cypress Skrevet 18. august 2009 #481 Del Skrevet 18. august 2009 Alltid kjekt at mennene våre blir minnet på hvor flotte koner de har!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. august 2009 #482 Del Skrevet 18. august 2009 Hørtes ut som dere hadden en fantastisk flott uke i Roma. Forresten... hvordan er Engler og Demoner filmen? Noe å anbefale? Nedtellingen på tickeren din ser jeg for det!!! under tre månder, og det går jo fort da!! godter meg på vegne av deg og bryllupet ditt, hehe.... "venninna" di kan suge på en sitron Ellers er jeg innom for å spre litt til folk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 18. august 2009 #483 Del Skrevet 18. august 2009 Så bra at dere hadde det fint i Italia Kan se for meg at en uke i Roma muligens er litt lenge ja, spesielt med tanke på hvor varmt det er der på denne tiden... Men jeg elsker Italia, hadde ikke hatt noe i mot å dra ned igjen dit nå Kan jeg spørre på hvilken måte Sicilia ikke svarte til forventningene? Synes det virker så fint der... Kjedelig at det ikke har blitt noen spire ennå... Men vi får fortsette å krysse fingrene, og telle ned mot november!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 18. august 2009 #484 Del Skrevet 18. august 2009 Roma er en av de byene jeg absolutt må dra til, har hørt så mye bra November er ikke langt unna Jeg synes akkurat at det var påske jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. august 2009 Forfatter #485 Del Skrevet 20. august 2009 :ler : Alltid kjekt at mennene våre blir minnet på hvor flotte koner de har!! :tommelopp : Hørtes ut som dere hadden en fantastisk flott uke i Roma. Forresten... hvordan er Engler og Demoner filmen? Noe å anbefale? Nedtellingen på tickeren din ser jeg for det!!! under tre månder, og det går jo fort da!! : ) godter meg på vegne av deg og bryllupet ditt, hehe.... "venninna" di kan suge på en sitron ; ) Ellers er jeg innom for å spre litt :hug : til folk Vi hadde det helt fantastisk! Filmen er okei, den. Bedre enn Da Vinci-koden, men det skal jo ikke så mye til. Og etter at du har sett den filmen får du bare såååå lyst til å reise til Roma. 3 måneder pleier å gå veldig fort, så vi håper på det. *mohahahaHAHAHA* Takk for ! rett tilbake! Så bra at dere hadde det fint i Italia : ) Kan se for meg at en uke i Roma muligens er litt lenge ja, spesielt med tanke på hvor varmt det er der på denne tiden... Men jeg elsker Italia, hadde ikke hatt noe i mot å dra ned igjen dit nå ; ) Kan jeg spørre på hvilken måte Sicilia ikke svarte til forventningene? Synes det virker så fint der... Kjedelig at det ikke har blitt noen spire ennå... Men vi får fortsette å krysse fingrene, og telle ned mot november!! :klemmer : Varmen var egentlig helt okei, selv om vi gikk og svettet 24 timer i døgnet. Hadde vi ikke hatt aircondition på rommet hadde jeg DØDD! Det var vel mest det at vi ikke hadde noe annet å gjøre enn å gå å traske på måfå de to siste dagene. Da ble det en del shopping kan du si... Jeg tror ikke det har noe med selve stedet å gjøre, det var bare vi som hadde valgt et hotell med utrolig dårlig plassering. Det var 1 km til stranden (noe som for så vidt ikke er så langt, men i den varmen ble det utrooolig langt), og enten en halv time å gå til det ene sentrum (hotellet lå plassert midt mellom to byer ) eller ta taxi til det andre sentrum. Det ble til at vi tok taxi opp til Taormina, der var det nyyydelig. Og så kan det også ha noe å si at jeg var fullstendig rusa på hormoner den uken, og var generelt veldig trøtt og sur. Så Sicilia anbefales altså, det er et nydelig sted. Roma er en av de byene jeg absolutt må dra til, har hørt så mye bra : ) November er ikke langt unna :riste : Jeg synes akkurat at det var påske jeg :fnise : Du MÅ så absolutt reise til Roma en gang. Jeg har en utrolig kjærlighet for Paris (snakker språket bladibla), men jeg ville uten tvil anbefalt Roma over Paris når som helst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. august 2009 Forfatter #486 Del Skrevet 20. august 2009 Da var EL over for denne gang. Bare 3 mensen igjen før 4. november. Veldig lite planer for resten av uken egentlig. I dag blir det trening, tror jeg. Ellers skal vi bare slappe av og ta livet med ro. Slik det skal være. Ha en strålende torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 20. august 2009 #487 Del Skrevet 20. august 2009 Hurra for at det bare er 3 mens igjen før samtale Deilig å slappe av å kose seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 21. august 2009 #488 Del Skrevet 21. august 2009 Heisann! Evigheter siden jeg var innom her, men gratulerer så mye med overstått bryllup Kjempekosleig å lese om dagen deres!! Måtte le da jeg leste dette og spesielt det jeg har uthevet. Forresten, dere som har fulgt med i bryllupsdagboken min: bryllupet til venninnen min som ikke var så veldig venninnete med tanke på at hun ikke kom i kirken og sånn---> vårt bryllup var 1000 ganger bedre enn deres. *mwoahahaHAHAHA* Vi lagte selvsagt veldig stor vekt på at gjestene skulle ha det gøy, mens de ikke tenkte på gjestene sine i det hele tatt. Så lenge de fikk det som de ville var de fornøyde. Så suck on that! PS! Jeg er egentlig veldig snill altså.... kjenner meg igjen i tankene dine, jeg er også veldig snill, men av og til slår det ned noe fandenivolsk i meg!! Ser at dere skal til forsamtale for prøverør, lykke til! Jeg synes du hadde en fin benevnelse på Pergopillene, de var helvetespiller for meg også, fikk ikke sopp, bare noe som lignet, hormonell ubalanse som førte til et uttørket underliv og etter snart 2 år er jeg enda ikke skikkelig kvitt det. Så Pergo kan de dra til Bloksberg med Nå hjelper det jo ikke akkurat at halvparten av ivf-medisinene har det som bivirkning også da. Men, nok om den saken! Håper det snart skjer noe hos dere, jeg vet så altfor godt hvordan det er å prøve iog prøve uten at noe skjer!! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 22. august 2009 Forfatter #489 Del Skrevet 22. august 2009 Hurra for at det bare er 3 mens igjen før samtale :hoppe : Deilig å slappe av å kose seg da : ) Det blir full avslappings i kveld også, med Bring it On maraton. (Nei, jeg er ikke veldig kresen på hvilke filmer jeg ser... ) Heisann! Evigheter siden jeg var innom her, men gratulerer så mye med overstått bryllup :strix : Kjempekosleig å lese om dagen deres!! Måtte le da jeg leste dette og spesielt det jeg har uthevet. :ler : kjenner meg igjen i tankene dine, jeg er også veldig snill, men av og til slår det ned noe fandenivolsk i meg!! Ser at dere skal til forsamtale for prøverør, lykke til! Jeg synes du hadde en fin benevnelse på Pergopillene, de var helvetespiller for meg også, fikk ikke sopp, bare noe som lignet, hormonell ubalanse som førte til et uttørket underliv og etter snart 2 år er jeg enda ikke skikkelig kvitt det. Så Pergo kan de dra til Bloksberg med Nå hjelper det jo ikke akkurat at halvparten av ivf-medisinene har det som bivirkning også da. Men, nok om den saken! Håper det snart skjer noe hos dere, jeg vet så altfor godt hvordan det er å prøve iog prøve uten at noe skjer!! Lykke til Så koselig! Engelen på skulderen pleier som regel å vinne, men akkurat i dette tilfellet var det som vant, og det med rette. Synes jeg da... Urk, helvetespillene ja. Tror alt av bivirkninger som var listet opp kom hos meg. Eller, nesten da. Så jeg kan ikke si at jeg gleder meg noe særlig til å begynne på prøverørsmedisiner. *engstelig* Men som jeg alltid sier: målet er så utrolig verdt det, at det spiller ingen rolle hvor jævlig det er akkurat der og da. ----- Bare innom for å gi dere alle en stoooor helge- . Nå braker det løs med full fest og hæla i taket for oss. *schkåll* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 22. august 2009 #490 Del Skrevet 22. august 2009 Det blir full avslappings i kveld også, med Bring it On maraton. (Nei, jeg er ikke veldig kresen på hvilke filmer jeg ser... ) Så koselig! Engelen på skulderen pleier som regel å vinne, men akkurat i dette tilfellet var det som vant, og det med rette. Synes jeg da... Urk, helvetespillene ja. Tror alt av bivirkninger som var listet opp kom hos meg. Eller, nesten da. Så jeg kan ikke si at jeg gleder meg noe særlig til å begynne på prøverørsmedisiner. *engstelig* Men som jeg alltid sier: målet er så utrolig verdt det, at det spiller ingen rolle hvor jævlig det er akkurat der og da. ----- Bare innom for å gi dere alle en stoooor helge- . Nå braker det løs med full fest og hæla i taket for oss. *schkåll* kos dere masse denne nydelige helgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 23. august 2009 #491 Del Skrevet 23. august 2009 Innom med en søndags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 23. august 2009 #492 Del Skrevet 23. august 2009 Heisann! Var det gøy med fest igår? Og formen bra idag? Ha en fin søndagskveld!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 24. august 2009 Forfatter #493 Del Skrevet 24. august 2009 :5 : kos dere masse denne nydelige helgen :nigo : :kose : Vi storkoste oss! Innom med en søndags- :klem : Da får du få en mandags- tilbake! Heisann! Var det gøy med fest igår? Og formen bra idag? : ) Ha en fin søndagskveld!! :klemmer : Fest var gøy, og form var bra dagen derpå. Jeg, søster og venninne satt i sofaen og så 5 filmer i går. Slik en lat søndag skal være. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 26. august 2009 #494 Del Skrevet 26. august 2009 Så synd at ferien ble litt ødelagt av dårlig beliggenhet og hormoner ute av balanse da... Dere får dra dit igjen en annen gang, kanskje med bebis? Høres ut som en herlig søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 27. august 2009 Forfatter #495 Del Skrevet 27. august 2009 Så synd at ferien ble litt ødelagt av dårlig beliggenhet og hormoner ute av balanse da... Dere får dra dit igjen en annen gang, kanskje med bebis? Høres ut som en herlig søndag Det hadde vært herlig å dra dertil en gang til, spesielt med en junior på slep. :rødme: -------------- Huff, livet mitt er egentlig ikke verdt å skrive om nå for tiden, det skjer så utrolig lite. Min kjære er reist ut for 2 uker, jeg har startet Prosjekt Kast ut halvparten av det vi eier og jeg har fått bestilt takkekort og fremkalt bilder til forlovere og til albumet vårt. På prøverfronten er det absolutt ingenting som skjer. Jeg har enda ikke fått ringt til legen for å høre om jeg skal gå på mer pergo frem til november, siden jeg bare fikk resept for 3 måneder. Må nesten gjøre det snart, siden mensen er rett rundt hjørnet. Jeg har spottet hele denne uken, og også kjent antydninger til krampe i magen - det er et sikkert tegn på at den er på vei. Men, men...da er det bare én mensen mindre til vi skal inn. Ha en strålende torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 29. august 2009 #496 Del Skrevet 29. august 2009 Jeg, søster og venninne satt i sofaen og så 5 filmer i går. Slik en lat søndag skal være. Det hørtes deilig ut. Blir vel sånn denne helgen blir for oss, men bare avslappingen, uten fest først. for bilder og takkekort. Hvordan går Prosjekt kast-ut-halvparten? Håper du har en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. august 2009 #497 Del Skrevet 30. august 2009 Kjedelig at mensen er på vei igjen... Har du fått tatt opprydning i helgen da? Ganske kjedelig med sånne prosjekter, men jammen deilig når det er gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 31. august 2009 Forfatter #498 Del Skrevet 31. august 2009 (endret) Det hørtes deilig ut. Blir vel sånn denne helgen blir for oss, men bare avslappingen, uten fest først. for bilder og takkekort. Hvordan går Prosjekt kast-ut-halvparten? Håper du har en fin helg. Avslappingshelg er bare helt herlig! Prosjekt kast-ut-halvparten har stått litt på stedet hvil i helgen, men kjøkkenet skal jeg klare å gjøre meg ferdig med i dag. Kjedelig at mensen er på vei igjen... Har du fått tatt opprydning i helgen da? Ganske kjedelig med sånne prosjekter, men jammen deilig når det er gjort! Mensen kan dra til bloksberg. Det ble lite opprydning i helgen, men jeg kommer sterkt tilbake i løpet av uken. ----- Da var det mandag igjen. Helgene går så utrolig fort - jeg føler ikke jeg får gjort noe som helst. På fredag hadde jeg 80-talls filmkveld, med Sixteen Candles og St. Elmo's Fire. *herlig* På lørdag var jeg, mamma og søster og shoppet, jeg hadde besøk av en venninne før hun skulle på jobb og jeg hadde enda litt filmkveld. I går var jeg på besøk hos mamma, hos venninne som hadde bursdag og var skikkelig lesehest da jeg kom hjem. Jeg har nemlig ramlet over verdens beste bokhandel i min lille by. Se for dere en comic book geek i en amerikansk film. Akkurat slik var den butikken. Med rollespill, tegneserier og figurer av diverse x-men rundt omkring. I tillegg hadde de det største utvalget av fantasy jeg noen gang har sett. :dåne: På engelsk til og med. Dere kan tro jeg var i himmelen da. Dette indikerer vel at jeg er litt comic book geek selv. I dag skal jeg hente takkekortene og begynne den laaange prosessen med å sende dem ut. I tillegg skal jeg gjøre meg ferdig med kjøkkenet og rydde på rommet. Hele serviset vi fikk til bryllupet står nemlig på rommet vårt, siden vi ikke hadde plass til det noe annet sted. Forresten, jeg glemte å si at jeg har fått mensen. Men nå er det bare 2 måneder og 3 dager til vi skal på sykehuset, den tiden skal bare gå fort. Ha en strålende mandag alle sammen! Endret 31. august 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 3. september 2009 Forfatter #499 Del Skrevet 3. september 2009 I går kom min kjære bror hjem fra 2 måneder på sjøen. Denne gangen føler jeg at tiden har gått veldig sent, så jeg har savnet ham slik. Var veldig godt å se ham igjen. Så i går ble det ingen rydding på meg. I dag skal jeg få ryddet litt til, jeg skal til verdens beste bokhandler ( ) for å hente alle bøkene jeg har bestilt og jeg skal på butikken for å kjøpe rammer til brudebildene og de bildene vi skal gi til forloverne. Jeg må også finne presang til svigermor siden hun har bursdag i morgen, det kan bli vanskelig. Håper jeg finner noe fint. Ellers skal jeg passe på datteren til kjæresten til mamma hele helgen. Hun er jo 12 år, så hun klarer seg godt selv, men hun trenger nok noen til å lage middag til henne en gang i blant. Men det som er så gøy med henne er at hun har akkurat den samme smaken i film som oss litt eldre (der er det ingen Hannah Montana osv., men hard-core kjærlighetsfilmer og komedier ), så det blir nok en veldig rolig helg med mange mange filmer, snop og skikkelig avslapping. Herlig det også da. Nå har jeg fått levert ut en del takkekort, men det gjenstår enda litt detektivarbeid for å finne ut hvem de ulike folkene er. Mamma sa at det ikke var noen på vår side, så da får jeg bare høre med svigermor i morgen. Vi finner nok ut av det til slutt. Jeg er så heldig å ha en mamma som har poststempelmaskin på jobb, så vi slipper å betale noe som helst i frimerker, da er det veldig greit å sende det i posten til de fleste. Det ser også ut som om jeg har bestilt nok takkekort - heldigvis. Jeg tok bare en sånn roughly sum på 75 stk, og det ser ut til å holde, om enn kanskje bare akkurat. Jeg har enda ikke funnet ut av hva jeg skal skrive på de franske takkekortene (har bestilt dem uten ferdig påtrykt tekst), men jeg lurer bare på om jeg enkelt og greit skal skrive ''merci'' og heller ha med et brev hvor jeg forklarer tradisjonen med takkekort til dem. (Min franske ''søster'' har ihvertfall fått idéer til sitt eget bryllup, fra norske tradisjoner. Spesielt det med klinkingen på glassene likte de. Ble litt flere turer opp på stolen enn normalt i vårt bryllup tror jeg, siden de syntes det var så gøy. ) Ellers står det på stedet hvil ang prøving. Jeg har jo mensen og min kjære er ute på sjøen. Jeg skal ikke ta pergo denne måneden (tror jeg da...har ikke fått somlet meg til å ringe legen (hvem skal jeg i det hele tatt ringe til??? har liksom ikke lyst til å sitte på jobb og forklare til sentralborddama om mensen, hormoner osv osv... )) og det skal bli HERLIG! Gleder meg til å ha en måned uten alt det jævelskapet de pillene gjør med meg. Tror nok min kjære blir glad for det også. Ha en herlig torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 3. september 2009 #500 Del Skrevet 3. september 2009 Hei og hopp! Nå er det lenge siden jeg har vært innom her og sett til deg Har vært litt opptatt seh Såh, ville bare si ifra at jeg er innom sånn av og til, og sjekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå