Gå til innhold

Vet noen hvem du er?

Fremhevede innlegg

Skrevet
På en annen side så forteller barn ganske mye privat om sine foreldre/familie, så jevner seg vel litt ut! ;)

Ei venninne av meg jobber i barnehage og fortalte hva en unge hadde informert om den dagen:

"I dag så jeg mamma naken i badekaret. Hun hadde masse rødt hår på tissen. Eller.... ikke rødt, men sånn kobberaktig!"

Videoannonse
Annonse
Gjest Wrangler
Skrevet
Ei venninne av meg jobber i barnehage og fortalte hva en unge hadde informert om den dagen:

"I dag så jeg mamma naken i badekaret. Hun hadde masse rødt hår på tissen. Eller.... ikke rødt, men sånn kobberaktig!"

Jeg har opplevd to ganger barn som demonstrerer at de har oppdaget når foreldrene har hatt sex.... "sånn ligger mamma med pappa oppå" -glad og fornøyd, hehe! (vist med kroppsbevegelser...) Og en annen demonstrerte det som må være mamma som får oralsex på en stol.... Barn er søte du!

Skrevet

Jepp. Kjenner flere her inne. Utrolig mange koselige jenter her inne!

Jeg har bl.a. søsteren min her inne, hun er den gærne barnehagedamen! :ler:

Jeg har ikke gjenkjent noen her inne (enda), og jeg hadde nok sendt en pm hvis jeg kjente igjen noen. Jeg synes egentlig det er dårlig gjort å snoke på noen.

Det jeg skriver står jeg for.

Og hvis jeg skal spørre om noe flaut f.eks., så kan jeg logge ut.

Skrevet

Jeg kjenner ikke igjen noen her inne, men om noen kjenner igjen meg i rl , så si ifra :):):)

Skrevet (endret)
Ja, det kan man si! :sukk: Jeg leste endel i dagboka hennes før jeg la to og to sammen og kom frem til at det var henne. Og etter det har jeg ikke lest mer i den, for jeg følte at jeg fikk vite litt for mye som jeg ikke vil vite om styreren i en barnehage jeg bruker :P

Så, jeg tror nok mange ikke er så anonyme som man selv tror, sikkert lurt å tenke litt over det.

Kanskje det bare er meg, men jeg syns det er temmelig ufint å brette ut om at du kjenner henne igjen og at du er mamma til et barn i barnehagen hennes. Jeg syns du enten burde holde det for deg selv, eller ta det med henne. Kan tenke meg at det er kjipt for henne og gå rundt og lure på hvem det er....

Og nei, jeg har ikke kjent igjen noen, men jeg har kjent igjen en del brukere som har skiftet nick, uten at det blir det samme. Jeg prøver som en del andre her; ikke skrive ting det blir krise om kommer ut.

Endret av Kosemose
Skrevet
Kanskje det bare er meg, men jeg syns det er temmelig ufint å brette ut om at du kjenner henne igjen og at du er mamma til et barn i barnehagen hennes. Jeg syns du enten burde holde det for deg selv, eller ta det med henne. Kan tenke meg at det er kjipt for henne og gå rundt og lure på hvem det er....

Det er ikke bare deg nei.. Unødvendig syns jeg.

Gjest Elastica
Skrevet

Helt enig. Fnisingen min kom litt skjevt ut, ser jeg. Jeg hadde nok blitt rimelig satt ut dersom noen skrev noe sånt om meg, selvom jeg er forberedt og inneforstått med at jeg kan bli gjenkjent.

For øvrig synes jeg Wrangler taklet det fint.

Gjest Wrangler
Skrevet

Takk for sympati, men det går helt fint faktisk. Og bare fint med en vekker, har nå anonymisert litt bedre en kollega er jeg ofte irritert på. Er faktisk ikke sånt som uansett skal stå på nette.

Men angående meg selv så går det så fint atte! Leser folk dagbok så må de regne med litt avsløringer, hehe!

ps. Lillesky: GÆRNE barnehagedama?! :snurt:

Skrevet

Søstera mi vet hvem jeg er på forumet her, og det bryr meg ikke så mye :P Har kjent igjen ett par stk på forumet her, pga de har samme brukernavn her som på flere andre nettsider og skriver om det samme her som på andre forum jeg kjenner de fra, og privat.

Skrevet

Jeg vet bare av en her og hun vet av meg, men ellers ikke. Hadde likt å vite om noen kjente igjen meg ja. Men prøver å ikke bli alt for personlig, selv om det sikkert av og til sklir ut ;)

Skrevet
ps. Lillesky: GÆRNE barnehagedama?! :snurt:
Fniiis! :fnise:
Skrevet

Jeg skriver bare som gjest. Titter innom KG flere ganger for dagen, så jeg kunne vel egentlig opprettet en profil, men jeg trives best som anonym. Jeg har kjent igjen ihvertfall en person. Litt småmorsomt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...