honning Skrevet 19. november 2009 #601 Del Skrevet 19. november 2009 Hei ^^Belle^^ Måtte oppdatere meg litt på begynnelsen og slutten av dagboka di, og skal følge med her framover Her skjer det mye for tida ser jeg. To turer i vår høres flott ut (imponerende sprek familie du er i da!). I tillegg godt igang med nesespray De neste ukene blir ekstremt spennende her. Så flink du har vært til å bake i det siste. Muffins er jo utrolig godt, og jeg har også vært en del inne på detsoteliv.no i det siste og sikla litt. Har baka ei av sjokoladekakene der, men skal lage mer etterhvert er planen. Å bli muffinsdame er jo en fin plan Håper dagen i dag var en mye bedre dag enn dagen i går Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2009 Forfatter #602 Del Skrevet 20. november 2009 Hei ^^Belle^^ Måtte oppdatere meg litt på begynnelsen og slutten av dagboka di, og skal følge med her framover : ) Her skjer det mye for tida ser jeg. To turer i vår høres flott ut (imponerende sprek familie du er i da!). I tillegg godt igang med nesespray :hoppe : De neste ukene blir ekstremt spennende her. Så flink du har vært til å bake i det siste. Muffins er jo utrolig godt, og jeg har også vært en del inne på detsoteliv.no i det siste og sikla litt. Har baka ei av sjokoladekakene der, men skal lage mer etterhvert er planen. Å bli muffinsdame er jo en fin plan :fnise : ; ) Håper dagen i dag var en mye bedre dag enn dagen i går :klemmer : Så koselig med nytt besøk her inne. Vi er jo i samme båt vi da, så det skal bli spennende å følge med på deg også! Jeg har giftet meg inn i en utrolig sprek familie. Bare så synd at jeg ikke er like sprek selv. Men to turer til våren skal bli gøy, uansett sprekhet! Det søte liv-siden er min bibel for tiden. De har så utrolig mye fristende der inne at jeg ikke vet hvor jeg skal begynne. Dagen i går var en mye bedre dag enn forigårs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. november 2009 Forfatter #603 Del Skrevet 20. november 2009 Som jeg skrev ovenfor, dagen i går var mye bedre enn dagen før det. Heldigvis! Jeg fikk middag hjemme hos mamma, jeg fikk ryddet litt hjemme oooog jeg prøvde meg på bananmuffins. Altså, bran muffins oppskrift med to moste bananer oppi. Ifølge kollegaene mine ble visst disse en suksess. Bestekompis kommer hjem til helgen så da blir det sikkert kino eller film med ham en dag. Det er liksom vår ''thing''. Jeg skal også i selskap til bestefar i morgen (og bake muffins + after eight kaker Jeg må også få kjøpt presang til ham. ). Ellers er det svært lite som skjer - and I like it! Kanskje jeg får somlet meg til å vaske og rydde i bilen? Det er uansett meldt flomvarsel på min kant av landet i helgen, så noen sprell utendørs tviler jeg på at det blir. Jeg får bare kose meg inne under teppet med en bok eller en film. Forresten, min eneste kvinnelige kollega (hørte jeg noen si mannsdominert yrke? ) kom til meg i går og fortalte at hun var gravid. Og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke følte noen som helst tristhet eller misunnelse, bare en stor glede på hennes vegne. Det må nok være tanken på at vi sannsynligvis (statistisk sett - her tar vi ingen gleder på forskudd! ) er i samme båt veldig snart som hjalp meg. Så jeg fortalte henne like godt om hele dette prøverørsgreiene. Det var veldig godt å få det ut til noen på jobb, spesielt nå som jeg kommer til å være en del borte pga uttak og slikt. Jeg vurderer også å si det til sjefen dersom det ikke funker på første forsøk. Jeg føler liksom at jeg skylder ham såpass. Jeg må jo også legge til at grunnen til at jeg vurderer det er at jeg har verdens beste sjef. Ha en strålende fredag og en glitrende helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 20. november 2009 #604 Del Skrevet 20. november 2009 Forresten, min eneste kvinnelige kollega (hørte jeg noen si mannsdominert yrke? ) kom til meg i går og fortalte at hun var gravid. Og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke følte noen som helst tristhet eller misunnelse, bare en stor glede på hennes vegne. Det må nok være tanken på at vi sannsynligvis (statistisk sett - her tar vi ingen gleder på forskudd! ) er i samme båt veldig snart som hjalp meg. Så jeg fortalte henne like godt om hele dette prøverørsgreiene. Det var veldig godt å få det ut til noen på jobb, spesielt nå som jeg kommer til å være en del borte pga uttak og slikt. Jeg vurderer også å si det til sjefen dersom det ikke funker på første forsøk. Jeg føler liksom at jeg skylder ham såpass. Jeg må jo også legge til at grunnen til at jeg vurderer det er at jeg har verdens beste sjef. Ha en strålende fredag og en glitrende helg alle sammen! Dette hørtes veldig bra ut! Snille sjefer er som sendt fra himmelen synes jeg. De kan ha sine greier som man ikke er like fornøyd med, men så lenge de er snille og forståelsesfulle på bunnen så er de gull verdt! Og så koselig at du kunne bli glad på kollegaen din sine vegne, det er jo veldig hyggelig både for deg og henne! Kanskje de blir helt uten damer i nesten 1 helt år disse mannfolka da? Vi håper det! Ha en kjempefin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. november 2009 #605 Del Skrevet 20. november 2009 Fin hobby du har funnet deg for å få bukt med rastløsheten. Muffins. Godt å få sagt det til noen på jobben da. Og snill sjef liker vi. Håper du får en koselig innehelg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 21. november 2009 #606 Del Skrevet 21. november 2009 Godt og høre at alt er vel med prøving og det som skal til Veldig greit å ha en snill sjef i en sånn sammenheng Håper du har en fin helg, her ser det ut til at det har regnet fra seg heldigvis, så da blir det nok ikke store flommen resten av helga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 22. november 2009 #607 Del Skrevet 22. november 2009 Det gjør godt å ha noen på jobben å fortelle det til ja, og at dere damer mest sannsynlig kan være ute i permisjon samtidig. Da kan mannfolka se hvor stusselig det er uten damer Håper formen er fin og at nesesprayen ikke tar knekken på deg Ha en flott søndag, ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 22. november 2009 #608 Del Skrevet 22. november 2009 Godt å ha fortalt det til noen på jobb Du kan forresten få lov til å sende noen av de mannlige kollegene dine til min arbeidsplass Helsevesenet flommer ikke akkurat over av den sorten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #609 Del Skrevet 23. november 2009 Dette hørtes veldig bra ut! :Nikke : Snille sjefer er som sendt fra himmelen synes jeg. De kan ha sine greier som man ikke er like fornøyd med, men så lenge de er snille og forståelsesfulle på bunnen så er de gull verdt! Og så koselig at du kunne bli glad på kollegaen din sine vegne, det er jo veldig hyggelig både for deg og henne! Kanskje de blir helt uten damer i nesten 1 helt år disse mannfolka da? :fnise : Vi håper det! :jepp : Ha en kjempefin helg! :klem : Huff, jeg har hatt min del av fæle sjefer, så jeg er overlykkelig for at sjefen min i min første ''skikkelige'' jobb (altså, en jobb jeg har utdannet meg til) er så grei. Ja, det kan jo godt hende de blir dameløse en god stund ja. Fin hobby du har funnet deg for å få bukt med rastløsheten. Muffins. :sikle : Godt å få sagt det til noen på jobben da. Og snill sjef liker vi. :Nikke : Håper du får en koselig innehelg. :klemmer : Synes det er en kjempefin hobby jeg, men det har visst tatt litt overhånd. Jeg spiser ikke så mye søtsaker selv, så jeg prøver å prakke det på alle andre. Heldigvis skal min kjære ha bursdagsselskap når han kommer hjem. Da skal jeg bake myyyye! Godt og høre at alt er vel med prøving og det som skal til :jepp : Veldig greit å ha en snill sjef i en sånn sammenheng ; ) Håper du har en fin helg, her ser det ut til at det har regnet fra seg heldigvis, så da blir det nok ikke store flommen resten av helga :nigo : :klemmer : Alt er vel her i gården! Det er ingenting som er bedre enn en snill sjef. :rødme: Det ble visst ikke så mye flom allikevel, men det regnet så og si hele helgen. :dåne: PS! ELSKER det nye profilbildet ditt! Det gjør godt å ha noen på jobben å fortelle det til ja, og at dere damer mest sannsynlig kan være ute i permisjon samtidig. Da kan mannfolka se hvor stusselig det er uten damer :fnise : Håper formen er fin og at nesesprayen ikke tar knekken på deg ; ) Ha en flott søndag, ^^Belle^^ :klemmer : Kjempegodt å fortelle det til noen! Selvsagt blir det stusselig uten oss jenter. Formen er fin den, men jeg gruer meg fremdeles til hver gang jeg skal ta nesesprayen. *grøss* Heldigvis har jeg ikke så veldig mye bivirkninger. Godt å ha fortalt det til noen på jobb : ) Du kan forresten få lov til å sende noen av de mannlige kollegene dine til min arbeidsplass :jepp : Helsevesenet flommer ikke akkurat over av den sorten :riste : Kjempegodt! Jeg liker å ha de mannlige kollegaene mine der de er, takk skal du ha. Det er så mye mer beroligende å jobbe med en hel haug mannfolk enn med bare damer. :dåne: Men du kan jo kanskje få en da...eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. november 2009 Forfatter #610 Del Skrevet 23. november 2009 Da var helgen over. Igjen. :dåne: Jeg klarer rett og slett ikke å følge med i svingene jeg. Jaja, da er det ikke lenge til uttak/innsetting! Min helg har vært sånn passe begivenhetsrik. På fredag lagde jeg After Eight kaker. Det ble rett og slett en stor fiasko. For det første var deigen så utrolig hard at jeg nesten ødela blenderen (da var det ingenting annet å gjøre enn å begynne på nytt igjen, med miks master denne gangen ). For det andre smakte kakene dritt og jeg måtte bare kaste dem i bosset. Jeg vil jo ikke servere noe som jeg selv ikke liker. Så da ble det kun muffins til bestefar på lørdag. Jeg var vel ikke hjemme før klokken 9 på kvelden og jeg gikk og la meg klokken halv 11. Jaja, nå er det meste av abstinensene over og jeg klarer å slappe av littegranne ihvertfall. Jeg klarte å se en hel film i sofaen uten å måtte ta en tur rundt i stuen. I går var jeg og bestekompis på kino. Så den 2012. Den var egentlig veldig bra, overraskende nok. Morsom og veldig veldig spennende! Oi, glemte forresten å si at jeg fikk ''mensen'' i går også. Så da er alt klart til å begynne på sprøytene på onsdag. Ugh, tror det går litt inn på meg dette hormongreiene - med tanke på både nesesprayen og sprøytene egentlig. Her en natt drømte jeg at jeg ble kokainsniffer fordi ''nå var jeg jo så vant med å sniffe nesespray, at jeg like godt kunne prøve å sniffe kokain''. Den samme drømmen har jeg også hatt med heroin (er det ikke det man tar med sprøyter?). Vet ikke helt hva som går av meg for tiden, men jeg skylder på hormonene. I dag blir det muligens New Moon med datter til kjæreste til mamma på 12. Jeg skylder på henne, samtidig som jeg har bittelitt lyst til å se den selv. Jeg har jo lest bøkene så... Ha en strålende mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 24. november 2009 #611 Del Skrevet 24. november 2009 Oi, glemte forresten å si at jeg fikk ''mensen'' i går også. Så da er alt klart til å begynne på sprøytene på onsdag. Ugh, tror det går litt inn på meg dette hormongreiene - med tanke på både nesesprayen og sprøytene egentlig. Her en natt drømte jeg at jeg ble kokainsniffer fordi ''nå var jeg jo så vant med å sniffe nesespray, at jeg like godt kunne prøve å sniffe kokain''. Den samme drømmen har jeg også hatt med heroin (er det ikke det man tar med sprøyter?). Vet ikke helt hva som går av meg for tiden, men jeg skylder på hormonene. Sprøytestart i morgen! Nå nærmer det seg virkelig her. Utrolig spennende Må bare le litt av drømmene dine jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2009 Forfatter #612 Del Skrevet 25. november 2009 :hoppe : Sprøytestart i morgen! :hoppe : Nå nærmer det seg virkelig her. Utrolig spennende :Nikke : Må bare le litt av drømmene dine jeg :fnise : :klemmer : Sprøytestart i dag! Må le litt av drømmene mine selv jeg. til deg! ------------- Ja, da er det sprøytestart i dag. Gruer meg litt, men min kjære får hjelpe meg. Jeg skal nemlig hente ham på busstasjonen klokken 5 idag! Så, rett etter jobb kjører jeg på apoteket for å hente innholdet til sprøytene, rett på kjøpesenteret etterpå for å kjøpe ferdig presangen til min kjære og rett på rutebilen for å hente ham. Deretter blir det full bakings i kveld, for det blir familieselskap i morgen. Så, en travel dag altså. Jeg tenkte jeg skulle prøve meg på Crazy Chocolate Cake fra detsoteliv.no. Og bran muffins selvsagt. I går var jeg og mamma flinke og gikk tur (det er så deilig å faktisk være på det stadiet at en halvtimes tur er en kort tur ) for deretter å spise på oss alle kaloriene ved å lage arme riddere til kvelds. Uansett veldig godt da! Jeg hadde forresten en dop-drøm i natt også. Hva er det som går av meg for tiden? Ellers ingen andre bivirkninger annet enn litt høy på andre bilister i trafikken. Til helgen blir det full fart med julepresangkjøping, julepynting (ELSKER å pynte til jul! ) pluss at vi må finne et stuebord vi liker som mamma skal kjøpe til oss til jul. Vi må også få bestilt resten av takkekortene (ja, vi er utrolig sent ute ) og bilder til foreldre og besteforeldre til jul. Ha en fin onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. november 2009 #613 Del Skrevet 25. november 2009 Nå har jeg deg på mine innlegg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 25. november 2009 #614 Del Skrevet 25. november 2009 Sprøytestart!! Jeg blir alltid så sulten og misunnelig av å lese her om alle kakene du lager.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. november 2009 Forfatter #615 Del Skrevet 25. november 2009 Nå har jeg deg på mine innlegg! Har ikke vært så flink jeg heller, etter bryllupet. Men nå er jeg back in business! Sprøytestart!! Jeg blir alltid så sulten og misunnelig av å lese her om alle kakene du lager.. Blir sulten selv jeg, når jeg sniker meg inn på detsoteliv.no. Jeg skal også lage Zebra Bars til i morgen forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 25. november 2009 #616 Del Skrevet 25. november 2009 For noen drømmer du har for tiden Tror jeg blir påvirket av å lese om dem, for i natt drømte jeg at min super single venninne plutselig var høygravid og jeg ville ikke snakke med henne for det var jo vår tur.. Tror jeg muligens trenger en tankepause Gikk det bra med sprøyten? Må si at jeg ikke gleder meg til å stikke meg selv *nåleskrekk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. november 2009 #617 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg må også få bestilt bilder til foreldre og besteforeldre. Håper det gikk bra med sprøytestart, og at du koser deg med din kjære hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 26. november 2009 #618 Del Skrevet 26. november 2009 Litt lenge siden jeg var innom her, og jammen var det action her!! Lykke lykke lykke til med sprøytene og IVF, så utrolig moro (og velfortjent!) at det gikk så fort!! Tenk om du får verdens fineste julegave... :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 26. november 2009 #619 Del Skrevet 26. november 2009 Koster det noe forresten? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. november 2009 Forfatter #620 Del Skrevet 26. november 2009 For noen drømmer du har for tiden :fnise : Tror jeg blir påvirket av å lese om dem, for i natt drømte jeg at min super single venninne plutselig var høygravid og jeg ville ikke snakke med henne :snurt : for det var jo vår tur.. Tror jeg muligens trenger en tankepause :sjenert : Gikk det bra med sprøyten? Må si at jeg ikke gleder meg til å stikke meg selv :redd : *nåleskrekk* Slike drømmer har jeg hatt flusst av. Tror det er veldig normalt når man er i den situasjonen vi er i. Sprøyten gikk kjempebra! Jeg må også få bestilt bilder til foreldre og besteforeldre. :jepp : Håper det gikk bra med sprøytestart, og at du koser deg med din kjære hjemme. :hjerte : Sprøytestart gikk kjempebra, og det å ha min kjære hjemme igjen var helt fantastisk. Litt lenge siden jeg var innom her, og jammen var det action her!! :hoppe : Lykke lykke lykke til med sprøytene og IVF, så utrolig moro (og velfortjent!) at det gikk så fort!! Tenk om du får verdens fineste julegave... :strix : :strix : :strix : Ja, tenk! Det hadde vært verdens beste julegave noen sinne. :rødme: Koster det noe forresten? :klø : Om det koster noe? :dåne: Jeg kjøpe medisiner for 6500 kr i går! Så ja, det er dyrt. Vet ikke helt hvor mye, men kanskje rundt 10-15000 kr? Per forsøk? Kommer helt an på hva du skal gjøre også. Men som en regel så er det ikke selve forsøket som er dyrt, det er medisinene (bare nesesprayen for 3 uker kostet 1800 kr ). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå