^^Belle^^ Skrevet 21. oktober 2009 Forfatter #541 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så helig at det blir ordnings på mennen sin jobb *misunnelig* Kjempeherlig! Har du en mann som reiser i hytt og pine vær du også kanskje? ----- Det ble enda en Shia LaBeouf-kveld på meg og søster i går. Transformers 2 og Almondy-kake. Finnes det noe bedre? I dag skal jeg rydde littegranne og ellers bare slappe av - som vanlig. Føler meg ikke helt i tipp topp stand for tiden, og har konstant småvondt i halsen og tett nese. Akkurat nå håper jeg bare at det bryter ut og at jeg blir skikkelig syk i noen dager. Er bedre det enn å gå og hangle i flere uker - som jeg pleier å gjøre. :dåne: Da har jeg liksom ikke samvittighet til å være hjemme fra jobb for å ta meg inn igjen. Ellers planlegger jeg og min kjære en Oslo-tur i nærmeste fremtid. Mine to bestevenninner bor nemlig der (hva er det med Oslo egentlig? Aaaaltfor stort for min smak) og hun ene skal flytte i ny leilighet i november. Årh, det skal bli så gøy! Vi får nok ta litt juleshopping mens vi er der da. Ha en strålende onsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. oktober 2009 #542 Del Skrevet 21. oktober 2009 Så supert med jobben til din kjære da! Hjemmeværende mann i fire uker av gangen høres jo ikke dumt ut. Ferdig middag hver dag da vel. Kanskje greit du har fått litt nok av drikking nå, for det kan jo bli en lang periode uten alkohol snart. Håper formen din bedrer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 21. oktober 2009 #543 Del Skrevet 21. oktober 2009 (endret) Kjempeherlig! Har du en mann som reiser i hytt og pine vær du også kanskje? Avslørt, å nei :dåne: Er gressenke til tider ja Endret 21. oktober 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 22. oktober 2009 #544 Del Skrevet 22. oktober 2009 Innom og ønsker deg en fin dag Belle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. oktober 2009 Forfatter #545 Del Skrevet 22. oktober 2009 Så supert med jobben til din kjære da! :hoppe : Hjemmeværende mann i fire uker av gangen høres jo ikke dumt ut. Ferdig middag hver dag da vel. : ) Kanskje greit du har fått litt nok av drikking nå, for det kan jo bli en lang periode uten alkohol snart. :lur : Håper formen din bedrer seg. :kose : Kjempeherlig! Han er ikke så veldig flink til å lage middag hver dag, men kanskje annenhver dag? Er godt nok det for meg. Min kjære sa her en dagen at han gledet seg sånn til vi fikk baby. Da hadde han en unnskyldning for ikke å gå ut på byen. Avslørt, å nei :dåne : Er gressenke til tider ja ; ) Innom og ønsker deg en fin dag Belle :klemmer : til deg også! ----- Min kjære kommer ikke hjem før over helgen. :dåne: Det gikk visst ikke noe helikopter i helgen.. Så da blir det ihvertfall en überrolig helg på meg. Skal bli herlig også egentlig, var jo det jeg hadde planlagt. Huff, føler meg ikke bra for tiden. Å våkne opp til skallebank er ikke noe å anbefale for å si det sånn. Såem, det ble ikke noe ryddings i går. Tror ikke det blir noe i dag heller. Men i morgen er det helg, da skal jeg klare å rydde littegranne ihvertfall. Og lage skikkelig middag for en gangs skyld. I går hadde jeg pizza-rester fra søndag... Ellers er det svært lite som skjer i min verden for tiden. Jeg går egentlig bare og venter på 3.november nå. til alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 23. oktober 2009 Forfatter #546 Del Skrevet 23. oktober 2009 Mensen i dag??? To dager før tiden? :klø: Forstår ingenting jeg. Det er så typisk at den tuller nå når jeg vil ha den så stabil som den alltid har vært. Jaja, ingen veldig stor skuffelse egentlig. Føler meg utrolig ''jaded'' når jeg sier at jeg er så vant med det, men det er jo slik det føles. Uansett, ikke lenge igjen til 3 november nå! Bare en liten jobbuke igjen. I dag skal jeg hjem til mamma for å få middag (ingen 3 dager gammel pizza der i gården nei... ) og så skal jeg bestille tur til oslo med noen av gavekortene vi fikk til bryllupet. De må brukes innen ett år, så da synes jeg det er like greit å bruke dem på oslo, selv om ikke det er så veldig eksotisk. Ha en strålende helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 25. oktober 2009 #547 Del Skrevet 25. oktober 2009 Håper du har hatt en deilig og avslappende helg. Og nå får du jo snart se din kjære igjen! Søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananan Skrevet 26. oktober 2009 #548 Del Skrevet 26. oktober 2009 Bare 8 dager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter #549 Del Skrevet 26. oktober 2009 Håper du har hatt en deilig og avslappende helg. : ) Og nå får du jo snart se din kjære igjen! : hoppe: Søndags- :klemmer : Helgen var helt fantastisk! Bare 8 dager igjen :skya : Tiden går så utrolig fort! ---- Som sagt, helgen har vært helt fantastisk. Jeg har ikke gjort på noe som helst, men det er så utrolig herlig en gang i blant. Jeg har vel kanskje tilbragt 90% av helgen min i sengen, enten med bok eller data. Men jeg klarte ihvertfall å hoppe i en joggebukse da, så litt sivilisert har jeg vært. I går hadde jeg og søster en skikkelig jentekveld med The Proposal (utrolig morsom!), Two Week's Notice og Forgetting Sarah Marshall. I sengen selvsagt. Jeg begynner også å stresse ang. blodprøven til min kjære (vi må teste oss for HIV og hepatitt før timen på sykehuset). Han hadde jo planlagt å ta den da han liksom skulle komme hjem i forrige uke, men siden han ikke er kommet hjem enda - og mest sannsynligvis ikke kommer hjem før i morgen - har han jo ikke tatt den. Da får han tatt den tidligst på onsdag, og jeg er så utrolig stressa for at det skal være for sent og at vi ikke får komme inn til timen vår. Tenk om vi må vente enda noen måneder på ny samtale? Jaja, krysser fingrene for at det går greit ihvertfall...min kjære kan krangle seg til det meste. Noen av dere som vet sånn ca hvor lang tid det tar å få svar på blodprøve? Er det en uke, eller er det mer en måned? *engstelig* Ellers, lite planer for tiden. Det går i jobb og venting på enten 3.november eller oslo-turen. Take your pick. Årh, det skal bli så godt å komme seg bort litt. Ha en strålende mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 26. oktober 2009 #550 Del Skrevet 26. oktober 2009 Uten at jeg kan være sikker, så mener jeg en slik blodprøve tar ca.2 uker å få svar på. Det avhenger helt sikkert av forskjellige ting, så jeg kan absolutt ikke garantere at jeg gir ut riktig informasjon nå, men det er hva jeg har hørt i hvert fall Hørtes ut som en deilig helg!! Ønsker deg en fin siste uke før eventyret starter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 26. oktober 2009 #551 Del Skrevet 26. oktober 2009 (endret) Her på sykehuset kjører i alle fall hepatitt hver dag Da foreligger svaret som oftest dagen etter, om prøven ankommer tidlig på dagen. Endret 26. oktober 2009 av pusilus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter #552 Del Skrevet 27. oktober 2009 Uten at jeg kan være sikker, så mener jeg en slik blodprøve tar ca.2 uker å få svar på. Det avhenger helt sikkert av forskjellige ting, så jeg kan absolutt ikke garantere at jeg gir ut riktig informasjon nå, men det er hva jeg har hørt i hvert fall : ) Hørtes ut som en deilig helg!! Ønsker deg en fin siste uke før eventyret starter! :klem : 2 uker??? :dåne: Huff, får ikke håpe det ihvertfall. Men det jeg håper, er at det tar mye kortere tid fordi det er ikke vi som skal ha svarene - det er fertilitetsklinikken. *krysser fingrer, armer og ben* Vi får uansett bare møte opp og håpe på det beste. Tenk at det bare er én uke igjen!!! Her på sykehuset kjører i alle fall hepatitt hver dag : ) Da foreligger svaret som oftest dagen etter, om prøven ankommer tidlig på dagen. Jeg likte ditt svar myyye bedre enn Nuni sitt. Håper det er tilfelle på vårt sykehus. Som jeg skrev til Nuni også: håper det går fortere med tanke på at det er sykehuset selv som skal ha svarene. Føler meg litt nå... ----- Huff, enda mer stress i hverdagen min. Min kjære kommer ikke hjem før på onsdag, og kan når ikke å ta blodprøve før på torsdag. på drittplattformen. Men går det ikke, så går det ikke. Vi får bare prøve å forklare situasjonen så godt som mulig. Selv om unnskyldninger bare er tull, siden vi har hatt blodprøve-rekvisisjonene i sikkert 4 måneder. Jaja, vi får bare møte opp og håpe at det er nok at svarene ''er på huset''. Ellers, jeg har hatt en utrolig merkelig mens denne gangen. Nesten ingenting som har kommet på 5 dager. :klø: *merkelig* Jaja, skal ikke klage dersom den bare holder seg stabil. Ha en strålende tirsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Almaz Skrevet 29. oktober 2009 #553 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvordan går det med salg av leiligheten? Vært noe mer action? Deilig med mannen i fast turnus!! Litt lettere å planlegge da - og hvertfall mye bedre enn å være permittert!! Snaart 3.nov!! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter #554 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvordan går det med salg av leiligheten? Vært noe mer action? Deilig med mannen i fast turnus!! Litt lettere å planlegge da - og hvertfall mye bedre enn å være permittert!! :hoppe : Snaart 3.nov!! :hoppe : Ha en fin dag! :klem : Salget av leiligheten står veldig på stedet hvil for tiden, men nå er den ihvertfall lagt ut for salg. Så får vi vente å se hvordan det går. Kjempeherlig! Bare 4 dager igjen, står det på tickeren min. ----- Da var min kjære hjemme igjen - endelig. Han har jobbet så mye de to siste månedene at jeg føler at jeg nesten ikke har sett ham i det hele tatt. Da er det godt å endelig ligge i armkroken igjen. Han fikk tatt blodprøven i går, og de sa at det ville ta ca en uke, siden prøvene måtte sendes til Bergen. Vi får håpe at de godtar det, ellers vet jeg ikke hva jeg kommer til å gjøre. Det er uansett bare 4 dager igjen nå! I går tenkte jeg at jeg skulle være flink og bake litt muffins for å ta med meg på jobb. Jeg klarte jo selvsagt å steke de litt for lenge for jeg var så opptatt i telefonen, så de var steinharde og ikke spisende i det hele tatt. Var litt trist å bare kaste dem rett i bosset. Ellers har vi ingen planer i helgen. Min kjære skal på opprykkskamp på søndag (det vil si, dersom vi vinner rykker vi opp i tippeligaen) og dersom vi vinner blir det nok bytur på ham. Er litt misunnelig ja, med tanke på at jeg må på jobb på mandag igjen. Selv om jeg har en mistanke om at det kanskje blir litt tynt inne på kontoret på mandag dersom vi vinner. Jeg bor i en utrolig patriotisk by skjønner dere, så til og med de som ikke liker fotball følger med. Ha en strålende helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 30. oktober 2009 #555 Del Skrevet 30. oktober 2009 God helg!!! Og heia fotball-laget!! (Vet ikke hvilket lag du snakker om, så jeg heier bare litt generelt.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 30. oktober 2009 #556 Del Skrevet 30. oktober 2009 Håper det går bra med blodprøvene. Bare 4 dager igjen! Kan tenke meg det er deilig å ha din kjære hjemme igjen. Spennende med fotballkampen på søndag da! En strålende helg ønskes deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 2. november 2009 Forfatter #557 Del Skrevet 2. november 2009 God helg!!! :klemmer : Og heia fotball-laget!! :duskedame : (Vet ikke hvilket lag du snakker om, så jeg heier bare litt generelt.. :sjenert : ) Takk for heiing, tror det hjalp. Vi vaaant! Håper det går bra med blodprøvene. Bare 4 dager igjen! :hoppe : Kan tenke meg det er deilig å ha din kjære hjemme igjen. :hjerte : Spennende med fotballkampen på søndag da! En strålende helg ønskes deg også. :klemmer : Krysser fingrene for at de godtar det. Nå er det bare én dag igjen! :dåne: ----- Jeg har hatt en fantastisk rolig og herlig helg sammen med min kjære. På fredag lå vi som to slakt på hver sin sofa, det samme på lørdag også egentlig. Det ble seier i går, så min kjære kom ramlende inn dørene i 2-tiden i natt tror jeg. Tror nok de har hatt det gøy, var utrolig mange folk på byen i går. Jeg hadde meg en prat med mamma i går også, angående hele dette prøverørsgreiene. Vi har ikke snakket så mye om det, for jeg vet mamma er redd for å stresse/presse meg på noe som helst vis. De prøvde nemlig i langt over ett år for å få meg og over to år for å få broremannen. Så hun vet hvordan vi har det. Men det er alltid godt å få snakket ut om det, og som den herlige mammaen hun er, så kom hun selvsagt med verdens mest støttende ord. I dag skal jeg, søster og mamma trene - ellers blir det vel litt muffinsbaking (som forhåpentligvis blir vellykket ) og generelt venting på morgendagen. Ha en strålende mandag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 2. november 2009 #558 Del Skrevet 2. november 2009 Masse lykke til i morra! :hoppe: :hoppe: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 2. november 2009 #559 Del Skrevet 2. november 2009 10 000 lykke til i morgen! Dette er starten på noe fantastisk (Og gratulerer med seieren ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. november 2009 Forfatter #560 Del Skrevet 3. november 2009 Masse lykke til i morra! :hoppe: :hoppe: 10 000 lykke til i morgen! Dette er starten på noe fantastisk (Og gratulerer med seieren ) Tusen takk begge to! Kjenner at jeg er litt nervøs nå (sitter på jobb, men klarer ikke helt å konsentrere meg). Er vel mest fordi jeg er bekymret for om det går greit selv om blodprøven til min kjære mest sannsynligvis ikke er kommet. :bond: :bond: Men jeg gleder meg også selvsagt. Vi har jo ventet på dette i et halvt år, og det skal bli så herlig å endelig være inne i systemet. Kommer tilbake med fullt referat i morgen. Ha en strålende tirsdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå