Fortunatus Skrevet 27. januar 2009 #21 Skrevet 27. januar 2009 nei, kjenner ingen her i virkeligheten og tror neppe noen kjenner meg.. De vennene og bekjentskapene jeg har henger nok ikke akkurat på KG Passer meg fint.
Pialill Skrevet 27. januar 2009 #22 Skrevet 27. januar 2009 jeg fant akkurat ut hva brukernavenet til en venninne var går, fordi hun fant meg:P gjør meg ikke så mye egenltig, skriver ingenting her innpå som jeg ikke kan fortelle henne=)
Gjest Grafica Skrevet 27. januar 2009 #23 Skrevet 27. januar 2009 (endret) Blitt kjent igjen av èn person, men denne personen har jeg hatt kontakt med her inne en stund, det var bare tilfeldig at vi fant ut at vi kjente hverandre fra før... Hehe. Om jeg har kjent igjen noen så er det fordi de bruker samme nick som på et annet forum jeg er på. Men jeg bryr meg ærlig talt lite om noen finner dagboka mi og kjenner meg igjen. Jeg ville ikke skrevet ting der om jeg ikke kunne stå for det. Det ligger bilder av meg i min bok, og jeg har ved flere anledninger lagt ut mitt eget fornavn. Samboeren min er aktivt medlem her, og vet om dagboken min. Men han respekterer mitt ønske om privatliv Endret 27. januar 2009 av Grafica
Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 28. januar 2009 #24 Skrevet 28. januar 2009 Min søster er her! Begge vet hvem vi er da. Men ellers ikke. Joda, S. ;-) Du er styrer i barnehagen et av barna mine går i!
Cuba Skrevet 28. januar 2009 #25 Skrevet 28. januar 2009 Vet ikke om noen kjenner meg igjen, men håper de sier i fra om de gjør det. Jeg prøver å ikke skrive ting som jeg ikke vil kjente skal vite om. Men jeg har blitt kjent med et par gjennom forumet her også, så da blir det automatisk at man ikke legger ut om det mest intime Selv har jeg ikke kjent igjen noen. Har hendt at jeg har tenkt "Oj, virker nesten som det kan ha vært den og den personen", men så leser jeg litt videre og finner ut at det ikke har vært det likevel.
Gjest Elastica Skrevet 28. januar 2009 #26 Skrevet 28. januar 2009 Joda, S. ;-) Du er styrer i barnehagen et av barna mine går i! Oj!
Saga* Skrevet 28. januar 2009 #27 Skrevet 28. januar 2009 Dobbelt Oi! Jeg har også tenkt på dette. Hvis det er noe veldig personlig som lett kan kjennes igjen, logger jeg meg ut og skriver som gjest. Har aldri hatt mistanke om at jeg kjenner noen heller.
Gjest Lille Bie Skrevet 28. januar 2009 #29 Skrevet 28. januar 2009 Jeg vet hvem ei her inne er. Fikk vite det ved et uhell faktisk. Jeg lånte pc'n hennes en gang jeg var hjemme til henne, for jeg skulle sjekke om jeg hadde fått noen svar på noe jeg hadde skrevet på KG. Og siden det er kun hun som ferdes på den pc'n så hadde hun selvfølgelig ikke logget ut. Og da så jeg brukernavnet hennes der! Tror nesten hun vet mitt navn også, og jeg tror det skjedde på samme måten.. Men jeg sier det ikke til henne, jeg tror hun hadde blitt litt flau..
¤flicka¤ Skrevet 28. januar 2009 #30 Skrevet 28. januar 2009 Så vidt jeg vet, er det ingen her som vet hvem jeg er. Men jeg skriver veldig lite, så jeg er nok uansett ikke den meste spennende brukeren å kjenne igjen. Jeg sa fra en gang til en bruker jeg kjente igjen (vedkommende satte pris på å få vite at jeg visste), og ville satt pris på om andre gjorde det samme mot meg dersom de kjente meg igjen.
Gjest Yihaa Skrevet 28. januar 2009 #31 Skrevet 28. januar 2009 Jeg vet hvem ei her inne er. Fikk vite det ved et uhell faktisk. Jeg lånte pc'n hennes en gang jeg var hjemme til henne, for jeg skulle sjekke om jeg hadde fått noen svar på noe jeg hadde skrevet på KG. Og siden det er kun hun som ferdes på den pc'n så hadde hun selvfølgelig ikke logget ut. Og da så jeg brukernavnet hennes der! Tror nesten hun vet mitt navn også, og jeg tror det skjedde på samme måten.. Men jeg sier det ikke til henne, jeg tror hun hadde blitt litt flau.. Men hun blir ikke flau av å lese om det her, i innlegget ditt? Du tror jo hun kjenner brukernavnet ditt.
Gjest Infralove Skrevet 28. januar 2009 #32 Skrevet 28. januar 2009 Trur ikkje nokon veit kven eg er. Men eg holder meg unna seksualforumet for sikkerheits skuld Eg har ikkje kjent igjen nokon heller.
Gjest Stjernedryss Skrevet 28. januar 2009 #33 Skrevet 28. januar 2009 Jeg har ikke kjent igjen noen her, men vet ikke om noen har kjent igjen meg. Prøver å utelate detaljer i historier, men har nok skrevet nok til å bli gjenkjent. Synes ikke det er krise om noen kjenner meg igjen, for jeg skriver ikke ting jeg ikke kunne fortalt til hvem som helst. Ofte bruker jeg KG til å skrive om ting jeg ikke vil plage vennene mine med. Dersom noen jeg kjenner godt kjenner meg igjen håper jeg jo de sier i fra.
GlaJenta88 Skrevet 28. januar 2009 #34 Skrevet 28. januar 2009 Jeg er igrunn så ærlig som jeg pleier, jeg. Føler ikke at jeg utleverer meg selv eller andre på noen måte heller. Hvis jeg hadde konkrete problemer med noe eller noen, ville jeg kanskje forsøkt å poste det som gjest. Ikke at jeg helt vet hvordan man gjør det heller, men jeg skulle nok klart det hvis jeg fikk det for meg. Jeg skriver dagbok om meg og mitt liv, spør om ting jeg lurer på og skriver akkurat som om jeg skulle ha sagt det til den personen som starta innlegget. Så hvis tilfeldigvis noen av mine venninner er her inne, ville de ikke ha særlig problemer med å finne ut hvem jeg er. Nå er jeg riktignok student og har kun deltidsjobber uten særlig ansvar. Hadde kanskje vært litt annerledes hvis jeg var lærer eller lignende. Hadde kanskje vært mer påpasselig da
Gjest Gjest_Mamma_* Skrevet 29. januar 2009 #35 Skrevet 29. januar 2009 Oj! Ja, det kan man si! Jeg leste endel i dagboka hennes før jeg la to og to sammen og kom frem til at det var henne. Og etter det har jeg ikke lest mer i den, for jeg følte at jeg fikk vite litt for mye som jeg ikke vil vite om styreren i en barnehage jeg bruker Så, jeg tror nok mange ikke er så anonyme som man selv tror, sikkert lurt å tenke litt over det.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #36 Skrevet 29. januar 2009 Jeg har funnet noens identitet her på KG uten å fortelle dem det (fordi jeg ikke kjenner vedkommende til vanlig). Det var egentlig helt tilfeldig. Etter en diskusjon med andre om temaet ville jeg se hvor lett det er å finne ut hvem folk er ut fra informasjon de skriver om seg selv på forum. Jeg valgte med vilje en bruker som det virker som bevisst unnlater å skrive altfor mye personlig om selv, men det er ganske vanskelig å unngå at det kommer små hint her og der innimellom hverdagspraten. Når man da i tillegg jobber med noe litt utenom det vanlige og også bor i en landsdel hvor det var lett å tenke seg hvilken by som kunne huse en arbeidsplass med slike yrker var det faktisk gjort på noen minutter. Vips satt jeg der med fullt navn, adresse, facebookside med bilder, navn på venner (som kanskje også frekventerer KG?) osv osv. Egentlig var det mest skremmende, for det beviser bare at det skal veldig lite informasjon til for å finne noen, bare man vet hvor man skal begynne. Jeg bryr meg ikke om personens identitet og har ikke tenkt å gjøre noe med det, men hvem vet hvilke hensikter andre måtte ha. Jeg kommer i allefall til å tenke litt mer over hva jeg skriver om meg selv.
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2009 #37 Skrevet 29. januar 2009 Ja, det kan man si! Jeg leste endel i dagboka hennes før jeg la to og to sammen og kom frem til at det var henne. Og etter det har jeg ikke lest mer i den, for jeg følte at jeg fikk vite litt for mye som jeg ikke vil vite om styreren i en barnehage jeg bruker Så, jeg tror nok mange ikke er så anonyme som man selv tror, sikkert lurt å tenke litt over det. samtidig skal man huske at det er VELDIG lett å lure noen. Jeg har også fått med meg at hun er styrer i en barnehage, og om jeg vil kan jeg godt si at det er der tvillingsønnene mine går (men jeg har bare en gammel, lat hund, ingen barn ). Med andre ord, alt er mulig på nettet, man kan bli gjenkjent selv om man tror man er anonym, man kan tro man har blitt gjenkjent fordi troll har lest for mye om man osv osv.
Gjest Wrangler Skrevet 29. januar 2009 #38 Skrevet 29. januar 2009 Joda, S. ;-) Du er styrer i barnehagen et av barna mine går i! Så flinke folk er til å huske og legge sammen to og to! Jeg husker aldri sånt at jeg klarer å se slike sammenhenger. Litt morsomt da hvis du skriver om "den håpløse barnehagen" også svarer jeg! Nåja, det får stå sin prøve, men får passe på å anomymisere i dagboka hvis jeg er frustrert over jobben. Men det som er mer av privat karakter får gå. Dette er et åpent forum og leser man dagbøker etc. så får man tåle litt også. ps. nå kommer jeg til å være super nysgjerrig på hvem du er! Ikke såå stor barnehage. Vet en tidligere styrer fant en mamma på datingside, bildene var av lettere....avkledd variant, hehe!
Haris Pilton Skrevet 29. januar 2009 #39 Skrevet 29. januar 2009 Oi, nå ble jeg stressa, hehe! Når jeg registrerte meg hadde jeg faktisk urlen til hjemmesiden min på profilen. Der er det både bilder og detaljer om meg selv. Jeg skjuler ingenting på den siden. Men etter hvert som jeg skrev ganske personlige innlegg fant jeg ut at jeg gjerne burde fjerne hjemmesiden fra profilen men det er sikkert noen som har vært inne og tittet som nå vet identiteten min. Jeg synes egentlig av noe av det som er mest kjekt/spennende med KG er at vi ikke vet hverandres identiteter
Gjest Wrangler Skrevet 29. januar 2009 #40 Skrevet 29. januar 2009 Jeg tenker som slikt at jeg håper at folk som leser her inne skjønner at dette er "på privvaten" - og ikke i egenskap av ens yrke og lignende. Men selvfølgelig, jeg tror ikke jeg hadde likt å lese det jeg skriver om andre foreldre feks. På en annen side så forteller barn ganske mye privat om sine foreldre/familie, så jevner seg vel litt ut! Og ja jeg er åpen, spesielt i dagboka, men den er faktisk en dagbok. Så de som vil lese der får tåle det som står der. Sikkert ikke vanskelig å legge sammen informasjon om meg og finne det utom man kjenner meg IRL. Er ganske åpen i virkeligheten også nemlig. Og jeg har slettet dagbok 3 ganger, byttet brukernavn også tre ganger. Så litt gammelt grums er iaf borte
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå