Gå til innhold

Spire! Hvor er du?

^^Belle^^

Anbefalte innlegg

Nå sitter jeg mutters alene på jobben, og er egentlig veldig klar for å ta enda en langhelg. Tror nok jeg går til lunsj. Det er jo ikke vits i å sitte her uten noe spesielt å gjøre på (annet enn KG :fnise: ).

Da er nyttårsaften bestemt: vi skal til nabobyen. Med ''vi'', mener jeg bestevenninne, kjæreste og jeg. Vi skal på fest til et vennepar av oss og sove der. Vi reiser tidlig i morgen for å kunne traske litt i sentrum før de stenger, og for å møte bestekompis som jeg ikke har sett siden bryllupet. (Egentlig min kjæres bestekompis, men han er blitt min også etter hvert. :hjerte: ) Gleder meg veldig. Både til å se ham igjen, og til å endelig være litt sosial.

Jeg, mamma, søster og fillesøster var på shopping i går. Jeg fikk kjøpt meg ny kjole til nyttårsaften og litt småtteri og tilbehør. Jeg var også på besøk hos venninne, sammen med annen venninne, kjæreste, og kompis*2. Veldig koselig. :hjerte:

I dag har jeg ingen planer, annet enn å slappe av. Har lagt meg så sent denne uken, så jeg er helt utslitt. Planen var da å stikke innom til mamma etter jobb, holde bror med selskap (les: sove i sengen hans :sjenert: ), lese ut Det Tapte Symbol slik at mamma kan låne den og ellers reise hjem og slappe av der også. Jeg må vel pakke til i morgen og rydde på rommet. Der ser det ut som en bombe har slått ned. :flau: (I motsetning til julebomben som, ifølge min kjære, har slått ned i stuen :ler: ) Jeg får forresten alltid julepynt til jul, så det er alltid noe nytt å henge opp/sette på plass neste jul. Årh som jeg elsker julen!

Jeg prøvde meg faktisk på å krølle håret med den nye, fine rettetangen jeg fikk til jul. Hadde forberedt meg på at det kom til å bli vanskelig, men det var jo kjempelett! Og så mye raskere enn med krølltang. :tommelopp:

Nei, nå babler jeg bare. Ha en strålende onsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Det høres ut som dere har hatt en skikkelig koselig julefeiring, og nyttårsfeiring i nabobyen høres heller ikke dumt ut :jepp:

Ønsker deg og dine ett riktig så godt nytt år, håper 2010 blir ett knallfint år, kanskje du får begynt å ruge på en :babysmokk: ila året ? ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt nyttår Belle!! :klemmer:

Håper du hadde ei fin feiring i går/natt, og at 2010 blir deres lykkeår med bebis i magen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for nyttårsønskninger alle sammen! :klem:

Vi hadde en kjempekoselig nyttårsfeiring, med god mat, god drikke og gode venner. :rødme: Selv om det var helt fantastisk å komme hjem til sin egen seng igjen. Dum som jeg var, tok jeg meg en bytur på lørdag også. :skaal::sjenert: Kan ikke akkurat si at jeg forstod den avgjørelsen i går. :fnise:

Nå er jeg forresten endelig ferdig med mensen - som har vart rekordlenge denne gangen, en uke og 2-3 dager. :overrasket: Huff, jeg får ikke håpe at syklusen min er blitt helt ødelagt av medisinene, noe jeg har forstått kan skje. :klaske:

Nå kommer snart min kjære hjem igjen. :hoppe: Enten i morgen eller på onsdag. Årh som jeg gleder meg til å klemme på ham. :rødme:

Sånn ellers har jeg ingen planer. I dag tror jeg at jeg skal rydde julen ut av huset og ellers bare slappe av. Lese litt og gjerne se noen episoder av Bleach (enda en japansk tegneserie :hjerte: ). Det er da godt å være tilbake til hverdagen også!

Ha en strålende mandag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En todagers er ikke som det en gang var :riste:

Vi var hos et vennepar 30. desember og det ble litt sent ( :skaal::skya::kristin::skravle::skaal: ), kan ikke akkurat skryte av toppform og hæla i taket på nyttårsaften fra min side gitt :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En todagers er ikke som det en gang var :riste :

Vi var hos et vennepar 30. desember og det ble litt sent ( :skaal : :skya : :kristin : :skravle : :skaal : ), kan ikke akkurat skryte av toppform og hæla i taket på nyttårsaften fra min side gitt :sjenert :

:skratte: Nei, jeg begynner å bli gammel kjenner jeg. Husker russetiden da jeg var ute hver eneste torsdag, for så å gå på skolen på fredagen igjen uten de største problemene. Aaah, det var tider det. :fnise:

-----

Huff, min kjære skal jobbe overtid. :trist: Så han kommer ikke hjem før torsdag-fredag nå, men det kan forandre seg igjen. :riste:

Så da blir det mat- og Mariotrøst med søster i dag. :hjerte: Hun skal lage mat til oss mens jeg rydder ut julen. Fikk nemlig ikke gjort det i går for jeg ble sittende på Spotify (endelig fikk jeg også meg en invitasjon! :hoppe: ) hele kvelden. :sjenert: Etterpå blir det Super Mario og gjerne en film eller to. Skal bli herlig!

Ha en strålende tirsdag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du har noen fine tirsdagsplaner, selv om mannen ikke kommer hjem enda likevel. Jeg må også få pakket vekk julen i dag. Begynte så smått i går kveld.

Tirsdags- :klemmer: tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, min kjære skal jobbe overtid. :trist: Så han kommer ikke hjem før torsdag-fredag nå, men det kan forandre seg igjen. :riste:

:klø: altså.... hva i all verden er den mannen din jobber med siden overtid liksom blir torsdag fredag???? :overrasket:

Når LilleMann jobber over kommer han hvertfall hjem samme dag eller senest morgenen etter hvis han jobber kveld :fnise:

Jobber han på Nordsjøen eller no sånn???

Godt nyttår forresten ^Belle^! Noen gode forsetter? annet enn å bli mamma da selvsagt! ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt med overtid på mannen da :sukk: , kjenner til den.. Kjære hadde 5-6 uker overtid en gang han var på oppdrag, han skulle egnetlig bare være borte i to. Er det nødvendig å si at jeg var sinna på leverandør og oppdragsgiver?

Håper du får en fin kveld :klemmer:

Endret av pusilus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig med overtid på mannen din da :( Glad jeg ikke har en jobb hvor overtid betyr fler dager med jobbing :ler: Sambo jobber heller aldri overtid, men har en tendens til veeeeldig lange dager.... Driver for seg selv og da blir det fort mange timer med jobbing ja :sjenert:

Men heldig som har søsteren din på besøk da, og hva er bedre enn en mario kveld?? Mario er jo helt supert :hjerte:

Kos deg i kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mario er supert ja. Alt for lenge siden jeg har spillt det. Min kjære og jeg spillte det på nachspiel natta før vår første date :fnise:

Bra du har selskap selv om det ble overtid på din kjære :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare sånn først: han kommer hjem i dag allikevel! :hoppe::bolledeig:

Høres ut som du har noen fine tirsdagsplaner, selv om mannen ikke kommer hjem enda likevel. Jeg må også få pakket vekk julen i dag. Begynte så smått i går kveld.

Tirsdags- :klemmer : tilbake.

Jeg ble helt ferdig i går! :5: Herlig å få det gjort også, selv om det er litt trist at det er et helt år til neste gang.

:klø : altså.... hva i all verden er den mannen din jobber med siden overtid liksom blir torsdag fredag???? :overrasket :

Når LilleMann jobber over kommer han hvertfall hjem samme dag eller senest morgenen etter hvis han jobber kveld :fnise :

Jobber han på Nordsjøen eller no sånn???

Godt nyttår forresten ^Belle^! Noen gode forsetter? annet enn å bli mamma da selvsagt! ; )

:klem :

Han jobber i Nordsjøen ja. :fnise: Men nå kommer han hjem i dag allikevel! :skya:

Godt nyttår til deg også! Ingen gode forsetter egentlig, er ikke så flink på sånn. Eller, jeg kan jo si at jeg har bestemt meg for å fortsette å være flink til å bake og å begynne å bli flink til å lage god mat. Første skritt: tapas-kokebok. :5:

Kjipt med overtid på mannen da :sukk : , kjenner til den.. Kjære hadde 5-6 uker overtid en gang han var på oppdrag, han skulle egnetlig bare være borte i to. Er det nødvendig å si at jeg var sinna på leverandør og oppdragsgiver?

Håper du får en fin kveld :klemmer :

:haar: 5-6 uker? Det lengste min kjære har hatt må være 1 uke. Så egentlig ikke så lenge (han har jo jobbet på båt også, da var han 1 måned ute om gangen), men fremdeles utrolig kjipt når man forbereder seg og gleder seg til han kommer hjem. Men altså, nå kommer han hjem i dag allikevel! :nigo:

Kjedelig med overtid på mannen din da : ( Glad jeg ikke har en jobb hvor overtid betyr fler dager med jobbing :ler : Sambo jobber heller aldri overtid, men har en tendens til veeeeldig lange dager.... Driver for seg selv og da blir det fort mange timer med jobbing ja :sjenert :

Men heldig som har søsteren din på besøk da, og hva er bedre enn en mario kveld?? Mario er jo helt supert :hjerte :

Kos deg i kveld :kose :

:fnise: Jeg også er veldig glad for at jeg ikke har en sånn jobb. Men vi er vant med det da. Som en liten bonus tjener han jo noe inni granskauen når han jobber overtid. Selv om jeg heller vil ha ham hjem. :rødme:

Ingenting er bedre enn Mario! :ler:

Mario er supert ja. Alt for lenge siden jeg har spillt det. Min kjære og jeg spillte det på nachspiel natta før vår første date :fnise :

Bra du har selskap selv om det ble overtid på din kjære :klem :

Vi har vokst opp med Mario vi. Da er det veldig gøy med nytt spill med det beste fra det gamle. :jepp:

:ler: Så søtt med Mario som en pre-date. :rødme:

Forsinket godt nyttår!! :klemmer :

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puh, er ikke vant med såååå mye besøk i dagboken min altså. :sjenert: Men jeg skal selvsagt ikke klage på det. :klem:

Først av alt: min kjære kommer hjem i dag. Jeg skal hente ham på bussen etter at jeg...TROMMEVIRVEL!!!!!....har tatovert meg. :redd: Fikk melding fra søskenbarn i går, så det ble veldig spontant dette her. Den blir nok noe lignende denne. Vi får se hva det blir til.

Ellers hadde jeg en svært uspennende kveld i går. Søster lagde middag til meg, jeg ryddet ut julen og vi spilte Mario.

Har ingen planer i dag heller, annet enn å koooooose med min kjære. :hjerte:

Så dere får ha en strålende onsdag - det skal ihvertfall jeg. :nigo:

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at mannen kommer hjem i dag da :strix:

Tatovering på foten der er skikkelig fint :) Har en venninne som har det der og den er bare knallfin! Men mener at det gjorde veldig vondt da :sjenert: Håper det gikk bra med deg i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig at mannen kommer hjem i dag da :strix:

Tatovering på foten der er skikkelig fint : ) Har en venninne som har det der og den er bare knallfin! Men mener at det gjorde veldig vondt da :sjenert: Håper det gikk bra med deg i allefall : )

:jepp: Kjempedeilig! :hjerte:

Jeg også synes det er veldig fint. Utrolig upraktisk nå i vinterkulda da...kan jo ikke gå med trange sko (da blir skorpen skrapt på og tatoveringen blir stygg), så nå labber jeg rundt på jobb i slike sandaler man bare trør rett inn i. :sjenert: Det var vondt ja, heldigvis tok det ikke så lang tid. Knokkelen på yttersiden av foten var helt jævlig. :dåne: Men sååå verdt det selvsagt! :rødme:

----

Da var min kjære hjemme igjen. Deilig! Vi gjorde egentlig ikke noe særlig i går, annet enn å kjøpe kebab og slappe av på sofaen. Ingen planer i dag heller, så ikke noe særlig spennende dagbok-stuff å skrive om. :fnise:

Ha en strålende torsdag (allerede? :overrasket: ) alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Her må jeg følge med!

Mario er supermorsomt, mannen og jeg er helt frelst på det nye til Wii. Også har vi den der gamle, gråe aller første Nintendoen, så vi spiller en del på den også! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...