Gjest Almaz Skrevet 3. november 2009 #561 Del Skrevet 3. november 2009 Masse masse lykke til idag!! :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 3. november 2009 #562 Del Skrevet 3. november 2009 Tenker på deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #563 Del Skrevet 4. november 2009 Masse masse lykke til idag!! :hoppe : :hoppe : :hoppe : Tenker på deg :klemmer : Tusen takk begge to! --- Ja, da var det på tide med referat fra gårsdagen. Det viktigste først: vi får ett forsøk før jul! De spurte om vi var interessert i det, og selvsagt sa vi ja. Så jeg skal begynne på nesespray 11.november, sprøyter 25.november, kontroll 3.desember og uttak/innsetting 7-10.desember. Blir helt sjokkert over hvor fort de satte det i gang jeg. Så, visst dette funker på første forsøk, så er vi gravide til jul. :dåne: Vi trodde jo vi måtte vente 2-3 måneder vi, før vi satte i gang. Herreguuud, er helt forvirret, glad, nervøs + + på en gang. Klarte ikke å sove i natt på grunn av alle tankene som svirret rundt. For det andre: min kjæres svømmere er helt i orden. Det må nok være antibiotikaen han gikk på (etter at de oppdaget for mye hvite blodlegemer) som har gjort susen. Jeg vet jeg burde blitt glad, og det er jeg også, men en del av meg er bare totalt oppgitt. Før hadde vi liksom en grunn til at vi ikke fikk det til. Så nå har jeg mistet bittelitt av det gigantiske håpet jeg hadde på IVF, fordi jeg tenker ''vi har jo ikke klart det på to år, hva er forskjellen nå?'' og ''tenk om vi bare ikke passer sammen?''. Aaaargh, de dumme tankene. Min kjære er jo selvsagt helt i himmelen, for som han sier, så har jo han fått manndommen sin tilbake. Og, han er på sjøen de to ukene jeg går på sprayen - som visstnok skal være enda verre enn helvetespillene. Tror kanskje det er til det beste. Ellers hadde det vært en stor sjanse for skilsmisse her i gården. Jeg må slutte å snuse når jeg begynner med behandlingen også, så gretten-Belle kommer nok til å være framtredende den neste måneden. Så, sånn alt i alt, er jeg jo selvsagt kjempefornøyd. Vi prøver å ikke ta gledene på forskudd, men ta én dag om gangen. Uansett, vi er kjempespente. Tenk, verdens beste julegave - dersom det funker da. :rødme: Men først, Oslo! Kanskje mitt siste alkohol-sprell på en stund. Ha en strålende onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 4. november 2009 #564 Del Skrevet 4. november 2009 Så kjekt å lese utrolig bra at dere kommer igang så fort. Krysser fingrene for verdens beste julegave :rødme: Skjønner at det er mange tanker som svirrer rundt nå ja, det er ganske naturlig. Håper du overlever ukene som grette-Belle Du får holde fokus på hva som kommer ut av det, en perfekt liten bebis God tur til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 4. november 2009 #565 Del Skrevet 4. november 2009 (endret) Kom visst samme innlegg to ganger... :gjeiper: Endret 4. november 2009 av Ananan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 4. november 2009 #566 Del Skrevet 4. november 2009 Så bra at dere får et forsøk før jul allerede! Håper du har en mageboer til jul. :rødme: Så spennende! Kanskje bra for din kjære at han er borte når du skal på spray. Du får ta den helt ut på Oslo-tur da. Kos dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 4. november 2009 Forfatter #567 Del Skrevet 4. november 2009 Så kjekt å lese utrolig bra at dere kommer igang så fort. Krysser fingrene for verdens beste julegave :rødme: Skjønner at det er mange tanker som svirrer rundt nå ja, det er ganske naturlig. Håper du overlever ukene som grette-Belle Du får holde fokus på hva som kommer ut av det, en perfekt liten bebis God tur til Oslo Kjempebra! Det tror jeg det er det eneste min kjære tenkte på da jeg gikk på helvetespillene - at det er SÅ verdt det til slutt. Ellers hadde han blitt gal tror jeg, da jeg var på mitt verste. Så bra at dere får et forsøk før jul allerede! Håper du har en mageboer til jul. :rødme: Så spennende! Kanskje bra for din kjære at han er borte når du skal på spray. Du får ta den helt ut på Oslo-tur da. Kos dere. Mageboer. :rødme: Tror nok det er til det beste, ja, at han er borte. Dere skulle ha sett uttrykket hans når vi fikk vite hvordan denne sprayen var, etterfulgt av uttrykket hans da han fant ut at han var borte hele den tiden. Oslo-turen skal bli fantastisk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 4. november 2009 #568 Del Skrevet 4. november 2009 Nå ble jeg kjempe glad Fine svømmere, en runde før jul og kanskje verdens beste julegave :rødme: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 4. november 2009 #569 Del Skrevet 4. november 2009 Dere skulle ha sett uttrykket hans når vi fikk vite hvordan denne sprayen var, etterfulgt av uttrykket hans da han fant ut at han var borte hele den tiden. Så moro at dere får starte så raskt, som Ananan sa - dette kan bli verdens fineste julegave Dette var koselig å lese altså! Har tro på at det blir baby snart!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 5. november 2009 Forfatter #570 Del Skrevet 5. november 2009 :strix : Nå ble jeg kjempe glad Fine svømmere, en runde før jul og kanskje verdens beste julegave :rødme : :hoppe : :hoppe : Dersom det funker på første forsøk tror jeg jeg kommer til å :dåne: av glede. Tenk hvis... :rødme: :ler : Så moro at dere får starte så raskt, som Ananan sa - dette kan bli verdens fineste julegave :jepp : Dette var koselig å lese altså! Har tro på at det blir baby snart!! :hoppe : :klem : Ja, det er kjempeherlig å kunne starte med en gang. Men dette kom så utrolig kjapt på at jeg har enda en litt sånn ''hvordan skal dette gå? vi har jo ikke peiling på babyer vi..'' følelse. Ikke helt rasjonell for tiden nei... --- Fikk ikke noe særlig søvn i natt heller. Jeg klarer ikke å skru av hjernen min, så all gleden, forvirringen, nervøsiteten ligger og kverner oppi der uti de små timer i natten. Håper natten i natt blir litt bedre. Jeg, mamma og søster skal nemlig gå tur i dag, så jeg håper jeg sliter meg ut med det. Ha en strålende torsdag (allerede? ) alle sammen! og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 7. november 2009 #571 Del Skrevet 7. november 2009 Skjønner at det kommer mange rare tanker, men dere er nok absolutt klare. Tenk så ønsket denne babyen er. :rødme: Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 8. november 2009 #572 Del Skrevet 8. november 2009 Hei, nå er jeg tilbake her Glemte visst å svare deg på FB, beklager Har bare vært litt satt ut i helgen pga vi fikk vite på fredag at en barndomsvenn av kjære er død... Men skal ikke okkupere boken din med sånne triste ting. Jeg skjønner du er spent og sliter med å sove nå! Kanskje like greit at din kjære ikke er hjemme når du skal gå på sprayen ja Men som de andre sier, alt er nok verdt det når dere endelig får en liten mini-Belle eller mini-mann Jeg tenker i allefall på dere og krysser alt jeg har for at det sitter på første forsøk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 9. november 2009 Forfatter #573 Del Skrevet 9. november 2009 Skjønner at det kommer mange rare tanker, men dere er nok absolutt klare. Tenk så ønsket denne babyen er. :rødme : Håper du har en fin helg. :klemmer : Ja, jeg skulle tro vi var klare da. Kan jo summere opp følelsene mine som skrekkblandet fryd. Hei, nå er jeg tilbake her : ) Glemte visst å svare deg på FB, beklager :sjenert : Har bare vært litt satt ut i helgen pga vi fikk vite på fredag at en barndomsvenn av kjære er død... Men skal ikke okkupere boken din med sånne triste ting. Jeg skjønner du er spent og sliter med å sove nå! Kanskje like greit at din kjære ikke er hjemme når du skal gå på sprayen ja ; ) Men som de andre sier, alt er nok verdt det når dere endelig får en liten mini-Belle eller mini-mann : ) Jeg tenker i allefall på dere og krysser alt jeg har for at det sitter på første forsøk :klemmer : Huff, så utrolig trist. Håper det går bra med din kjære. Det hadde vært så utrolig fantastisk dersom det hadde funket på første forsøk. :rødme: Nå er jeg forresten så utslitt av alle tankene mine, at jeg får sove littegranne ihvertfall. --------- Da var jeg tilbake fra en kjempemorsom helg i Oslo. Jeg er i tillegg så utrolig sliten etter den helgen at jeg nesten holder på å sovne her jeg sitter på kontoret mitt. Da er en liten KG-pause ikke å forakte. På onsdag er det nesespray-start og jeg gleder meg egentlig bare til å komme i gang. Selv om jeg forventer det verste. Min kjære reiser ut på onsdag også, så jeg får to uker helt for meg selv. Tror det er til det beste - både for ham og meg. Så, ingen store planer de neste to ukene. Annet enn at jeg må slutte å snuse. *urk* Det gleder jeg meg IKKE til. Men det er jo verdt det selvsagt, så det skal jeg klare. Så kanskje dette blir en utrolig hissig dagbok de neste par ukene. Ha en strålende mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 9. november 2009 #574 Del Skrevet 9. november 2009 HEEEEIIII Står til her? Det var jammen med lenge siden, håper du har det bra og at prosjektet snart går i boks Følger spent med videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 10. november 2009 Forfatter #575 Del Skrevet 10. november 2009 :heiajente : HEEEEIIII ; ) Står til her? Det var jammen med lenge siden, håper du har det bra og at prosjektet snart går i boks :sjarmor : Følger spent med videre :hoppe : :popcorn : Ja, det var jammen lenge siden. Ser det går veldig bra med deg! ----- I går kveld klokken 8 ringte megleren til oss og sa at det blir visning i dag klokken halv 4. Leiligheten vår er jo SÅ ikke klar til noen visning, så det ble litt panikkvasking i går kveld. Heldigvis er min kjære hjemme hele dagen, så han får ta det verste. :rødme: Er veldig spent på hvordan dette kommer til å gå, men vi kan jo ikke gjøre annet enn å krysse fingrer og tær. Håååper det går i boks! Ellers er det lite som skjer i min verden for tiden. Det blir trening i kveld og ellers litt kos i armkroken tror jeg. Er så utrolig trøtt for tiden at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg. I går la jeg meg klokken 9. Men så er det disse tankene da, som aldri stopper, og jeg får ikke sove. Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 10. november 2009 #576 Del Skrevet 10. november 2009 Det går greit nok med kjære, men er jo uvirkelig og rart, for meg også, selv om jeg ikke kjente han så godt, for veldig mange av vennene mine var god venn med han... Huff, kjedelig at du er så trøtt... Har slitt litt med søvnen i det siste jeg også... Tror det er eksamen som gjør det her... Spennende med visning da Selv om det ble litt stress i går kveld, hehe... Men det blir det jo alltid... Jeg krysser fingrene for at dere får solgt så fort som mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 10. november 2009 #577 Del Skrevet 10. november 2009 Ja nå er jeg tilbake Skal holde et øye her inne nå å få med meg hva som skjer med alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #578 Del Skrevet 11. november 2009 Det går greit nok med kjære, men er jo uvirkelig og rart, for meg også, selv om jeg ikke kjente han så godt, for veldig mange av vennene mine var god venn med han... Huff, kjedelig at du er så trøtt... Har slitt litt med søvnen i det siste jeg også... Tror det er eksamen som gjør det her... Spennende med visning da Selv om det ble litt stress i går kveld, hehe... Men det blir det jo alltid... Jeg krysser fingrene for at dere får solgt så fort som mulig :klemmer : Det er jo alltid et stort sjokk når noen faller fra sånn plutselig. En god til deg! Kjempespennende! Håper det går bra denne gangen. Ja nå er jeg tilbake :fnise : Skal holde et øye her inne nå å få med meg hva som skjer med alle. :klemmer : for at du er tilbake! ---- Da var første sprut av nesesprayen tatt, og jeg må si at det går bra så langt. Jeg føler meg litt sjelven og småsvimmel, men det er mest sannsynligvis enten fordi jeg ikke har snust siden klokken 6 i går kveld eller at jeg har drukket for mye kaffe. Nå er det rett før jeg må ta meg enda en kopp, har forferdelige abstinenser akkurat nå. Sitter og tygger tyggegummi til den store gullmedaljen, men det funker ikke så bra. Føler meg litt nå. Hjelpes, hvordan skal dette gå? :klø: Nå glemte jeg jo helt å fortelle hvordan det gikk på visning i går. Det var tre stykker innom og interessen var så som så. Hun ene likte leiligheten kjempegodt (og synes den var mye finere enn en annen i blokken - det er nemlig 3-4 leiligheter i blokken vår som er til salgs nå :dåne: ), men vi har en annen blokk rett ovenfor vår, så derfor var hun litt i tvil. Men vi får se hvordan det går. I kveld skal jeg ingenting - annet enn å tygge tyggegummi og furte for meg selv. Ha en strålende onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 11. november 2009 #579 Del Skrevet 11. november 2009 Så fantastisk at du er i gang!! Håper ikke sprayen tar helt knekken på deg da.. Men akkurat nå er det kanskje snus-abstinensene som er verst?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 11. november 2009 Forfatter #580 Del Skrevet 11. november 2009 Så fantastisk at du er i gang!! Håper ikke sprayen tar helt knekken på deg da.. Men akkurat nå er det kanskje snus-abstinensene som er verst?? Nå er det abstinensene som står i fokus ja. Klarer ikke helt å konsentrere meg i dag gitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå