Daiquiry Skrevet 27. januar 2009 #1 Skrevet 27. januar 2009 Jeg fjernet mandlene for snart to år siden, og har ikke vært syk siden. Men nå har jeg bomull i ørene, og jeg kjenner at jeg er "sår" bak i halsen. Jeg regner med at jeg er i ferd med å bli syk, men hvordan forløper en forkjølelse seg når man har fjernet mandlene? Blir det like ille som før???
Gjest Wrangler Skrevet 27. januar 2009 #2 Skrevet 27. januar 2009 Du kan få feks halsbetennelse selv om mandlene er fjernet. Jeg har "aldri" hatt mandler, men er ganske flink til å få halsbetennelse for det. Halsbetennelse kjenner du igjen på ved hvite prikker/kluper bak i halsen, det gjør vondt å svelge, noen får lett feber. Om det er forskjell på før og etter mandler aner jeg ikke, forkjølelse kan jo være sterk og svak i seg selv. Du må nok bare vente å se! Hvis du ikke har vært forkjølet på to år, siden du fjernet mandlene, vil jeg si du er meget heldig!
Gjest Gjest Skrevet 27. januar 2009 #3 Skrevet 27. januar 2009 Jeg synes halsbetennelse er like vondt nå som da jeg hadde mandler. Men jeg blir ikke så tett siden mandlene ikke hovner opp! Og jeg har på langt nær så ofte halsbetennelse nå som før.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå