Lucky? Skrevet 10. januar 2010 #801 Del Skrevet 10. januar 2010 Jeg har tatovert navnet til pappa på alvisk. Vi mistet ham for 8 år siden og jeg, søster og bror har tatt lik. :rødme: For en flott ting å gjøre Fin måte å ta vare på minnene om pappaen din da Godt du holder deg godt! Ikke lenge siden jeg ble spurt om legitimasjon på polet heller og jeg er snart 29 Bedre at det er den veien enn at folk lurer på om jeg er 35 Håper det har gått bra med Lillemann i natt og at dere har kost dere Du har nok fikset dette lett som en plett Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #802 Del Skrevet 11. januar 2010 God helg, og lykke til med Lillemann! : ) :ler : Samme med meg. Det er vel ikke så mange som tror jeg er nitten lengre, men jeg kan godt gå for å være rundt 6-7 år yngre enn jeg er ; ) ******* Kos deg mad Lillemann og sovende Bellemann : ) Jeg skal ikke klage, for å si det slik. Selv om det var utrolig irriterende å være 17 år og ikke kunne kjøpe øl og komme inn på uteplassene og slikt. For en flott ting å gjøre :hjerte : Fin måte å ta vare på minnene om pappaen din da : ) Godt du holder deg godt! Ikke lenge siden jeg ble spurt om legitimasjon på polet heller og jeg er snart 29 :ler : Bedre at det er den veien enn at folk lurer på om jeg er 35 :fnise : Håper det har gått bra med Lillemann i natt og at dere har kost dere : ) Du har nok fikset dette lett som en plett ; ) Ha en fin søndag :kose : Jeg synes det er en kjempefin måte å minne ham på. Enig. Bedre at det går den veien enn ''feil'' vei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. januar 2010 Forfatter #803 Del Skrevet 11. januar 2010 Da var helgen over, nok en gang. Å passe på Lillemann gikk kjempegreit. Foreldrene var helt overrasket over hvor snill han var hos oss. :rødme: Han la seg uten å mukke, og han sov nesten til halv 10. Jeg fikk lekt litt med ham før cowboystrekken klokken 12 (på både meg og ham ) og rundt 2 ble han hentet. Så ja, det gikk kjempefint og han ble returnert i lik stand som vi fikk ham i. Selv om det er kjempegøy å ha ham på besøk slik, så blir han en ekstra sterk påminnelse på hva vi ikke har. Jeg er alltid litt trist og lei med en gang han er borte. Ellers hadde vi en svært begivenhetsløs søndag. Vi tilbragte den på hver sin sofa, under hver sin dyne, med hver sin data på fanget og ørepropper. Min kjære klarte til slutt å reise seg lenge nok til å lage dagens middag: blomkålsuppe. Jaja, det er herlig å ha slike dager av og til, spesielt etter en helg med lite søvn. Jeg klarte jo ikke å slappe av natt til søndag på grunn av Lillemann og våknet opp hver gang babycallen slo ut. Det vil si hver gang han snudde på seg/hostet/snakket i søvne +++. :dåne: I dag blir det andre boller, for vi har nemlig bestilt denne, og den skal prøves ut idag. Jeg blir så fort lei av sex midt i denne prøvekarusellen så nye ting må prøves ut. Ellers ingen andre planer. Tror kanskje jeg skal bake litt i dag, men vi får se hva det blir til. Har planer om å ommøblere i kjøkkenskapene, men vi får se hva jeg gidder på den fronten også. Ha en strålende mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 11. januar 2010 #804 Del Skrevet 11. januar 2010 Høres ut som dere hadde en deilig søndag. Liker å ha sånne dager jeg også innimellom! Ha en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 11. januar 2010 #805 Del Skrevet 11. januar 2010 Du gjorde omtrent like mye som meg i går du da Er godt med noen sløvedager. Det høress ut som at du gjorde en bra jobb med å passe Lillemann. Er ikke lenge til du skal ha en liten i magen selv (forhåpentligvis), så da gjør det godt med øvelse Lykke til med kosen i kveld. Håper nytt leketøy slår an Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #806 Del Skrevet 12. januar 2010 Høres ut som dere hadde en deilig søndag. Liker å ha sånne dager jeg også innimellom! :jepp : Ha en fin mandag! :kose : Kjempedeilig! Du gjorde omtrent like mye som meg i går du da :fnise : Er godt med noen sløvedager. Det høress ut som at du gjorde en bra jobb med å passe Lillemann. Er ikke lenge til du skal ha en liten i magen selv (forhåpentligvis), så da gjør det godt med øvelse ; ) Lykke til med kosen i kveld. Håper nytt leketøy slår an :nigo : Det er godt det ikke bare er meg. Føler meg ikke så veldig lat da. Øvelse gjør mester vet du! Tror jeg må si ''øvelse gjør mester'' ang. leketøy også. Litt avansert, men etter litt trening blir det topp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #807 Del Skrevet 12. januar 2010 Som sagt, leketøy var bra, men vi trenger litt trening tror jeg. Ble en del latter og fnising midt i akten i går. Synes uansett det er herlig å få tankene over på noe annet midt i . I går var jeg og søster på en liten shoppingtur. Herlig å komme seg ut av huset, selv om jeg ser ut som en dust med sandalene mine (inkl. raggsokker ). I dag blir det full ryddings hjemme. De kommer for å fikse på ting som ble oppdaget på 1 årsbefaringen i morgen og rommet vårt ser helt forferdelig ut. Jaja, greit å ha en grunn til å måtte gjøre det også. Ellers ingen planer. Nesten alle tv-seriene begynner igjen i dag, så vi kommer nok sikkert til å være klistret til dataskjermen i hele kveld. Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #808 Del Skrevet 12. januar 2010 Forresten, jeg har funnet ut et superdupert nyttårsforsett til meg selv. Jeg har lenge hatt planer om å rydde i skuffene på badet, for jeg er en samler av store dimensjoner. Jeg hadde ikke blitt overrasket dersom jeg hadde funnet en øyenskygge fra 1995 et eller annet sted. Uansett, mitt nye nyttårsforsett er da å kun bruke produkter som ikke er testet på dyr. Siden jeg har hatt en tendens til kun å kjøpe sminke ++ av merker som L'Oréal osv. kan det ta litt tid å skifte ut alt, men det er uansett på tide. Så nå har jeg kjøpt meg produkter fra Urban Decay, Smashbox, Fudge og DuWop. KMS er nestemann på listen. Gleder meg til å teste ut nye ting, og ikke minst til å kaste ut alt gammelt dritt jeg har liggende. Så, 3 nyttårsforsett i år: - Fortsette å være like flink til å bake - Bli flinkere til å lage mat - Kun bruke produkter som er godkjent ''cruelty-free'' og som jeg finner her. Føler meg allerede som et nytt menneske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 12. januar 2010 #809 Del Skrevet 12. januar 2010 Så bra det gikk fint å passe lillemann Å sove til sånn babycall er helt forferdelig Bruker det når klumpen sover her også, og vet ikke hvor mange ganger i løpet av natten jeg våkner av at det skurrer i den altså....men veldig kjekt å ha også da Så jo ut som et spennende leketøy Sex er ikke like spennende som før etter all den prøvingen nei Men godt det finnes hjelpemidler! Kanskje jeg skulle testet noe slikt selv Fine nyttårsforsetter Samler seg fort opp på badet ja Prøver å være flink å kjøpe litt ordentlige produkter jeg også, ellers blir det fort mye "dritt" som tar opp plassen... Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #810 Del Skrevet 13. januar 2010 Så bra det gikk fint å passe lillemann : ) Å sove til sånn babycall er helt forferdelig :kjefte : Bruker det når klumpen sover her også, og vet ikke hvor mange ganger i løpet av natten jeg våkner av at det skurrer i den altså....men veldig kjekt å ha også da :ler : Så jo ut som et spennende leketøy :lur : Sex er ikke like spennende som før etter all den prøvingen nei : ( Men godt det finnes hjelpemidler! Kanskje jeg skulle testet noe slikt selv :sjenert : Fine nyttårsforsetter :tommelsmil : Samler seg fort opp på badet ja :sjenert : Prøver å være flink å kjøpe litt ordentlige produkter jeg også, ellers blir det fort mye "dritt" som tar opp plassen... Ha en fin kveld :kose : Det går jo an å skru ned sensitiviteten på babycallen, slik at den bare slår ut på høylytt gråting og slikt. Men jeg var så redd for ikke å høre ham at jeg skrudde den helt opp. Men å høre på pusten hans når han sover er jo noe av det beste da. :rødme: Kjente det godt i eggstokkene da ja. Jeg hadde en periode der jeg ikke hadde lyst på sex i det hele tatt. Jeg hadde det kun fordi vi måtte, ikke fordi jeg ville. Da gikk vi til innkjøp av litt godsaker på kondomeriet. Nå prøver vi også å ha sex i dusjen og slikt - uten å tenke på at jeg må ligge med beina høyt og slikt. Det hjelper også synes jeg. Jeg kjøper kun ''dritt'' jeg. Eller, ikke ID løspudderet mitt, men alt annet. Jeg driter egentlig i hvilket merke det er, og om det er dyrt eller billig - så lenge det funker for meg. Men nå er det jo slik at så og si alle billigmerker i Norge tester på dyr, kanskje utenom H&M sin sminke. Der har jeg funnet mye fint. Men det som er greia er at dersom man kjøper ting fra internett trenger det ikke å bli noe særlig dyrere med ''skikkelige'' merker. En flaske med KMS shampo for eksempel, koster bare rundt 100 kr. For min Kerastase shampo (fyfy!) betaler jeg over 200 kr her hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. januar 2010 Forfatter #811 Del Skrevet 13. januar 2010 :dåne: I natt har tatoveringen min klødd så mye at jeg ble fysisk uvel av å ikke kunne klø. Heldigvis gikk det over etterhvert og jeg fikk sove til slutt. Hva man utsetter seg for nå til dags... Ellers hadde jeg en rolig kveld i går. Min kjære var jo ferdig å rydde da jeg kom hjem, så jeg lagde favorittmaten hans som takk. Huff, jeg har så utrolig dårlig samvittighet ang. jobb og prøving. Det har seg slik at jeg elsker jobben min og at jeg er i gang med en opplæring som koster firmaet mitt mange hundretusen kroner. Opplæringen er langvarig og jeg gir fra meg alt annet arbeid for å kunne være 100% til stede. Men hva om jeg blir gravid neste syklus? Da føler jeg at alle pengene som blir lagt ut for å lære meg opp går til spille på en måte. Og jeg har ikke lyst til å skuffe hverken kolleger eller sjefer. Samtidig vurderer jeg nå å ikke si noe til sjefen ang. IVF slik jeg først hadde planlagt, fordi jeg er så redd for at de kommer til å droppe meg fra opplæringen dersom han får vite det. Æsj, jeg føler meg rett og slett råtten. *engstelig* Jeg vet at det er teit å tenke sånn, at de må forvente graviditet siden jeg er jente osv osv. Men jeg klarer uansett ikke å slå fra meg tankene mine. Dagens utblåsning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 13. januar 2010 #812 Del Skrevet 13. januar 2010 Sjefen din er jo ikke dum. Det ville ikke vært noe stort sjokk om en kvinne i din alder, med fast jobb og samboer, ble gravid, så han/hun har garantert tenkt på dette og er villig til å ta den risken, og da synes jeg du skal lene deg tilbake og slappe av. Det er jo bare sånn det er når man ansetter kvinner i fruktbar alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 13. januar 2010 #813 Del Skrevet 13. januar 2010 Som sagt, leketøy var bra, men vi trenger litt trening tror jeg. Ble en del latter og fnising midt i akten i går. Synes uansett det er herlig å få tankene over på noe annet midt i . Det er herlig å få tankene over på noe annet ja. Merker at det ikke alltid like enkelt i disse prøvetider... Det med jobben syns jeg ikke at du skal bekymre deg over i det hele tatt. Det er som Draum sier en risiko jobben tar, og man skal absolutt ikke har dårlig samvittighet over å ikke fortelle noe syns jeg. Det er en privat sak, og dere har prøvt å få barn lenge, så du skal bare tenke på degselv. Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 13. januar 2010 #814 Del Skrevet 13. januar 2010 Ville bare fortelle at nå har jeg akkurat lagd zebra bars, etter å ha lest om dem her hos deg! Og jeg gleeeder meg til å smake!!!! (Håper ikke det gjør noe at vaniljesukkeret jeg brukte gikk ut i 2003... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 13. januar 2010 #815 Del Skrevet 13. januar 2010 Tatoveringen høres kjempestilig ut Fint at det har en mening også Kommer du til å legge ut bilde? Høres ut som du har det bra om dagene Vi og har testet ut litt leketøy i sengen av og til, må jo det for at ikke ting skal bli rutine Og så var sykepleierkostyme stor suksess her Når det gjelder dårlig samvittighet angående jobben så synes jeg ikke du skal ha det i det hele tatt. Dette er noe dere har ønsket kjempelenge, og da kan du ikke ta hensyn til hva de på jobben måtte mene... De må som sagt forvente det, og selv om du velger å vente litt med å fortelle at du er gravid har de uansett flere måneder å forberede de nødvendige forandringene som skal til før du skal ut i permisjon, så ikke bekymre deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #816 Del Skrevet 14. januar 2010 Sjefen din er jo ikke dum. Det ville ikke vært noe stort sjokk om en kvinne i din alder, med fast jobb og samboer, ble gravid, så han/hun har garantert tenkt på dette og er villig til å ta den risken, og da synes jeg du skal lene deg tilbake og slappe av. Det er jo bare sånn det er når man ansetter kvinner i fruktbar alder. ; ) Takk for betryggende ord! Selv om det ikke alltid er like lett å tenke rasjonelt. :fnise : Det er herlig å få tankene over på noe annet ja. Merker at det ikke alltid like enkelt i disse prøvetider... :sjenert : Det med jobben syns jeg ikke at du skal bekymre deg over i det hele tatt. Det er som Draum sier en risiko jobben tar, og man skal absolutt ikke har dårlig samvittighet over å ikke fortelle noe syns jeg. Det er en privat sak, og dere har prøvt å få barn lenge, så du skal bare tenke på degselv. Ha en fin kveld :klem : Takk for trøstende ord! Sjefen har nok en liten anelse tror jeg, for på sykemeldingen jeg fikk etter uttak står det jo hvilken avdeling på sykehuset jeg var på. Ville bare fortelle at nå har jeg akkurat lagd zebra bars, etter å ha lest om dem her hos deg! :opplyser : Og jeg gleeeder meg til å smake!!!! :sikle : (Håper ikke det gjør noe at vaniljesukkeret jeg brukte gikk ut i 2003... :flau : :hoho : ) Zebra bars er bare himmelsk. Mannfolka på jobben har mast om muffins eller lignende en stund nå, så da får jeg ta meg en bakerunde til. Tror kanskje jeg skal lage zebra bars da. Var de gode? *spent* Tror heller det hadde vært krise dersom melken du brukte gikk ut i 2003. Tatoveringen høres kjempestilig ut : ) Fint at det har en mening også : ) Kommer du til å legge ut bilde? Høres ut som du har det bra om dagene : ) Vi og har testet ut litt leketøy i sengen av og til, må jo det for at ikke ting skal bli rutine ; ) Og så var sykepleierkostyme stor suksess her :fnise : Når det gjelder dårlig samvittighet angående jobben så synes jeg ikke du skal ha det i det hele tatt. Dette er noe dere har ønsket kjempelenge, og da kan du ikke ta hensyn til hva de på jobben måtte mene... De må som sagt forvente det, og selv om du velger å vente litt med å fortelle at du er gravid har de uansett flere måneder å forberede de nødvendige forandringene som skal til før du skal ut i permisjon, så ikke bekymre deg : ) :klemmer : Jeg er utrolig fornøyd. Kommer til å legge ut bilde på fb ihvertfall. Må bare vente til den er grodd, for nå ser den helt rød og fæl ut. Leketøy er vel og bra, men min kjæres siste kjøp er heller litt tvilsomt tror jeg. Han har nemlig kjøpt en blond parykk til meg. Han har alltid vært nysgjerrig på hvordan jeg ville sett ut med lyst hår, så da gjorde han likegodt det. Men jeg ''måtte ikke bli sur altså...'' Nå har den ikke kommet enda, men jeg skal passe på å gi dere en beskrivelse på akkurat hvordan jeg så ut. Takk for betryggende ord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #817 Del Skrevet 14. januar 2010 Ellers lite å rapportere i mitt liv for tiden. Det eneste fornuftige jeg gjorde i går var å rydde i skuffene på badet. Jeg fikk kastet ut all gammel dritt, og nå sitter jeg bare igjen med 1 øyenskygge og to ''penner'' som skal kastes fordi det er L'Oréal-styggedom. Men jeg kan ikke kaste det før jeg får kjøpt meg nytt. Hyklersk? Jeg? Ellers har jeg fått vite at siste tur i opplæringsprogrammet her på jobben går til København i mars. Gleder meg veldig mye, men dersom jeg skulle være gravid da må jeg klekke ut en skikkelig unnskyldning for å ikke drikke. Legg hodene i bløt jenter! Forresten, etter å ha vanket i dagboken til Søsterliten fant jeg ut at å tine egg ikke bare er en dans på roser. Det er visst bare 50-60 % sjanse for at de klarer seg. Hvorfor i alle dager har ikke vi fått beskjed om det? Er det gjerne derfor de fryser 2 og 2 egg sammen? :bond: Æsj, jeg trengte virkelig ikke flere bekymringer i hverdagen. Er det forresten noen som vet om fryseforsøk blir talt som 1 stk forsøk av staten, eller om det kun er innsetting sammen med uttak som teller som ett forsøk? :klø: Ingen planer i dag. Kanskje jeg skal bake til i morgen? Det er jo tross alt fredag i morgen, og mannfolka på jobben har mast lenge om noe godt nå. Har lyst til å prøve meg på Magnolia-muffins next. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sort Pastill Skrevet 14. januar 2010 #818 Del Skrevet 14. januar 2010 Så flink du er til å bake! Zebra bars høres knallgodt ut, mmm *sikle*. Når du er i Køben og forhåpentligvis er gravid, så tror jeg muligens det enkleste er å avtale med bartenderen jeg? Si at du skal drikke vin hele kvelden, f.eks, men at du ikke kan ha alkohol, og spørre om han kan sørge for at alt du får er alkoholfritt uten at de andre får vite noe ... Litt vrient dersom dere skal rundt på forskjellige steder da, hm ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. januar 2010 #819 Del Skrevet 14. januar 2010 Ellers har du lite å skrive om, sier du? Sexprat holder i massevis for min del altså! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Draum Skrevet 14. januar 2010 #820 Del Skrevet 14. januar 2010 Er det forresten noen som vet om fryseforsøk blir talt som 1 stk forsøk av staten, eller om det kun er innsetting sammen med uttak som teller som ett forsøk? :klø: Jeg trooooor det er bare uttak, befruktning og insetting som teller som ett forsøk, slik at om man har egg på frys og setter de inn teller ikke det som et forsøk. Men garanterer ikke at jeg har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå