Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Så flink du er til å bake! Zebra bars høres knallgodt ut, mmm *sikle*. Når du er i Køben og forhåpentligvis er gravid, så tror jeg muligens det enkleste er å avtale med bartenderen jeg? Si at du skal drikke vin hele kvelden, f.eks, men at du ikke kan ha alkohol, og spørre om han kan sørge for at alt du får er alkoholfritt uten at de andre får vite noe ... Litt vrient dersom dere skal rundt på forskjellige steder da, hm ...

Zebra bars er himmelsk godt! :sikle:

Jeg tror det blir rundt på ulike steder, men dersom vi skal holde oss på ett sted var det et godt tips. Skal huske på det dersom det blir aktuelt! :nigo:

Ellers har du lite å skrive om, sier du? Sexprat holder i massevis for min del altså! :hoho :

:flau::fnise:

Jeg trooooor det er bare uttak, befruktning og insetting som teller som ett forsøk, slik at om man har egg på frys og setter de inn teller ikke det som et forsøk. Men garanterer ikke at jeg har rett.

Det tror jeg også. Men jeg får bare spørre dem når jeg skal inn dersom det ikke er noen som vet helt sikkert. Takk for svar uansett! :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:dåne: I natt har tatoveringen min klødd så mye at jeg ble fysisk uvel av å ikke kunne klø. :overrasket: Heldigvis gikk det over etterhvert og jeg fikk sove til slutt. Hva man utsetter seg for nå til dags... :fnise:

Ellers hadde jeg en rolig kveld i går. Min kjære var jo ferdig å rydde da jeg kom hjem, så jeg lagde favorittmaten hans som takk. :hjerte:

Huff, jeg har så utrolig dårlig samvittighet ang. jobb og prøving. Det har seg slik at jeg elsker jobben min og at jeg er i gang med en opplæring som koster firmaet mitt mange hundretusen kroner. Opplæringen er langvarig og jeg gir fra meg alt annet arbeid for å kunne være 100% til stede. Men hva om jeg blir gravid neste syklus? Da føler jeg at alle pengene som blir lagt ut for å lære meg opp går til spille på en måte. Og jeg har ikke lyst til å skuffe hverken kolleger eller sjefer. :sukk: Samtidig vurderer jeg nå å ikke si noe til sjefen ang. IVF slik jeg først hadde planlagt, fordi jeg er så redd for at de kommer til å droppe meg fra opplæringen dersom han får vite det. Æsj, jeg føler meg rett og slett råtten. *engstelig*

Jeg vet at det er teit å tenke sånn, at de må forvente graviditet siden jeg er jente osv osv. Men jeg klarer uansett ikke å slå fra meg tankene mine. :bond:

Dagens utblåsning. :sjenert:

Hello!! :goodbye:

smør på vaselin så klør det ikke mer!

Det bare klør fordi det gror og er tørt så vaselin er en helt OK ting som IKKE ødelegger tattisen! :)

Ang jobben din så er det jo en investering at du får opplæring! Hvis du elsker jobben din så kommer du jo tilbake etter permisjon og du kan sikkert jobbe 36 av de 40 ukene du er gravid om du føler deg bra! :nigo:

Tenk på deg selv som så verdifull at de har lyst til å investere ideg. om du blir gravid så er jo det bare en koselig ting for alle! jah!!

:klem:

BTW: fryse forsøk går under det forsøket som du hadde uttak i. Altså for deg så er dette en del av ditt første forsøk.

1 forsøk er stimulering, uttak + alle innsettinger av eggene du fikk ut av det uttaket.

Når du begynner ny stimulering så er det da starten på neste forsøk. See? (men du trenger ikke flere forsøk med mindre du vil ha søsken da seff ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er utrolig fornøyd. Kommer til å legge ut bilde på fb ihvertfall. :lur: Må bare vente til den er grodd, for nå ser den helt rød og fæl ut.

Leketøy er vel og bra, men min kjæres siste kjøp er heller litt tvilsomt tror jeg. Han har nemlig kjøpt en blond parykk til meg. :skratte: Han har alltid vært nysgjerrig på hvordan jeg ville sett ut med lyst hår, så da gjorde han likegodt det. Men jeg ''måtte ikke bli sur altså...'' :ler: Nå har den ikke kommet enda, men jeg skal passe på å gi dere en beskrivelse på akkurat hvordan jeg så ut. :fnise:

Takk for betryggende ord! :klem:

Gleder meg til å se bilde av tatoveringen :)

:ler: Må fnise litt ved tanken om deg med stor blond parykk :gjeiper: Du får fortelle om det ble noen suksess ja ;)

Jeg har dessverre ingen peiling på tellende forsøk ved prøverør... Du kan jo kanskje ringe legen din å høre?

Krysser alt jeg har for at du er gravid i mars :) Avtale med bartenderen om alkoholfritt er kanskje ikke så dumt, bortsett fra at det kan bli slitsomt hvis dere ikke skal oppholde dere på samme bar hele kvelden... Penicilin er vel litt oppbrukt :gjeiper: Skal prøve å tenke på en bra unnskyldning ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hello!! :goodbye :

smør på vaselin så klør det ikke mer!

Det bare klør fordi det gror og er tørt så vaselin er en helt OK ting som IKKE ødelegger tattisen! : )

Ang jobben din så er det jo en investering at du får opplæring! Hvis du elsker jobben din så kommer du jo tilbake etter permisjon og du kan sikkert jobbe 36 av de 40 ukene du er gravid om du føler deg bra! :nigo :

Tenk på deg selv som så verdifull at de har lyst til å investere ideg. om du blir gravid så er jo det bare en koselig ting for alle! jah!!

:klem :

BTW: fryse forsøk går under det forsøket som du hadde uttak i. Altså for deg så er dette en del av ditt første forsøk.

1 forsøk er stimulering, uttak + alle innsettinger av eggene du fikk ut av det uttaket.

Når du begynner ny stimulering så er det da starten på neste forsøk. See? (men du trenger ikke flere forsøk med mindre du vil ha søsken da seff ; ) )

Jeg bruker en krem som jeg kjøpte på apoteket: Apobase. Det går vel for det samme? :klø: Så det er når den er tørr at den klør altså. Okei, da skal jeg klæsje på en hel haug hver kveld (selv om jeg er flink å smøre den 3 ganger til dagen altså). :fnise:

Det var det jeg trodde ja. At det kun teller som et forsøk ved uttak. Okei, da vet vi det. Takketakk! :tommelopp: Og dersom alt går etter planen trenger vi ikke uttak ved søsken en gang. :lur: 4 egg fryst, to og to. :5:

Gleder meg til å se bilde av tatoveringen : )

:ler : Må fnise litt ved tanken om deg med stor blond parykk :gjeiper : Du får fortelle om det ble noen suksess ja ; )

Jeg har dessverre ingen peiling på tellende forsøk ved prøverør... Du kan jo kanskje ringe legen din å høre?

Krysser alt jeg har for at du er gravid i mars : ) Avtale med bartenderen om alkoholfritt er kanskje ikke så dumt, bortsett fra at det kan bli slitsomt hvis dere ikke skal oppholde dere på samme bar hele kvelden... Penicilin er vel litt oppbrukt :gjeiper : Skal prøve å tenke på en bra unnskyldning ; )

Blond parykk ja...den kom i går. :skratte: Men tror nok den må friseres litt før det skal se bra ut, selv om min kjære likte den. Tror nemlig han er litt snurt fordi han ble forelsket i en brunette. :fnise: Han har en ting for blondiner og har veldig lyst til at jeg skal skifte hårfarge. :hoho: Tror neppe det kommer til å skje gitt. :ler:

Penicillin er litt oppbrukt ja. Søster kom med en god en: kyssesyken. Men det er en fra mitt distrikt (men ikke min avdeling) som også er trainee, da vet jo han at jeg faktisk ikke har hatt kyssesyken. Det hadde jo funket sååå bra dersom han ikke hadde vært med. Nei, jeg må tenke litt mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går lagde jeg Zebra Bars. :sikle: Så nå er både mannfolka på jobben og malerne i leiligheten vår fornøyde. :fnise:

Ellers lite planer for helgen. Vi skulle egentlig til bestekompis i nabobyen, men jeg gidder ikke å tasse rundt i sandaler mens vi er der. :sjenert: Da blir det heller fest og basar neste helg. :hoppe: Denne helgen skal bli rolig har jeg bestemt.

Ha en strålende fredag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zebra bars er bare himmelsk. Mannfolka på jobben har mast om muffins eller lignende en stund nå, så da får jeg ta meg en bakerunde til. Tror kanskje jeg skal lage zebra bars da. :sikle: Var de gode? *spent*

:skratte: Tror heller det hadde vært krise dersom melken du brukte gikk ut i 2003. :fnise:

Zebra barsene var veldig gode, men jeg syns nesten de ble for mektige jeg!?! Kanskje jeg har gjort noe feil? Mannen også syns det samme, godt, men bare ett stykke takk.. (Tror ikke det er vaniljen skyld... Tror ikke det i hvert fall.. :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blond parykk ja...den kom i går. :skratte: Men tror nok den må friseres litt før det skal se bra ut, selv om min kjære likte den. Tror nemlig han er litt snurt fordi han ble forelsket i en brunette. :fnise: Han har en ting for blondiner og har veldig lyst til at jeg skal skifte hårfarge. :hoho: Tror neppe det kommer til å skje gitt. :ler:

:hoho: han tror vel det ligger noe i utsagnet *blondes have more fun* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lagde zebra bars til en venninnekveld før jul. Suksess. :sikle: Har tenkt å lage muffins i helga. :jepp:

Håper du får en koselig helg. Og kanskje får prøvd ut litt nye ting. :lur::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg måtte le når jeg leste om den blonde parykken :ler: Jeg skulle så gjerne ha sett deg!! Smart å sprite opp sexlivet uansett da ;)

Håper du får ei flott helg, Belle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Ser det for meg ja :)

Sambo har også en ting for blondiner :sjenert: Jeg hadde ganske lyst hår når vi ble sammen for over ti år siden, men har hatt mørkblondt hår lenge nå...sambo etterlyser stadig mitt lyse hår også :ler: Så på torsdag har jeg faktisk betilt time til å lyne håret :sjokk: Ikke bleke altså, bare lysne det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zebra barsene var veldig gode, men jeg syns nesten de ble for mektige jeg!?! Kanskje jeg har gjort noe feil? Mannen også syns det samme, godt, men bare ett stykke takk.. (Tror ikke det er vaniljen skyld... Tror ikke det i hvert fall.. :ler : )

:klø: Merkelig. Jeg har aldri møtt noen som har syntes at kun ett stykke var nok. ''Ett tygg og du er hekta?'' :fnise:

:hoho : han tror vel det ligger noe i utsagnet *blondes have more fun* ; )

:fnise:

Jeg lagde zebra bars til en venninnekveld før jul. Suksess. :sikle : Har tenkt å lage muffins i helga. :jepp :

Håper du får en koselig helg. Og kanskje får prøvd ut litt nye ting. :lur : :fnise :

:sikle: Muffins hørtes også godt ut. Kanskje jeg skal prøve meg på Magnolia muffinsene denne gangen? Har fått kjøpt meg konditorfarge og alt. :5:

:lur::fnise:

Haha, jeg måtte le når jeg leste om den blonde parykken :ler : Jeg skulle så gjerne ha sett deg!! Smart å sprite opp sexlivet uansett da ; )

Håper du får ei flott helg, Belle :klem :

Jeg syntes ikke det var et fint syn,men... :ler:

God helg Belle :hug :

God helg!! :klemmer :

God helg! :kose :

:ler : Ser det for meg ja : )

Sambo har også en ting for blondiner :sjenert : Jeg hadde ganske lyst hår når vi ble sammen for over ti år siden, men har hatt mørkblondt hår lenge nå...sambo etterlyser stadig mitt lyse hår også :ler : Så på torsdag har jeg faktisk betilt time til å lyne håret :sjokk : Ikke bleke altså, bare lysne det...

*skummelt* Jeg har nesten svart hår jeg, så noe blondt kommer aldri på tale. :fnise:

Lykke til med lysningen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*skummelt* Jeg har nesten svart hår jeg, så noe blondt kommer aldri på tale. :fnise:

Lykke til med lysningen! :klem:

Takk for det :) Fra svart til blondt blir nok en stor forskjell ja, jeg har mørkblondt med noen lyse striper og synes det er skummelt nok å bli helt blond...vi får se hvordan det går...kanskje jeg er mørk igjen neste helg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har den kjipeste hårfargen i hele landet jeg, men gjør jeg noe med det? :riste: , så da får jeg bare ha det så godt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for det : ) Fra svart til blondt blir nok en stor forskjell ja, jeg har mørkblondt med noen lyse striper og synes det er skummelt nok å bli helt blond...vi får se hvordan det går...kanskje jeg er mørk igjen neste helg :ler :

:fnise: Spennende!

Har den kjipeste hårfargen i hele landet jeg, men gjør jeg noe med det? :riste : , så da får jeg bare ha det så godt :ler :

Hva er den kjipeste hårfargen da? :klø:

-----

Da var helgen over, og det er tirsdag allerede. Er, som vanlig, overrasket over hvor fort dagene går. :sjenert:

På lørdag var vi hos svigers på middag og Risk. Jeg vant! :hoppe: Uansett kjempekoselig.

På søndag gikk vi på skøyter, med varierende hell. :fnise: Kjempegøy å komme seg ut i frist luft og i aktivitet.

Alt i alt hadde vi en ganske spennende helg - til å være oss. :ler:

I går gjorde vi ikke på noe som helst (annet enn å handle mat :fnise: ) og i dag skal jeg og bror ha vår ukentlige (og obligatoriske!) tv-kveld. :hjerte:

Mensen skal komme denne uken også forresten. Dersom ikke syklusen min er totalt ødelagt da. Typisk det. :dry: Jeg har ikke fått noe mer informasjon om neste forsøk annet enn at jeg skal ringe når jeg får mensen. Da får vi se hva som skjer videre. Gleder meg til å komme i gang også nå. Alt gikk så utrolig raskt i starten at det å vente en hel måned er helt merkelig nå. :fnise:

Forresten...ifølge alle de idiotiske kommentarene i det siste skal vi ha bli gravide denne måneden. :roll: Vi har ikke tenkt på spiren i det hele tatt og bare ''slappet av''. :fnise:

Ha en strålende tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle :klem:

Er det ikke bra at dagene går fort for tida? Da går det så mye kjappere før vi sitter med en liten i magen ;)

Håper mensen snart kommer så du kommer igang med neste forsøk. Jeg venter på mensen sammen med deg jeg denne uka :fnise:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle :klem:

Er det ikke bra at dagene går fort for tida? Da går det så mye kjappere før vi sitter med en liten i magen ;)

Håper mensen snart kommer så du kommer igang med neste forsøk. Jeg venter på mensen sammen med deg jeg denne uka :fnise:

:kose:

I akkurat denne situasjonen er det greit at dagene går ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Belle :klem :

Er det ikke bra at dagene går fort for tida? Da går det så mye kjappere før vi sitter med en liten i magen ; )

Håper mensen snart kommer så du kommer igang med neste forsøk. Jeg venter på mensen sammen med deg jeg denne uka :fnise :

:kose :

:jepp: Kjempebra!

:fnise: Du kommer nok ikke til å få så mye selskap i mensen-ventingen, for nå er min på vei.

I akkurat denne situasjonen er det greit at dagene går ja : )

Kjempegreit! :Nikke:

----

Ja, da var mensen på vei. Har ikke ringt fertilitetsklinikken enda, for jeg tenkte jeg skulle vente til mensen kommer skikkelig. Pleier som regel å spotte en dag eller to før den kommer. Uansett, :hoppe: for at syklusen min holder seg stabil!

Gruer meg egentlig også, for jeg har jo aldri klart å få en positiv EL-test. Jeg har prøvd alt. Morgen, kveld, midt på dagen og fra mensen er ferdig til mensen kommer igjen. :roll: Hva skjer dersom jeg ikke klarer å få positiv test? :klø: Jeg vet jo at jeg har EL for legen sier alltid fra hvilken side den kommer når jeg er inne til kontroll. :vetikke: Jaja, jeg får bare si ifra når jeg snakker med dem. Jeg skal vel gjerne gå på noen medisiner også, som kanskje gjør det lettere å få positiv test?

I dag har vi ingen planer. Bror kommer på besøk en tur, men ellers skal vi gjøre absolutt ingenting. Min kjære skal opp i trekket i morgen, så jeg tenkte jeg skulle prøve meg på eplemuffins når han er borte. Jeg tenker at jeg bare kan gjøre det samme som med bananmuffins (mose et par i blenderen og blande det inn i deigen), men jeg er litt skeptisk. Kanskje jeg skal prøve å ha mos i noen og biter i noen? Noen som har prøvd dette før?

Til helgen skal vi besøke bestekompis som bor i nabobyen. Gleder meg samtidig som jeg er litt ''whatever'' til hele dritten fordi jeg er så trøtt om dagen og fordi jeg er hekta på Chuck og har ikke lyst til å gjøre noe som helst annet enn å se på det. :flau: Jeg regner med at det endrer seg når helgen nærmer seg da. :fnise:

Ha en strålende onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...