^^Belle^^ Skrevet 9. juli 2009 Forfatter #421 Del Skrevet 9. juli 2009 Da var ferien nesten over, og hverdagen er snart her igjen. Jeg har hatt en supertravel ferie, så nå kjenner jeg på kroppen at det skal bli godt å slappe av. Tror det er 5 uker siden jeg har virkelig sovet godt en hel natt. Så til helgen er alle utenlandsgjester reist hjem og jeg skal gjøre absolutt ingenting. *herlig* Angående mensen. Den skulle ha vært her i dag, men er enda ikke kommet. Jeg har spottet i en uke nå (det må nok være på grunn av pillene - pleier aldri å gjøre det til vanlig) og det kjennes på kroppen som om mensen er rett rundt hjørnet. Jeg trodde at syklusene skulle være ganske så stabile med disse pillene jeg? :klø: Jaja, jeg får se om den er kommet til i morgen, ellers har jeg en test liggende på lur. Jeg lar meg ikke tro at det har klaffet uansett da, er så redd for å bli skuffet. Ellers går alt bra i heimen her. Selv om alle gavene fra bryllupet ligger strødd over hele stuegulvet. Har så vidt vært hjemom disse to ukene, så skal bli godt å få ryddet litt hjemme også. Ha en fin torsdag alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 12. juli 2009 #422 Del Skrevet 12. juli 2009 Blåmor Håper allt står bra til Artig med masse gaver da Hmm kanskje du bare skal brenne av testen :klø: det er så spennende Uansett håper jeg du har jatt en knallbra helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #423 Del Skrevet 13. juli 2009 Blåmor Håper allt står bra til Artig med masse gaver da Hmm kanskje du bare skal brenne av testen :klø: det er så spennende Uansett håper jeg du har jatt en knallbra helg :klø: Tror du har ramlet i feil dagbok. ----- Ingen babybelle denne gangen heller. I dag begynner jeg på helvetespillene igjen. Gruer meg ihjel. Håper ikke vi får den samme forferdelige uken vi hadde sist gang, med sopp og ballongtiss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 13. juli 2009 #424 Del Skrevet 13. juli 2009 Her var det plutselig lenge siden og mye action siden jeg har vært!! Først og fremst - masse gratulerer som fru!! Må inn å lese om bryllupet etterpå! at det skal være så mye tull med piller og at det ikke vil sitte.. Godt legen alt har satt dere på prøverørskø, så blir det jo hvertfall kortest mulig ventetid. Så får vi jo bare håpe spiren sitter innen den tid! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. juli 2009 Forfatter #425 Del Skrevet 13. juli 2009 Her var det plutselig lenge siden og mye action siden jeg har vært!! Først og fremst - masse gratulerer som fru!! Må inn å lese om bryllupet etterpå! at det skal være så mye tull med piller og at det ikke vil sitte.. Godt legen alt har satt dere på prøverørskø, så blir det jo hvertfall kortest mulig ventetid. Så får vi jo bare håpe spiren sitter innen den tid! Ha en fin uke! All action kommer jo på en gang vet du. Takketakk! Er kjempeglad for at han gjorde det, ja. Det hadde ihvertfall vært kjedelig å måtte prøve i 6 måneder for så å vente i 6 måneder + for første samtale med prøverør. Æsj, er veldig lei av venting nå kjenner jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 13. juli 2009 #426 Del Skrevet 13. juli 2009 Det er ikke rart du er lei av venting. Håper det snart er deres tur! Og håper denne pilleperioden går litt lettere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. juli 2009 #427 Del Skrevet 13. juli 2009 Innom med en Og håper dere ikke må vente alt for lenge på svar ang. prøverør Sånt er kjipt å vente på, det vet jeg alt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Golden Girl Skrevet 13. juli 2009 #428 Del Skrevet 13. juli 2009 Nåhar jeg lest om bryllupet ditt - hørtes helt fantastisk ut!! :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*netta* Skrevet 13. juli 2009 #429 Del Skrevet 13. juli 2009 Jaja så sitter den jo neste pp Heier for det jeg Du skal se at neste el er du SUPER fruktbar Nå er jo allt bryllups stress og allt over, og det begynner skje ting hos legen. Dere vet dere får hjelp så da er det bare å slappe av og SÅ BAM så er du Dette er mitt fremtidlige syn Håper dere slapper av og klarer og holde humøret på topp, for at legen er så grei da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 14. juli 2009 Forfatter #430 Del Skrevet 14. juli 2009 Det er ikke rart du er lei av venting. :kose : Håper det snart er deres tur! Og håper denne pilleperioden går litt lettere. :klemmer : Jeg føler jeg har vært inne i en konstant venteboble i snart to år nå. Veeeldig lei, ja. Innom med en :hug : Og håper dere ikke må vente alt for lenge på svar ang. prøverør Sånt er kjipt å vente på, det vet jeg alt om. Huff, håper det går raskt etter første samtale. Nåhar jeg lest om bryllupet ditt - hørtes helt fantastisk ut!! :rødme : Det var perfekt! Jaja så sitter den jo neste pp :duskedame : Heier for det jeg ; ) Du skal se at neste el er du SUPER fruktbar : ) Nå er jo allt bryllups stress og allt over, og det begynner skje ting hos legen. Dere vet dere får hjelp så da er det bare å slappe av og SÅ BAM så er du :gravid : :fnise : Dette er mitt fremtidlige syn :jepp : Håper dere slapper av og klarer og holde humøret på topp, :5 : for at legen er så grei da ; ) :kose : Håper det! Jeg har jo faktisk EL mens vi er på bryllupsreise. Det kan jo ikke bli bedre enn det! ------ Da var første helvetespille tatt, og merkelig nok, helvete brøt ikke løs. Jeg ble ikke sur engang i går, etter å ha tatt pillen. Forhåpentligvis holder det seg slik de neste 4 dagene, men vi får bare vente og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phineas Skrevet 15. juli 2009 #431 Del Skrevet 15. juli 2009 Bare innom for å si at jeg følger med igjen, etter et lite avbrudd grunnet bryllup og slikt.. Håper du har det bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 15. juli 2009 #432 Del Skrevet 15. juli 2009 Krysser fingrene for at pillene er snill med deg denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #433 Del Skrevet 16. juli 2009 Bare innom for å si at jeg følger med igjen, etter et lite avbrudd grunnet bryllup og slikt.. Håper du har det bra! Her går alt finfint! Krysser fingrene for at pillene er snill med deg denne gangen Pillene har faktisk vært ganske så snille med meg. Heldigvis! Jeg har bare vært bittelitt gretten, ikke noe mer enn det. Uansett, klarer vi å unngå ballongtiss og hastetur til legevakten denne gangen skal vi si oss fornøyd. Ellers er det svært lite som skjer i mitt liv for tiden. Denne ukens høydepunkt er Harry Potter-film i morgen, selv om jeg ikke liker filmene i det hele tatt (må jo uansett se dem, da. ). Så ja, veldig spennende ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 16. juli 2009 #434 Del Skrevet 16. juli 2009 GRATULERE som Fru, Belle Fikk lest referatet ditt, og det virker som dere hadde en helt fantastisk dag.... Å så ser jeg dere reiser på bryllupsreisen den dagen jeg har vært gift i 1 år :rødme* Mye som har skjedd siden sist jeg var innom KG ser jeg... Men jeg håper det snart går deres vei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 16. juli 2009 Forfatter #435 Del Skrevet 16. juli 2009 GRATULERE som Fru, Belle Fikk lest referatet ditt, og det virker som dere hadde en helt fantastisk dag.... Å så ser jeg dere reiser på bryllupsreisen den dagen jeg har vært gift i 1 år :rødme* Mye som har skjedd siden sist jeg var innom KG ser jeg... Men jeg håper det snart går deres vei... Takketakk! Dagen var perfekt! Så koselig! Men vent litt her: er du gravid? Hvorfor i alle dager har ikke jeg fått det med meg? Uansett, gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønemora Skrevet 16. juli 2009 #436 Del Skrevet 16. juli 2009 Hehe... Ikke så rart at du ikke har fått det med deg... Er bare 6 dager siden jeg selv oppdaget spiren :rødme: Å så har jeg ikke vært her på nesten 2 mnd Litt dårli samvittihet for akkurat det... Men jeg fikk rett og slett nok av data for en stund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 20. juli 2009 Forfatter #437 Del Skrevet 20. juli 2009 (endret) Hehe... Ikke så rart at du ikke har fått det med deg... Er bare 6 dager siden jeg selv oppdaget spiren :rødme: Å så har jeg ikke vært her på nesten 2 mnd Litt dårli samvittihet for akkurat det... Men jeg fikk rett og slett nok av data for en stund Så utrolig gøy! Jeg også merker at jeg begynner å bli en smule lei av data for tiden. Men det har kanskje noe med at jeg trenger ferie. NÅ! ------------ Da var helveteskuren over for denne gang, og det ble heldigvis ikke noen helveteskur allikevel. Merker bittelitt til kløe ''der nede'', men vi går begge på soppmiddel så vi skal slippe ballongtiss denne gang. Jeg har ikke vært noe særlig sur eller hissig, bare litt nedsatt matlyst rett etter at jeg har tatt pillen, så det skal jeg være fornøyd med. Ellers begynner EL-hardkjøret i dag. Non stop frem til fredag. Akkurat i skrivende stund er min kjære hos doktoren, for den o så mystiske ''sykdommen/tilstanden'' han har. Håper det går bra med ham! På lørdag skal vi i bryllup til en venninne, og på søndag reiser vi til Italia. Årh, gleder meg noe forferdelig! Ha en fantastisk mandag alle sammen! Endret 20. juli 2009 av ^^Belle^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 21. juli 2009 Forfatter #438 Del Skrevet 21. juli 2009 Det gikk bra hos legen. Heldigvis! Min kjære har nok bare en liten infeksjon i kroppen ett eller annet sted, så han ble satt på penicillinkur. I går hadde jeg noen mensensmerter ute av denne verden. Det merkelige er at jeg ikke har mensen, eller skal ha mensen på 2 uker. Er det noen andre som har hatt slike smerter i sammenheng med EL? For det må jo bare være det det er. Eller? :klø: Litt forvirret her i gården for tiden. Det er så merkelig å ikke kjenne igjen sin egen kropp lengre, men slik går det vel når den er høy på hormoner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 21. juli 2009 #439 Del Skrevet 21. juli 2009 Så bra det gikk bra med din kjære hos legen! Og så flott at helveteskuren var langt fra like ille denne gangen. Kos dere med fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuni Skrevet 21. juli 2009 #440 Del Skrevet 21. juli 2009 Ååh, så bra at det bare var en penicillinkur som skulle til for mannen din Det blir kjempespennende å følge med på deg fremover Vet ikke om jeg skrev det i den andre dagboken din, men jeg leste bryllupshistorien og det hørtes heelt fantastisk ut Håper du koser deg som nygift! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå