet 5. februar 2010 Håper du koser deg i kveld og skyver vekk irriterende nyheter så godt du kan Ha ei fin helg vennen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #918 Del Skrevet 6. februar 2010 :ler : Så kjedelige nyheter det var her da :troest : Slike klinikker skulle vært døgnåpne altså :sur : Nå som ting så så bra ut! Skal ikke være lett dette prøvergreine altså... Håper du får en fin helg tross alt :kose : Kjempekjedelig. Men jeg er på en måte ''over it'' nå, det er jo uansett ingenting man kan gjøre med det. Men har fått et litt irrasjonelt sinne mot de som kommer utenbysfra og tar min plass på klinikken, jeg som faktisk bor her. Kjipe greier med dårlig kapasitet på klinikken :kjefte : Håper helgen din blir fin :klemmer : Kos deg med bror og søster. : ) Takk for og ! Håper du koser deg i kveld og skyver vekk irriterende nyheter så godt du kan :kose : Ha ei fin helg vennen!! Vi koste oss kjempemye. :rødme: Ha en kjempefin helg du også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 6. februar 2010 Forfatter #919 Del Skrevet 6. februar 2010 Da står en ultrarolig og fantastisk herlig lørdagskveld på programmet. Skal storkose meg med Studio Ghibli-filmer (japanske tegnefilmer. Ja, jeg er geek ), sporadisk MGP titting og smågodt. Ha en strålende lørdagskveld alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 6. februar 2010 #920 Del Skrevet 6. februar 2010 Da står en ultrarolig og fantastisk herlig lørdagskveld på programmet. Skal storkose meg med Studio Ghibli-filmer (japanske tegnefilmer. Ja, jeg er geek ), sporadisk MGP titting og smågodt. Ha en strålende lørdagskveld alle sammen! Ghibli-filmer! :rødme: Det er deilig med sånne slappe-av-kvelder av og til altså! Håper du får en så avslappa kveld at du nesten havner i koma! Det har jeg planer om! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå